Μειωμένη χρηματοδότηση και υποστελέχωση τα «αγκάθια» της ανώτατης εκπαίδευσης στην Ελλάδα

Μειωμένη χρηματοδότηση και υποστελέχωση τα «αγκάθια» της ανώτατης εκπαίδευσης στην Ελλάδα Facebook Twitter
EUROKINISS
1

Τα σοβαρά προβλήματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα αποτυπώνει η έκθεση ποιότητας της ανεξάρτητης Αρχής Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (ΑΔΙΠ).

Η μειωμένη χρηματοδότηση σε συνδυασμό με τον μεγάλο αριθμό φοιτητών, είναι τα πιο σημαντικά προβλήματα των ελληνικών ιδρυμάτων, σύμφωνα με την έκθεση που κατέθεσε χθες η ηγεσία της ΑΔΙΠ στον πρόεδρο της Βουλής Νίκο Βούτση.

Μεταξύ των «αγκαθιών» θεωρείται και η παρατεταμένη διάρκεια σπουδών για το 42% των φοιτητών, η αδυναμία προσέλκυσης διδακτικού προσωπικού από το εξωτερικό και τα λειτουργικά προβλήματα λόγω της υποστελέχωσης.

Παρά τα προβλήματα όμως, οι πρωτοβουλίες των πανεπιστημιακών τοποθετούν την Ελλάδα σε υψηλή θέση ως προς τις ερευνητικές επιδόσεις.

Παράλληλα, η ευρωπαϊκή χρηματοδότηση, έναντι της πολύ χαμηλής κρατικής χρηματοδότησης, έχει ως αποτέλεσμα «πολύ ικανοποιητική ερευνητική δραστηριότητα».

Σύμφωνα με την έρευνα, η Ελλάδα έχει το μεγαλύτερο ποσοστό φοιτητών σε σχέση με τον πληθυσμό της (6,58%), καθώς και το μεγαλύτερο ποσοστό φοιτητών στο εξωτερικό (0,34%), από όλες τις ευρωπαϊκές χώρες.

Οι φοιτητές με διάρκεια σπουδών άνω των «ν+2» έτών ανέρχονται στο 29% των εγγεγραμμένων φοιτητών.

Η Ελλάδα έχει τη δεύτερη χειρότερη αναλογία φοιτητών-διδασκόντων στην Ευρώπη με 44,1 φοιτητές ανά διδάσκοντα, εξαιτίας των συνταξιοδοτήσεων σε συνδυασμό με τον περιορισμό των προσλήψεων λόγω της οικονομικής κρίσης.

Ελλάδα
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΛΑΣ για μποτιλιάρισμα στην Αράχωβα: Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα «κόλλησαν» στα χιόνια

Ελλάδα / ΕΛΑΣ για μποτιλιάρισμα στην Αράχωβα: Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα «κόλλησαν» στα χιόνια

Σε ανακοίνωσή της, η Ελληνική Αστυνομία αναφέρει ότι τα προβλήματα επιδεινώθηκαν από τεχνικές βλάβες σε πολλά ηλεκτρικά οχήματα, που ακινητοποιήθηκαν κατά την επιστροφή τους από το χιονοδρομικό κέντρο
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Προσωπικα δε μπορω να θεωρησω σοβαρη μια ερευνα για τα προβληματα στην ανωτατη εκπαιδευση που αγνοει προβληματα οπως οι παραταξεις, η καταχρηση του ασυλου, οι καταληψεις κλπ