0
LIFO PICKS

Millennials: η γενιά που βοηθά στην ανάπτυξη της ταξιδιωτικής βιομηχανίας

Σύμφωνα με μια νέα έρευνα του Travelport οι νέοι άνθρωποι, ηλικίας 18 με 34, ξοδεύουν περισσότερα χρήματα σε ταξίδια από οποιαδήποτε άλλη γενιά μέχρι στιγμής.

Οι νέοι αφιερώνουν 35 μέρες τον χρόνο σε ταξίδια ενώ μπορούν και να ξοδεύουν κάτι παραπάνω από 5.000 δολάρια. Τα περισσότερα χρήματα διατίθενται στα αεροπορικά εισιτήρια και στα ξενοδοχεία.

Επίσης, μεγάλο ποσοστό αυτών και συγκεκριμένα το 90% δηλώνει πως τα κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook, το Snapchat και το Instagram επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό την επιλογή των ταξιδιωτικών τους προορισμών αλλά και γενικότερα τον προγραμματισμό των διακοπών τους.


Επίσης, σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες του Amadeus, οι millennials βλέπουν το ταξίδι ως ένα επαγγελματικό προνόμιο με το 39% αυτών να δηλώνουν πως δεν θα επέλεγαν μια δουλειά η οποία δεν θα τους προσέφερε δυνατότητες ταξιδιού.


Οι millennials βάσει των ερευνών θέλουν περισσότερες επιλογές διαμονής, γρήγορες προγραμματισμένες διαδρομές, επιβίβαση κατά προτεραιότητα και υπηρεσίες Wi-Fi.

Lifo Picks

ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ