Αυτό ήταν το πιο περίεργο και πολυσυζητημένο φιλί των Emmy - Spoiler: Δεν είναι ο Κeith Urban

Αυτό ήταν το πιο περίεργο και πολυσυζητημένο φιλί των Emmy - Spoiler: Δεν είναι ο Κeith Urban Facebook Twitter
0
Αυτό ήταν το πιο περίεργο και πολυσυζητημένο φιλί των Emmy - Spoiler: Δεν είναι ο Κeith Urban Facebook Twitter

Η Νιcole Kidman εμφανίστηκε μαζί με τον σύζυγό της Keith Urban στο κόκκινο χαλί της τελετής απονομής των Εmmy χθες το βράδυ και πέρασε σχεδόν όλο το βράδυ καθισμένη δίπλα του.

Αλλά το φιλί που έδωσε στον τηλεοπτικό της σύζυγο από το σίριαλ «Big Little Lies» ήταν μάλλον αναπάντεχο και αμήχανο.

Αυτό ήταν το πιο περίεργο και πολυσυζητημένο φιλί των Emmy - Spoiler: Δεν είναι ο Κeith Urban Facebook Twitter
Αυτό ήταν το πιο περίεργο και πολυσυζητημένο φιλί των Emmy - Spoiler: Δεν είναι ο Κeith Urban Facebook Twitter

Ο Alexander Skarsgård, ο οποίος άκουσε το όνομά του από τη σκηνή και σηκώθηκε να παραλάβει το βραβείο για την καλύτερη ερμηνεία β αντρικού ρόλου και ήταν περιχαρής. Λίγο πριν ανέβει στη σκηνή πέρασε μπροστά από την συμπρωταγωνίστριά του που όρθια τον χειροκροτούσε και εκείνη τον έπιασε από το πρόσωπο και του έδωσε ένα φιλί στο στόμα - που ok ήταν πεταχτό, αλλά ήταν αρκετά αμήχανο να το βλέπεις με τον Urban στο φόντο.

To στιγμιότυπο με το φιλί έγινε μέσα σε λίγα λεπτά top trending μεταξύ των tweets για Emmy.

 

Nικητές και κόκκινο χαλί από την τελετή...>>>

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ