Οι μαθητες οφειλουν να γνωριζουν με ποιον τροπο διαμορφωνονται οι βασεις. Αρχικα, οι βασεις εχουν κυριος τρεις βασικους παραγοντες, οι θεσεις που ειναι ανοιχτες για τα πανεπιστημια και ο αριθμος των υποψηφιων (πχ αν υπαρχει μειωση θεσεων, οπως φετος, οι βασεις θα ανεβουν διοτι θα περασουν αυτοι που εγραψαν καλυτερα), οι δυσκολια των θεματων ( αν πεσουν ευκολα πολλοι θα γραψουν καλα αρα οι βασεις θα ανεβουν, κατα την αποψη μου η δυσκολια των θεματων πρεπει να ειναι μετρια) και τριτον πως θα γραψουν οι μαθητες. Αρα η ανοδος η η καθοδος βασεων εξαρταται απο τους μαθητες με μιξη καποιων αλλων παραγοντων. Οπως και να εχει εσυ γραψε οσο καλυτερα μπορεις και ολα τα αλλα ειναι δευτερυοντα. Καλη σου επιτυχια.
29.5.2017 | 18:56
κύριε Γαβρόγλου
Μη βάλετε δύσκολα θέματα στις πανελλήνιες, κ ρίξτε λίγο τις βάσεις. δεν θα τ αντέξω να αποτύχω 2η φορά.καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά
2