Η Ένωση Αθέων διοργανώνει «Φανερό Δείπνο» σε ψητοπωλεία τη Μεγάλη Παρασκευή

Η Ένωση Αθέων διοργανώνει «Φανερό Δείπνο» σε ψητοπωλεία τη Μεγάλη Παρασκευή Facebook Twitter
15

Η Ένωση Αθέων διοργανώνει τη Μεγάλη Παρασκευή «Φανερό Δείπνο», όπως το αποκαλεί, και προσκαλεί τον κόσμο σε ψητοπωλεία, σημειώνοντας πως «Απέχουμε από το πένθος, όχι από τη λογική!».

«Είναι καιρός ανοιξιάτικων διακοπών και σας προσκαλούμε και φέτος στον Φανερό Δείπνο μας. Μια όμορφη παράδοση της χώρας μας που μάλιστα δεν απαιτεί κρατικές σπατάλες και υποβάθμιση του κύρους της πολιτείας και της νοημοσύνης των πολιτών. Απέχουμε από το πένθος, όχι από τη λογική!», αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση η Ένωση Αθέων.

«Κρεατοφάγοι, αποκλειστικοί χορτοφάγοι και όλες/οι ενδιάμεσα, είσαστε όλοι καλοδεχούμενοι, μπορείτε να παραγγείλετε ανάλογα με τις προτιμήσεις και τις δυνατότητές σας.», προσθέτει η Ένωση Αθέων, προσκαλώντας ταυτόχρονα τον κόσμο να δημοσιεύσουν φωτογραφίες τους στο #faneros_deipnos.

Ολόκληρη η ανακοίνωση:

Είναι καιρός ανοιξιάτικων διακοπών και σας προσκαλούμε και φέτος στον Φανερό Δείπνο μας. Μια όμορφη παράδοση της χώρας μας που μάλιστα δεν απαιτεί κρατικές σπατάλες και υποβάθμιση του κύρους της πολιτείας και της νοημοσύνης των πολιτών. Απέχουμε από το πένθος, όχι από τη λογική!

Κρεατοφάγοι, αποκλειστικοί χορτοφάγοι και όλες/οι ενδιάμεσα, είσαστε όλοι καλοδεχούμενοι, μπορείτε να παραγγείλετε ανάλογα με τις προτιμήσεις και τις δυνατότητές σας. Ελάτε να φάμε και να γνωριστούμε!

(Σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη θα μπορείτε να προμηθευτείτε και το βιβλίο «Το κατά Κοραή άγιο φως».)

Την Παρασκευή 26-04-2019 (γνωστή και με το ψευδώνυμο «Μεγάλη») στις 8 μ.μ.:

– Στην Αθήνα: στο «Ψητομαγειρείο», Φαλήρου 49, στο metro Συγγρού – Φιξ.

– Στην Θεσσαλονίκη θα συναντηθούμε Ερμού & Αριστοτέλους, μπροστά στο Α.Τ. Λευκού Πύργου.

– Για Λάρισα, Σέρρες, Ηράκλειο, Ρέθυμνο και πολλές άλλες πόλεις στείλτε μήνυμα για πληροφορίες.

Αν θέλετε να συμμετάσχετε διαδικτυακά, χρησιμοποιήστε το #faneros_deipnos για να ανεβάσετε τις φωτογραφίες σας.

Ελλάδα
15

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αμαλιάδα: Αποστάσεις από την Ειρήνη Μουρτζούκου κρατά η δικηγόρος της- Σκέφτεται να παραιτηθεί

Ελλάδα / Αμαλιάδα: Αποστάσεις από την Ειρήνη Μουρτζούκου κρατά η δικηγόρος της- Σκέφτεται να παραιτηθεί

Η ποινικολόγος δεν δίστασε να χαρακτηρίσει την Ειρήνη Μουρτζούκου ως «προβληματική προσωπικότητα», σημειώνοντας ότι αυτό ισχύει και για ορισμένα άτομα που έχουν μιλήσει δημόσια για την υπόθεση
LIFO NEWSROOM

σχόλια

7 σχόλια
Πω πω κατάντια! Αμάθεια και εγωϊσμός το λιγότερο.Μήπως είναι ώρα να μοιραστούν μερικές αλήθειες με την ευκαιρία της προβολής αυτού του εμονικού αστείου;Μήπως να γνωρίζει ο κόσμος πως τα Χριστούγεννα γιορτάζουμε την εκκίνηση του μεγαλώματος της ημέρας έναντι της νύχτας και το Πάσχα την επικράτηση της;Μήπως να γνωρίζει ο κόσμος πως οι θρησκείες είναι ένα "εγχειρίδιο" που απευθύνεται στην μάζα (που προφανώς έχει πολύ υψηλότερο επίπεδο σήμερα από τις σχεδόν νομαδικές περιόδους που είχαμε σαν πολιτισμός όταν αυτές δημιουργήθηκαν) βοηθώντας μας να συμβιώσουμε σε κοινωνίες και να χρησιμοποιούμε τις βασικές λειτουργίες κβαντικής φυσικής;Μήπως να γνωρίζουμε πως οι νηστίες απλά προετοιμάζουν το σώμα για την αλλαγή της διατροφής από "χειμερινή" σε "καλοκαιρινή" ενώ παράλληλα βοηθούν στην αποτοξίνωσή του;Πολύ κρίμα, σύγχρονοι άνθρωποι να επιτρέπουμε εμμονές και τερτίπια να μας οδηγούν. Πολύ περισσότερο για το LIFO που στα πλαίσια της "ελευθερίας" επιτρέπει την δημοσίευση τους και τον επηρεασμό των αναγνωστών του από ομάδες με εφηβικές αντιδράσεις και υπερεγωισμό.Έλα να ξυπνάμε παιδιά, ο καθένας έχει δικαίωμα να συγκεντρώνεται, να ηρεμεί, να πέρνει τα πάνω του ή οτιδήποτε προσωπικό πετυχαίνει μέσω όποιας θρησκείας τον εκφράζει.Επί τη ευκαιρία, επιτρέψτε μου μια αναφορά: ο Μωάμεθ προτείνει "αποτάξου τους μή έχοντες πίστη". Ούτε ασχολήσου με τους αλόθρησκους, ούτε σκότωσε, κάνε ράνε.Οι "μη έχοντες πίστη" σε οτιδήποτε, τότε περισσότερο αλλά και τώρα ακόμα, είναι αυτοί που θα ψάξουν (και θα βρούν) "αξίες" υλισμού να τους παρακινούν στην ζωή τους και εφόσον δεν θα έχουν δομημένους ηθικούς φραγμούς θα πατήσουν επί πτωμάτων για να τις πετύχουν.
Ο καθείς δικαιούται να κάνει ό,τι θέλει και να φάει ό,τι θέλει. Άνευ αστερίσκου ή υποσημείωσης.Ο προκλητικός χλευασμός των πεποιθήσεων των άλλων είναι μια άλλη κουβέντα που ευχαρίστως να την κάνουμε. Αλλά επί ίσοις όροις.Το δικαίωμα στον χλευασμό των συμβόλων είναι ένα ερώτημα για όλους. Μπορεί να γίνεται μάτσο δημόσιο συναπάντημα τη μέρα του gay pride; Ή δεν είναι το ίδιο; Οι χριστιανοί δεν έχουν υποφέρει και στο παρελθόν αλλά και σήμερα (βλ. Ινδονησία) από αυτούς που τους χλευάζουν; Μπορούμε να κάνουμε πλάκα με τα πάντα ή όχι;Ποια είναι τα όρια και ποιος τα αποφασίζει;Εγώ το μόνο που λέω είναι να κρατάμε τόσο την αρχή της αναλογικότητας όσο και την ισονομία. Στα πάντα.
Δηλαδή, ω Ηρόστρατε, αυτό κατάλαβες;Δηλαδή, όχι, αδεφέ μου, όχι.Δηλαδή ναούμε μου τη σπάει να χαβαλεδιάζουμε σε βάρος των πιο ανεκτικών ή αυτών που γκρινιάζουν λιγότερο.Γιατί δεν κάνουν μια έκθεση με σκίτσα του Μωάμεθ τις μέρες της Ασούρα; Εκεί κοτούλες; Κοκοκοκο;Και δεν είπα "ισόποσα", είπα "ανάλογα". Γ@μημένες λέξεις... Αλλάζουν τα νοήματα...
Αλλά μου αρέσει, ω Ηρόστρατε, ο τρόπος που σκέπτεσαι.Άμα γίνει μια παραλληλία που βάλλει κατά της κορεκτίλας αρχίζουν οι ειρωνείες και τα "δεν κατάλαβα".Όσο δουλεύουμε τους χριστιανούς, την έννοια του έθνους, της πατρίδας όλα καλά και είμαστε κάργα ανεκτικοί. Αλλά απαπαπά μην θίξουμε κανένα τμήμα της δικαιωματικής ατζέντας...Εκεί υπάρχουν ειδικοί κανόνες. Εδώ τον Πανούση βγάλαν ομοφοβικό στα τελειώματα.Και ξαναλέω: αναλογικότητα και ισονομία (αν έχεις απορίες με τις λέξεις Μπαμπινιώτη).
Η συγκεκριμένη εκδήλωση της ενώσης αθέων μου φαινόταν και συνεχίζει να μου φαίνεται μάλλον βλακώδης και αχρείαστη. Φυσικά εκεί βλέπεις και την… μεγαλοθυμία κάποιων λαμπρών μας ιεραρχών που εύχονται σ’ αυτούς τους ανθρώπους να αρρωστήσουν και τους κάτσει το κρέας ωσάν μετουσιωμένο δηλητήριο στο λαιμό τους.…ΑΛΛΑμιλάμε, παντού χωράνε αυτοί οι gay κατά των γράφοντα, είτε μιλάμε για γαρδούμπες, είτε για το κυπριακό, είτε για τα ζουμπούλια, βρε αδερφέ.Παρεμπιπτόντως, και για να μην ξεχνιόμαστε:«Μητροπολίτης Άνθιμος: «Αίσχος το gay pride, ανακατεύουν τα άγια ζητήματα με τα σκυλιά»Ο Μητροπολίτης Άνθιμος θέλησε να γνωστοποιήσει ότι την Παρασκευή το βράδυ θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση χριστιανικών οργανώσεων στην αυλή του Αγίου Δημητρίου ενώ θα ακολουθήσει αγρυπνία ως ένδειξη διαμαρτυρίας για το gay pride, ενώ άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να παραστεί και ο ίδιος.https://www.iefimerida.gr/news/159625/%CE%BC%CE%B7%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%AF%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%AC%CE%BD%CE%B8%CE%B9%CE%BC%CE%BF%CF%82-%C2%AB%CE%B1%CE%AF%CF%83%CF%87%CE%BF%CF%82%C2%BB-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%C2%AB%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%83%CE%B7%C2%BB-%CF%84%CE%BF-gay-pride-%C2%AB%CE%BC%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B5%CF%8D%CE%B5%CF%84%CE%B5-%CF%84%CE%B1-%CE%AC%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%B6%CE%B7%CF%84%CE%AE%CE%BC++«Η σύναξη διαμαρτυρίας κατά του gay pride έξω από τον Άγιο Δημήτριο στην Θεσσαλονίκη (φωτογραφίες)»https://www.katanixis.gr/2014/06/gay-pride_21.html+"ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ GAY PRIDE 2014 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ"https://www.katanixis.gr/2014/06/gay-pride-2014_5003.html+«Ο Αμβρόσιος μηνύει το Gay Pride: Είναι ανώμαλοι και αδιάντροποι (Photo)»http://www.topontiki.gr/article/173266/o-amvrosios-minyei-gay-pride-einai-anomaloi-kai-adiantropoi-photoΑGAPE MONO!Στη Αθήνα θυμάμαι το εξής, πριν κάνα δίχρονο:Η Ελλάδα θα σωθεί αν γονατίσουμε μαζί – Η χριστιανική πορεία που «ταράζει τα νερά»https://www.altsantiri.gr/ellada/ellada-tha-sothi-gonantisoume-mazi-christianiki-poria-sto-sintagma-pou-episkiase-athens-pride/δεν μας ενόχλησαν βέβαια, ήταν μέσα και στο χρωματάκι ...έτσι για αντιπερισπασμό.
Μου αρέσει που παραλληλίζεις την Ένωση Αθέων με τον Άνθιμο.Για τον Άνθιμο έχω πάρει πολλάκις θέση. Και συμφωνώ ότι εδώ η Ένωση Αθέων λειτουργεί με τόση πρωτοτυπία και ανοιχτομυαλιά όση και ο Άνθιμος.Πρώτη φορά, ω βλαχάκι, δυμφωνούμε απολύτως.Μόλαταύτα αρχή αναλογικότητας και ισονομία είναι χρήσιμες έννοιες. Μην εξάπτεσαι...
Ω βλαχάκι, θα επιθυμούσα μία φορά να συζητήσεις σε θέματα αρχής επάνω.Μαζί σου είμαι με ό,τι θες. "Σας πάω". Μπορούμε να συζητήσουμε τώρα αν αντικείμενο χλεύης δύνανται να είναι (με διαφήμιση ως προς αυτό από τα ΜΜΕ) μόνο οι χριστιανοί;
Δεν συγκρίνω την ένωση αθέων με τον άνθιμο και οποιαδήποτε άλλο γκρουπήδιον "σωτήρων της ψυχής" του ανθρώπουΑΛΛΑΑναφέρομαι, ξεκάθαρα, στην ερώτησή σου: "Το δικαίωμα στον χλευασμό(...) Μπορεί να γίνεται μάτσο δημόσιο συναπάντημα τη μέρα του gay pride; Ή δεν είναι το ίδιο;"ΚΑΙη απάντηση είναι πως αυτό που λες λαμβάνει -ως γνωστόν- χώρα ήδη: αντισυγκεντρώσεις-πορείες με ξέκαθαρο μήνυμα μίσους κι όχι μόνον χλεύης, με γαρδούμπα και κρασάκιΕΠΙΣΗΣ όπως δεν συγκρίνουμε την ζωή των λοατκι στην Ελλάδα και του κάθε Μπαγκλαντές ή Ρουάντας κ.λπ., καλόν είναι να μην συγκρίνουμε τους χριστιανούς του Μπαγκλαντές ή Ινδονησίας με τους χριστιανούς εν Ελλάδι, όπου η εν λόγω θρησκεία και δόγμα εκτός του ότι αφορά στην πλειοψηφία, έχαιρε ανέκαθεν της προστασίας του Συντάγματος και ανέκαθεν διαχειριζόταν εκατοντάδες χιλιάδες χώρους λατρείας και έκφρασης θρησκευτικού αισθήματος, ακίνητα, εκτάσεις κ.λπ.. Και είναι εξουσία με παράλληλη, αλλά και συμπληρωματική δράση στο Κράτος. Όχι μήλα με πορτοκάλια πληζ.ΤΕΛΟΣ δεν έχουν, απαραίτητα, όλοι οι χριστιανοί θέμα με το γεύμα που παραθέτουν οι εκ της ένωσης αθέων ή με την κατάργηση του άβατου του αγ.όρους, το "περίεργο" είναι πώς έχουν τόσο θέμα ορισμένοι που δηλώνουν άθεοι, που με κάνει να πιστεύω δύο πράγματα: ή ότι δεν είναι και τόσο άθεοι, τελικώς (αν και αυτό θα ήταν πολύ προφανές for my liking) ή (το πιο πιθανό) η Εκκλησία, ως εκφραστής ενός στάτους κβο συντήρησης, αποτελεί το όχημα της επιλογής τους, διότι τέτοιοι είναι.Καλό Πάσχατο, γράφοντα.
'Αλλη μια ανούσια κίνηση από κάποια ανούσια οργάνωση. Και δεν εννοώ ότι είναι ανούσια οργάνωση λόγω αυτού που πρεσβεύει. Αλλά για κάτι που δεν πιστεύεις ότι υπάρχει πολύ το αναφέρεις και ασχολείσαι.