Στο τέλος του 2018 αναμένεται να ολοκληρωθεί η προμήθεια του τροχαίου υλικού για το μετρό Θεσσαλονίκης σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα του έργου, ώστε να ξεκινήσει η δοκιμαστική λειτουργία τού συστήματος, το 2019, σύμφωνα με πληροφορίες.
Στο πλαίσιο της διαδικασίας προμήθειας του τροχαίου υλικού, έχει σταλεί από την ιταλική εταιρεία που συμμετέχει στην ανάδοχο κοινοπραξία του έργου και πρόκειται να εκτεθεί στην ΔΕΘ το πρώτο αυτόματο, χωρίς μηχανοδηγό, βαγόνι του Μετρό.
Την ίδια ώρα, όπως ανέφερε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε. Γιάννης Μυλόπουλος, στο Facebook, η έκταση του αμαξοστασίου ανέρχεται σε 50.000 τ.μ., με τη δομημένη επιφάνεια να φτάνει τα 120.000 τ.μ. «Πρόκειται για το πιο εντυπωσιακό έργο του μετρό Θεσσαλονίκης, με ένα επιβλητικό σύμπλεγμα κτηρίων με μικτές κατασκευές και σιδερένια ζευκτά και γερανογέφυρες».
Υπενθυμίζεται ότι η κανονική εμπορική λειτουργία του μετρό Θεσσαλονίκης αναμένεται να αρχίσει το 2020. Μέχρι σήμερα έχει διανοιχτεί το σύνολο των σηράγγων της βασικής γραμμής του έργου.
σχόλια