«One city, never ending stories». Αυτός είναι ο τίτλος της νέας καμπάνιας του This is Athens, μέσω της οποίας προβάλλεται η Αθήνα ως ιδανικός ταξιδιωτικός προορισμός, όχι μόνο το καλοκαίρι, αλλά 12 μήνες τον χρόνο.
Πέντε διαφορετικά σημεία της Αθήνας –εντός κι εκτός των διοικητικών ορίων του δήμου–, 5 πρωτότυπες ιστορίες από τη ζωή και την καθημερινότητα στην πόλη τις πρώτες μέρες της άνοιξης.
Η LiFO βρέθηκε στα γυρίσματα της καμπάνιας, που στόχο έχουν να αναδείξουν την αυθεντική Αθήνα και όχι την ωραιοποιημένη, όπως τονίζουν οι συντελεστές της.
Οι ταινίες παρουσιάζουν μέσα από εναλλασσόμενες εικόνες τη φυσική ομορφιά, τον πολιτισμό, το αστικό περιβάλλον, τη φιλοξενία και τη δημιουργικότητα των κατοίκων της. Από κάθε ιστορία δεν λείπει το στοιχείο της έκπληξης.
Η Αθήνα αποτελεί τα τελευταία χρόνια πόλο έλξης για τους τουρίστες, με τα στοιχεία για το 2018 να μετρούν τους επισκέπτες της στα 5,5 εκατομμύρια, νούμερο που αποτελεί ιστορικό ρεκόρ για την πόλη.
«Δεν είναι τυχαίο ότι τα γυρίσματα έγιναν μέσα στον Μάρτιο, αποκαλύπτοντας την ομορφιά της πόλης κάθε εποχή και όχι μόνο το καλοκαίρι. Με επίκεντρο το φως και τον άνθρωπο, σε πέντε διαφορετικές ταινίες η αυθεντική Αθήνα πρωταγωνιστεί ως μία ζωντανή, πολύπλευρη αλλά και απροσδόκητη πόλη με εναλλασσόμενες εικόνες που παρουσιάζουν το φυσικό τοπίο, τον πολιτισμό, την αστική κουλτούρα, τη γαστρονομία και τη δημιουργικότητα των ανθρώπων της», σημειώνει ο Αλέξης Γαληνός, Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΑΤΑ (Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών).
«Σε ολόκληρη την καμπάνια, η πόλη παρουσιάζεται μέσα από την παράλληλη ματιά του Αθηναίου και του επισκέπτη, στο πλαίσιο αναζήτησης της αυθεντικής εμπειρίας που σήμερα αποτελεί διεθνή ταξιδιωτική τάση» εξηγεί ο ίδιος.
Τα γυρίσματα των ταινιών μόλις ολοκληρώθηκαν, με την καμπάνια να απευθύνεται κυρίως στο εξωτερικό, όπου και πρόκειται να κάνει πρεμιέρα το επόμενο διάστημα. Σκοπός της καμπάνιας και των 5 αυτών ιστοριών είναι να υπογραμμιστεί η Αθήνα ως ένας ανεξάρτητος τουριστικός προορισμός.
Απώτερος σκοπός; Μέσα στην επόμενη τριετία, να έχει αντίκτυπο σε 120 εκατομμύρια πολίτες από όλη την Ευρώπη, αυξάνοντας τους επισκέπτες της κατά 200.000 και ενισχύοντας την τοπική οικονομία κατά 100 εκατομμύρια ευρώ.
«Οι προσπάθειές μας και η αντίστοιχη οικονομική επένδυση θα ενταθούν από Σεπτέμβριο, επιδιώκοντας να φέρουμε περισσότερους επισκέπτες κατά τη φθινοπωρινή και χειμερινή περίοδο στην Αθήνα, ως αυτόνομο city break προορισμό. Τα σποτ απευθύνονται κατά βάση στη γερμανική και γαλλική τουριστική αγορά, που και οι δύο είναι στρατηγικής σημασίας για την πόλη», συμπληρώνει ο κ. Γαληνός, καταλήγοντας:
«Τα αποτελέσματα της καμπάνιας θα τα παρακολουθούμε στενά καθώς στοχεύουμε να προσελκύσουμε χιλιάδες νέους επισκέπτες στην πόλη και να δημιουργήσουμε πολλές νέες θέσεις εργασίας για τους Αθηναίους».
Η Αθήνα αποτελεί τα τελευταία χρόνια πόλο έλξης για τους τουρίστες, με τα στοιχεία για το 2018 να μετρούν τους επισκέπτες της στα 5,5 εκατομμύρια, νούμερο που αποτελεί ιστορικό ρεκόρ για την πόλη.
«Η καμπάνια αυτή αποτελεί μέρος της συστηματικής και μεθοδικής δουλειάς για την ανάδειξη της Αθήνας ως κορυφαίου αυτόνομου προορισμού» τονίζει στη LIFO ο δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης. «Σε συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα υλοποιούμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την ανάπτυξη, διαχείριση και προβολή του προορισμού «Αθήνα», βάζοντας τα θεμέλια ώστε η πόλη να βλέπει το αύριο με αισιοδοξία» επισημαίνει ο ίδιος.
Η καμπάνια αποτελεί ένα από τα προγράμματα που υλοποιεί και χρηματοδοτείται από το This is Athens & Partners, τη σύμπραξη του δήμου Αθηναίων με σημαντικούς ιδιωτικούς φορείς της πόλης, όπως την AEGEAN, το Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών, τον ΣΕΤΕ, τη Lamda Development, τη Lampsa SA και την Ιονική Ξενοδοχειακή Α.Ε.
σχόλια