Η διαμαρτυρία ενός Sir, η δύναμη του Photoshop και ένα viral μπέρδεμα

Η διαμαρτυρία ενός Sir, η δύναμη του Photoshop και ένα viral μπέρδεμα Facebook Twitter
0

 

 

Πλήθος κόσμου μαζεύτηκε στο Hyde Park το προηγούμενο Σαββατοκύριακο κατά την πρώτη επίσημη επίσκεψη του Πάπα στην Αγγλία. Ο στόχος δεν ήταν το καλωσόρισμα αλλά η διαμαρτυρία ενάντια στην πολιτική του Βατικανού σχετικά με τις απόψεις του για τη γκέι κοινότητα (και το σεξ γενικότερα).

 

Ένας από τους συμμετέχοντες ήταν ο ο Sir Ian McKellen, ο οποίος φόρεσε Τ-shirt που έγραφε “Some people are gay. Get over it!”

 

Aυτή η δήλωση ήταν δυνατή από μόνη της. Ο McKellen αγωνίζεται χρόνια για τα δικαιώματα των γκέι. Αυτή τη φορά -προς δυσαρέσκεια του ίδιου- η φωτογραφία του έκανε το γύρο του κόσμου για άλλο λόγο.

 

 

Το ίδιο Σαββατοκύριακο ανακοινώθηκε και η συμμετοχή του στην ταινία Hobbit όπου και πάλι θα υποδυθεί τον μάγο Gandalf, γεγονός που αποτελεί μεγάλη υπόθεση για τους φανατικούς Tolkien-ικούς. Ένας δημοσιογράφος και εικονογράφος του BBC, o Greg Stekelman , άλλαξε στην επίμαχη φωτογραφία την επιγραφή του T-shirt με photoshop, μετατρέποντας το σε ““I’m Gandalf and Magneto. Get Over It.” Φρόντισε να διευκρινίσει το αστείο, γράφοντας από κάτω ότι η αρχική φράση ήταν διαφορετική. Η εικόνα όμως φαίνεται ότι έχει περισσότερη δύναμη από τις λέξεις. Μέσω του Twitter η φωτογραφία έφτασε σε χιλιάδες αναγνώστες χωρίς το σχόλιο του δημιουργού- κι αυτό ήταν! Το photoshop έγινε πραγματικότητα.

 

Η φωτογραφία έγινε ανάρπαστη παγκοσμίως μέσω κοινωνικών δικτύων αλλά και δημοσιογραφικών καναλιών. Λίγο πριν εμφανιστεί κι επίσημα στους Times o δημιουργός αποφάσισε να ξεμπερδέψει το κουβάρι με μία καινούρια εικονογράφηση. Παράλληλα, ο Ian McKellen δήλωσε σε συνέντευξη στο Vanity Fair ότι “δεν κατάλαβε καν το αστείο”. Η αλήθεια ειναι ότι ούτε εγώ το πολυκατάλαβα. I'll get over it.

 

 

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Τech & Science / TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Σύμφωνα με στοιχεία του TikTok, μικρές επιχειρήσεις και δημιουργοί περιεχομένου στις ΗΠΑ θα χάσουν 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα μέσα στον πρώτο μήνα από την παύση λειτουργίας της πλατφόρμας
LIFO NEWSROOM