Πολλοί λίγοι φωτογράφοι κατέγραψαν την underground κουλτούρα και την επαναστατική νεολαία όπως ο Ελβετός Karlheinz Weinberger. Ο αυτοδίδακτος Weinberger (1921-2006) που εργαζόταν σε ένα εργοστάσιο της Siemens στη Ζυρίχη φωτογράφιζε στα διαλείμματα και στον ελεύθερο χρόνο του, συναδέλφους του, μετανάστες και γενικότερα ανθρώπους που βρίσκονταν στο κοινωνικό περιθώριο. Παθιάστηκε όμως όταν ξεκίνησε να φωτογραφίζει απογοητευμένους εφήβους, γόνους της εργατικής τάξης στη μεταπολεμική Ελβετία. Γοητεύτηκε με την διαφορετικότητα τους και με τον μοναδικό τρόπο που εξέφραζαν την ταυτότητά τους με τα ρούχα τους -προσπαθώντας να μοιάσουν στον Μάρλον Μπράντο και στον Έλβις Πρίσλεϊ: τα κεντημένα δερμάτινα τζάκετ μοτοσικλετιστών τους, τα διακοσμημένα τζιν και τις τεράστιες αγκράφες στη ζώνη. Τους φωτογράφιζε σε μια μικρή σοφίτα στο σπίτι του όπως έκανε στη συνέχεια καθώς οι δεκαετίες περνούσαν και με τους Hell's Angels και άλλους περιθωριακούς χαρακτήρες. Παρά το τεράστιο αρχείο του, το έργο του καθ' όλη σχεδόν τη διάρκεια της ζωής του παρέμεινε άγνωστο. Μόλις το 2000 είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει για πρώτη φορά δουλειά του, το οποίο έκανε στο Design Museum στη Ζυρίχη. Πρόσφατα κυκλοφόρησε από τον εκδοτικό οίκο Sturm & Drang το Halbstarkeπου παρουσιάζει ένα μικρό αλλά αντιπροσωπευτικό δείγμα της σημαντικής δουλειάς του.
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΥΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΙΣ 1.10.2017