Διάλογος με τους αναγνώστες.
Γυμνό και ηθοποιοί.
"Το τελευταίο διάστημα ενεφανίσθησαν αμφότερα τα φύλα με περιβολάς Αδάμ και Εύας. Δι' αυτόν ακριβώς τον λόγον εδημιουργήθη ομάς ηθοποιών με αρχηγόν τον Τσάρλς Μπρόνσον, αποφασισμένη να επαναστατήση εναντίον της τοιαύτης τάσεως του εμπορικού κινηματογράφου.
Αι παλαιαί ταινίαι (κυρίως κωμωδίαι) αι οποίαι εγυρίζοντο κατά την εποχήν του βωβού κινηματογράφου παρουσίαζον συχνά τους ηθοποιούς με τα εσώρρουχά των. 'Αργότερον όταν ήρχισαν να διαδίδονται αι ταινίαι του Ταρζάν όλοι οι ηθοποιοί οι οποίοι υπεδύθησαν αυτόν τον ρόλο ενεφανίσθησαν εντελώς γυμνοί. Το ολοκληρωτικό ανδρικό γυμνό ενεφανίσθη τα τελευταία έτη εις ταινίας του 'Ιταλού Παζολίνι. Μάλιστα εις την ταινίαν "Θεώρημα" ο Μάσσιμο Τσιρότι επιδεικνύεται ολόγυμνος έμπροσθεν του πλήθους.
Τώρα όμως φαίνεται ότι οι σταρς επαναστατούν εναντίον της γυμνότητας. Συν τοις άλλοις κατά τον Τσάρλς Μπρόνσον, αι γυναίκες δεν συγκινούνται από το ανδρικό γυμνό.
Πάντως η θεωρία του Τσαρλς Μπρόνσον είχε απήχησιν και εις πολλούς άλλους ηθοποιούς. 'Ετσι στην Αμερική ο Πώλ Νιούμαν και εις την Ιταλία ο Βάλτερ Κιάρι θα ακολουθήσουν τη γραμμή Μπρόνσον. Αντίστασιν δε αντέταξε ο Τζουλιάτο Τζέμμα. Μάλιστα ίσως συμφέρει σ' αυτόν να επιδεικνύει το σώμα του. Σε μερικές μάλιστα ταινίες του έχει εμφανισθή εντελώς γυμνός.
Από ψυχαναλυτικής απόψεως η γυμνότης κατά τους ψυχολόγους αποτελεί μιά "αποδέσμευσιν του ενστίκτου και επιστροφή εις την φύσιν και την πρωτόγονη ζωή". Σημειωτέον ότι επαναστάτησαν μόνον σοβαροί ηθοποιοί."
Τσαγκαρουσιάνος Ευστ.
Επίκαιρα, Ιανουάριος 1971.
[Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα του σήμερα είναι εντελώς συμπτωματική]
σχόλια