Μάρτυρες πρωτόγνωρου περιστατικού έγιναν όσοι βρέθηκαν στη χορωδιακή συνάντηση «Στα βήματα του Αποστόλου Παύλου», η οποία πραγματοποιήθηκε την Κυριακή στο Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων, στο πλαίσιο των Ελευθερίων 2018.
Ενώ στη σκηνή βρισκόταν η Φιλαρμονική των Κρηνίδων, στο κενό ανάμεσα στα κομμάτια, γυναίκα περίπου 70 ετών πλησίασε τον μαέστρο και τον ρώτησε, σε έντονο ύφος, γιατί παίζει γερμανούς συνθέτες (είχε μόλις ερμηνεύσει η ορχήστρα έργο του Μπαχ) και όχι κάποιον Έλληνα.
Στη συνέχεια έφτυσε τον μαέστρο και αποχώρησε από το θέατρο υπό τις διαμαρτυρίες των υπολοίπων θεατών όπως μεταδίδει το kokkinokavalas.gr
Τόσο ο μαέστρος όσο και η συντονίστρια της εκδήλωσης σημείωσαν ότι η μουσική είναι παγκόσμια και δεν ανήκει σε κανένα λαό. Το πρόγραμμα της εκδήλωσης συνεχίστηκε κανονικά.
Λίγο αργότερα, προστέθηκε ένα ακόμα περιστατικό όταν θεατής διαμαρτυρήθηκε για την αναφορά της παρουσιάστριας στην τοποθεσία των Κρηνίδων, Πλατανολεύκες, με το τουρκικό όνομά της, δηλαδή Καβάκια.
Ο ίδιος θεατής συνέχισε με έντονο ύφος και έκανε αναφορά στο νέο Μακεδονικό Κόμμα εισπράττοντας τελικά την δυσαρέσκιά αρκετών εκ των υπόλοιπων θεατών που ήταν δίπλα του.
σχόλια