Τις τελευταίες ημέρες το Instagram της Κιμ Καρντάσιαν έχει γεμίσει από φωτογραφίες, τραβηγμένες υποτίθεται από παπαράτσι.
Η Κιμ απεικονίζεται σε διάφορες (και αδιάφορες) καθημερινές δραστηριότητες αλλάζοντας συνεχώς ρούχα, σε βαθμό που κάποια μέρα έφτασε να εμφανιστεί με έξι διαφορετικά σύνολα.
Επειδή όμως μιλάμε για την Κιμ, για αρχή ας πούμε πως τίποτα, μα τίποτα δεν ήταν τυχαίο σε όλο αυτό. Και ειδικά όταν μιλάμε για ένα τεράστιο κοινό εκατομμυρίων ανθρώπων που την ακολουθούν.
Όσοι βιάστηκαν να συμπεράνουν πως πρόκειται απλώς για τα γνωστά ναρκισσιστικά καμώματα της διάσημης σταρ, η πραγματική εξήγηση όχι μόνο εκπλήσσει αλλά αποδεικνύει πως χωρίς αμφιβολία έχουμε πλέον να κάνουμε με μια πανέξυπνη γυναίκα που έχει τερματίσει την τέχνη της διαφήμισης.
Δηλαδή- όλες αυτές οι φωτογραφίες της να περπατά στο δρόμο, να πηγαίνει για παγωτό και γενικά να απλώς να ζει με στιλ την καθημερινότητά της, ήταν εντελώς στημένες. Όχι μόνο αισθητικά, αλλά κυρίως για τον σκοπό που εξυπηρετούσαν, το να διαφημίζει δηλαδή σε κάθε ευκαιρία αλλά χωρίς να το πει, τα ρούχα της Season 6 του brand «Yeezy», του συζύγου της Κάνιε Γουέστ.
Αν και οι περισσότεροι πείστηκαν πως την σταρ φωτογράφιζαν κάθε φορά σε ανύποπτο χρόνο οι παπαράτσι, με μια πιο προσεκτική ματιά παρατήρησαν πως όλες οι εμφανίσεις της ήταν επιμελημένες μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια αφού είχε βάλει σε όλες το χέρι της η διάσημη στιλίστρια Καρίν Ρουατφέλντ, πρώην εκδότρια της γαλλικής Vogue. Το τελικό βήμα ήταν η Κιμ να προσθέτει σε κάθε φωτογραφία το hashtag #Yeezy, δίπλα από τη λεζάντα και voilà- είχαν έτοιμες και με ελάχιστο κόπο τις διαφημίσεις για τη νέα σειρά ρούχων.
Και μπορεί ο Κάνιε Γουέστ να κρατά χαμηλό προφίλ τον τελευταίο καιρό -η συγκεκριμένη συλλογή δεν παρουσιάστηκε καν στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης όπως οι προηγούμενες- αλλά οπωσδήποτε κατάφερε να κλείσει τη χρονιά με μια από τις πιο πρωτότυπες και έξυπνες ιδέες στη βιομηχανία της μόδας εδώ και πάρα πολύ καιρό.
Ουσιαστικά η Κιμ έκανε μια ψηφιακή επίδειξη μόδας σε ένα κοινό 105 εκατομμυρίων ανθρώπων χωρίς κανένα έξοδο.