ADVERTORIAL
Όσοι βρεθείτε στη Θεσσαλονίκη μην παραλείψετε να επισκεφθείτε την 83η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, που θα λειτουργεί έως και τις 16 Σεπτεμβρίου. Η φετινή διοργάνωση, θεωρείται από τις πιο ξεχωριστές των τελευταίων ετών, αφού τόσο οι συμμετοχές όσο και τα καινοτόμα projects που παρουσιάζονται, ξεπερνούν κάθε προσδοκία. Άλλωστε δεν θα μπορούσε να είναι και διαφορετικά, καθώς η φετινή έκθεση είναι αφιερωμένη στην καινοτομία και τη δημιουργικότητα.
Πώς λοιπόν θα μπορούσε να λείπει από αυτήν ειδικά τη Δ.Ε.Θ. η Coca-Cola, μία εταιρεία που, από τη μία πλευρά η καινοτομία αποτελεί την καρδιά της νέας, παγκόσμιας στρατηγικής της και από την άλλη έχει βάλει στο επίκεντρο των δράσεων της, για το 2018, τη Θεσσαλονίκη, μέσα από τη μεγαλόπνοη πρωτοβουλία που ανακοίνωσε πρόσφατα: «Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών και Δράσεων»;
Ένα ταξίδι στον χρόνο, μέσα από ένα καινοτόμο και διαδραστικό περίπτερο.
Μία διαδρομή με 4 συναρπαστικούς σταθμούς.
Πρώτος σταθμός: Coca-Cola 50 χρόνια στην Ελλάδα, μία ιστορία που γράφτηκε από χιλιάδες ανθρώπους.
Μέσα από ένα ψηφιακό παιχνίδι-κουίζ, θα μάθετε για την ιστορία της Coca-Cola στην Ελλάδα, αλλά και στοιχεία για την αλυσίδα αξίας που δημιουργεί μέσα από τη δραστηριότητά της. Εδώ θα βρείτε επίσης τα συλλεκτικά μπουκάλια της Coca-Cola, που δημιουργήθηκαν για να ταξιδέψουν φέτος το καλοκαίρι στις περιοχές της Θεσσαλονίκης, της Κρήτης και των Κυκλάδων.
Στόχος της Coca-Cola είναι να τιμήσει τις περιοχές αυτές αλλά κυρίως τους κατοίκους τους, ενώ ταυτόχρονα προβάλλει με τον πιο δημιουργικό τρόπο την πλούσια πολιτιστική τους κληρονομιά. Παράλληλα, στο σημείο αυτό μπορείτε να παρακολουθήσετε vintage διαφημίσεις της Coca-Cola τις οποίες αγαπήσαμε.
Δεύτερος σταθμός: Το κρεμαστό «νησί» της απόλαυσης!
Στο σημείο αυτό, φιλοξενείται η οικογένεια προϊόντων της Coca-Cola που αντικατοπτρίζει τη πορεία της ώστε να γίνει μία εταιρεία Total Beverage. Με στρατηγική υπεύθυνης ανάπτυξης, με επέκταση σε νέες κατηγορίες προϊόντων και βασικό όραμα να αγκαλιάζει με ευθύνη αλλά και πάθος την καθημερινότητα του καταναλωτή, η Coca-Cola προσφέρει επιλογές προϊόντων που ανταποκρίνονται στις ανάγκες διαφορετικών ηλικιών αλλά και στιγμών μέσα στην ημέρα.
Φυσικά δε θα μπορούσαν να λείψουν τα νέα προϊόντα που, κάποια από αυτά, αναπτύχθηκαν αποκλειστικά με γνώμονα τις ανάγκες και γευστικές προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών.
Tρίτος σταθμός: Ζero Waste City -Το όραμα για μία πόλη με μηδενικά απορρίμματα.
Ίσως ο πιο σημαντικός σταθμός αυτού του ταξιδιού και της πρωτοβουλίας δράσεων για τη Θεσσαλονίκη.
Το νέο πρόγραμμα Ζero Waste Cities της Coca-Cola φιλοδοξεί να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για μια «έξυπνη» πόλη, με καλύτερη ποιότητα ζωής, χωρίς απορρίμματα.
Έχοντας ως παγκόσμιο όραμα έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα, η Coca-Cola επέλεξε τη Θεσσαλονίκη ως την πρώτη πόλη στην Ευρώπη για την εφαρμογή ενός τριετούς προγράμματος. Στόχος του να εξοικειώσει τους Θεσσαλονικείς με τις αρχές της κυκλικής οικονομίας και να ανοίξει το δρόμο για πιο «έξυπνες» και ανθρώπινες πόλεις.
Εσύ ξέρεις πως μπορείς να δώσεις 2η ζωή στα απορρίμματα σου, σχεδιάζοντας ταυτόχρονα κάτι μοναδικό και δημιουργικό για την πόλη που ζεις;
Το «Print Your City» αξιοποιεί την τεχνολογία της 3D εκτύπωσης και μετατρέπει τα πλαστικά απορρίμματα σε χρηστικά αντικείμενα. Ως μέρος του Προγράμματος της Coca-Cola «Zero Waste Cities», το «Print Your City» θα εφαρμοστεί σε δημόσιους χώρους της Θεσσαλονίκης που οι κάτοικοι της πόλης θα επιλέξουν, ενώ θα κληθούν να ανακυκλώσουν περισσότερο.
Στην 83η Δ.Ε.Θ., στο περίπτερο της Coca-Cola θα μπορέσετε να ενημερωθείτε και να δείτε στην πράξη, πώς μπορείτε και εσείς να λάβετε μέρος σε αυτή τη φιλόδοξη προσπάθεια που γίνεται για την πόλη της Θεσσαλονίκης!
Στη διαδρομή σας στη γωνιά αυτή του περιπτέρου, θα συναντήσετε επίσης ένα μεγάλο QR CODE. Αν το σκανάρατε με το smart phone σας, μεταφέρεστε αυτόματα στο site της εταιρείας που δημιουργήθηκε αποκλειστικά γι' αυτό τον σκοπό και περιλαμβάνει όλα όσα θα θέλατε να μάθετε για την κυκλική οικονομία και το πρόγραμμα Zero Waste Cities.
Τέταρτος σταθμός: Το Coca-Cola Pop-Up κατάστημα, δεν θα μπορούσε να λείπει από την μεγαλύτερη γιορτή της πόλης.
Εδώ ξεχωρίζουν τα συλλεκτικά αντικείμενα Coca-Cola, όλα κατασκευασμένα, ακολουθώντας το μοντέλο της κυκλική οικονομίας, από ανακυκλωμένα πλαστικά των συσκευασιών της Coca-Cola, όπως τσάντες, πορτοφόλια, θήκες για tablet ή κινητά, βραχιόλια, παιχνίδια και άλλα.
Τα συγκεκριμένα προϊόντα κατασκευάζονται από γυναίκες που βρίσκονται σε υπό ανάπτυξη περιοχές του κόσμου και συμμετέχουν στο παγκόσμιο πρόγραμμα 5Χ20 της εταιρείας.
«Μέσα από το περίπτερό μας, φιλοδοξούμε να ξεκινήσει η δημιουργία μίας δυναμικής συλλογικότητας που μοιράζεται κοινούς στόχους, ανταλλάσσει ιδέες και προτάσεις και απευθύνουμε μία ανοιχτή πρόσκληση στους Θεσσαλονικείς, αλλά και σε όλους τους επισκέπτες της έκθεσης να ενώσουμε τις δυνάμεις μας και να δουλέψουμε όλοι μαζί για ένα κοινό, καλύτερο μέλλον.», αναφέρει η Σίσσυ Ηλιοπούλου Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας Coca-Cola, Ελλάδα, Κύπρος, Μάλτα.
Εσείς κάνατε check in;
σχόλια