H διασημότερη καμηλοπάρδαλη του κόσμου έγινε μητέρα και καθήλωσε χιλιάδες ανθρώπους για τη γέννα

H διασημότερη καμηλοπάρδαλη του κόσμου έγινε μητέρα και καθήλωσε χιλιάδες ανθρώπους για τη γέννα Facebook Twitter
1

H April δεν είναι μια απλή καμηλοπάρδαλη, αλλά η σταρ του YouTube και καθώς έγινε μητέρα, χιλιάδες άνθρωποι καθηλώθηκαν για να παρακολουθήσουν τη γέννα.

Η Αpril γέννησε το Σάββατο και σχεδόν 300.000 άνθρωποι είδαν live τη γέννηση του μικρού της.

Πριν από δύο χρόνια, η Αpril συγκέντρωσε πάνω από 232 εκατομμύρια views στο YouTube κατά τη διάρκεια περιόδου επτά εβδομάδων, πριν γεννήσει τον Tajiri.

Αυτό ήταν έκπληξη για το Animal Adventure Park στο Harpursville, ένα μικρό ζωολογικό κήπο 130 μίλια βορειοδυτικά της Νέας Υόρκης, ειδικά καθώς το live είχε διακοπεί για σύντομο χρονικό διάστημα επειδή υποτίθεται παραβίαζε την πολιτική του YouTube για γυμνό και σεξουαλικό περιεχόμενο.

Αυτή η είδηση από μόνη της ήταν αρκετή για να κάνει την April διάσημη σε όλη την υφήλιο.

Χθες, η καμηλοπάρδαλη γέννησε ένα υγιές αρσενικό γύρω στις 12.45 μ.μ., και ενώ περισσότεροι από 300.000 θεατές παρακολουθούσαν.

Το live συνεχίζεται>>>

 

Οι υπάλληλοι δήλωσαν ότι η νεογέννητη καμηλοπάρδαλη είναι η πέμπτη που γεννά η April και η δεύτερη με τον σημερινό σύντροφό της, τον Oliver.

Ο διαγωνισμός ονοματοδοσίας για το νέο μωρό θα διεξαχθεί σύντομα.

Όμως οι φανς της April θα μπορέσουν να δουν το μωρό από κοντά μετά την 1η Μαΐου.

Περιβάλλον
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

COP29 για το κλίμα: Μόνο $250 δισ. από το 1,3 τρισ. που απαιτούνται, συμφώνησαν να δίνουν οι πλούσιες χώρες στις φτωχές

Διεθνή / COP29 για το κλίμα: Μόνο $250 δισ. από το 1,3 τρισ. που απαιτούνται, συμφώνησαν να δίνουν οι πλούσιες χώρες στις φτωχές

Το προσχέδιο της Συμφωνίας ορίζει ως ευρύτερο τον στόχο για άντληση 1,3 τρισ. δολαρίων ετησίως έως το 2035, με αναφορές σε χρηματοδότηση από «δημόσιες και ιδιωτικές πηγές»
LIFO NEWSROOM
«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
Greenpeace: Πώς θα μπορούσαν να αυξηθούν κατά 2.000% τα κονδύλια για τις απώλειες και ζημιές από την κλιματική κρίση

Περιβάλλον / Greenpeace: Πώς θα μπορούσαν να αυξηθούν κατά 2.000% τα κονδύλια για τις απώλειες και ζημιές από την κλιματική κρίση

Νέα ανάλυση δείχνει ότι η φορολόγηση των εταιρειών ορυκτών καυσίμων θα μπορούσε να αυξήσει τα κονδύλια του ταμείου του ΟΗΕ για τις απώλειες και ζημίες της κλιματικής κρίσης κατά 2.000%
LIFO NEWSROOM
Κλιματική κρίση: Ο στόχος του 1,5°C «έχει πεθάνει» - Το 2024 η πρώτη χρονιά πάνω από το όριο, λένε οι επιστήμονες

Περιβάλλον / Κλιματική κρίση: Ο στόχος του 1,5°C «έχει πεθάνει» - Το 2024 η πρώτη χρονιά πάνω από το όριο, λένε οι επιστήμονες

Τρεις από τις πέντε επιστημονικές ομάδες που παρακολουθούν την παγκόσμια θερμοκρασία λένε ότι η αύξηση της θερμοκρασίας στον πλανήτη δεν μπορεί να περιοριστεί στους 1,5°C
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Μόνο αίσθημα ασφυξίας σου προκαλεί η φωτογραφία - ένα τόσο μεγαλόσωμο ζώο που στην φύση διανύει χιλιόμετρα , να είναι κλεισμένο σε ένα τόσο δα δωμάτιο προς τέρψιν των τηλεθεατών !