Στηρίζουμε την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μελανώματος και την Ελληνική Εβδομάδα κατά του καρκίνου του δέρματος

Στηρίζουμε την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μελανώματος και την Ελληνική Εβδομάδα κατά του καρκίνου του δέρματος Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Ο ήλιος προτιμά την Ελλάδα και οι Έλληνες αγαπούν τον ήλιο. Η ομορφιά του ήλιου συνδέεται άμεσα με τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του δέρματος.

Ο καρκίνος του δέρματος είναι ο πιο κοινός καρκίνος. Τα τελευταία χρόνια μάλιστα παρατηρείται μια μεγάλη αύξηση των κρουσμάτων καρκίνου του δέρματος. Από το 1980 μέχρι σήμερα ο αριθμός αυτός έχει τριπλασιαστεί.

Πολλά είναι τα αίτια αυτής της αύξησης:

  • Η υπερβολική έκθεση στον ήλιο στην παιδική ηλικία
  • Η απότομη έκθεση στον ήλιο μετά το χειμώνα
  • Το άθροισμα των «ωρών» έκθεσης στον ήλιο, μεγαλώνοντας το άθροισμα γίνεται μεγαλύτερο
  • Η αισθητική του μαυρίσματος


Ευτυχώς, ο καρκίνος του δέρματος μπορεί να αντιμετωπισθεί και η έγκαιρη διάγνωση αυξάνει τις πιθανότητες ίασης.

Σε μια χώρα με 80% ηλιοφάνεια το χρόνο το θέμα της πρόληψης του καρκίνου του δέρματος είναι υψίστης σημασίας για τη δημόσια υγεία. Η ΕΔΑΕ (Ελληνική Δερματολογική Εταιρία) με χορηγό και υποστηρικτή τα Δερματολογικά Εργαστήρια της Avène διοργανώνει κάθε χρόνο μια εκστρατεία για την πρόληψη και τη διάγνωση του καρκίνου του δέρματος.

Είναι η «Ελληνική Εβδομάδα κατά του Καρκίνου του Δέρματος». Κατά τη διάρκεια αυτής της εβδομάδας, εθελοντές δερματολόγοι σε όλη την Ελλάδα, εξετάζουν δωρεάν τους ενδιαφερόμενους  και τους παρέχουν συμβουλές και δείγματα προϊόντων φωτοπροστασίας.


Φέτος η εκστρατεία θα πραγματοποιηθεί στις 7 με 11 Μαΐου 2018.


Κάθε χρόνο εκατοντάδες γιατροί συμμετέχουν σε αυτή την εκστρατεία και πάνω από 5.000 ενδιαφερόμενοι εξετάζονται εντελώς δωρεάν.

 

Αν θέλετε να κάνετε ένα δώρο ζωής στον εαυτό σας και τα αγαπημένα σας πρόσωπα, τηλεφωνήστε στο 215 215 85 23 ή επισκεφθείτε την ιστοσελίδα euromelanoma-greece.gr.

Για μια Ελλάδα χωρίς μελάνωμα!

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM