Τhe Green Hustle by Absolut: Εκπαιδευτική δράση βιωσιμότητας από την Pernod Ricard Hellas

Τhe Green Hustle by Absolut: Εκπαιδευτική δράση βιωσιμότητας από την Pernod Ricard Hellas Facebook Twitter
0

Η Pernod Ricard Hellas, συνεπής στη δέσμευσή της σε δράσεις περιβαλλοντικής ευαισθησίας, διοργάνωσε το δεύτερο μέρος (μετά το λανσάρισμα στο Athens Bar Show 2018) του THE GREEN HUSTLE project: μια ολοήμερη εκπαιδευτική και διαδραστική εμπειρία, με στόχο την εκπαίδευση επαγγελματιών bartenders για τη βιωσιμότητα στον τρόπο λειτουργίας ενός bar.

Το THE GREEN HUSTLE πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο της Γης της Οργάνωσης Γη, στρατηγικού συνεργάτη της Pernod Ricard Hellas στον τομέα της προστασίας του περιβάλλοντος στην Ελλάδα.

Το THE GREEN HUSTLE project είναι η παγκόσμια πλατφόρμα περιβαλλοντικής βιωσιμότητας της ABSOLUT, ενός από τα signature brands της Pernod Ricard Hellas.

Πραγματοποιείται ήδη σε 20 χώρες παγκοσμίως και προσκαλεί τον κόσμο να εφαρμόσει διασκεδαστικές και εύκολες πρακτικές που μπορούν να κάνουν τον κλάδο του ποτού πιο φιλικό προς το περιβάλλον, βοηθώντας στην εξοικονόμηση πόρων και συμβάλλοντας στην προστασία του πλανήτη.

Στο φετινό THE GREEN HUSTLE στην Ελλάδα, ο Ricardo Dynan, Global Brand Ambassador της ABSOLUT, μίλησε για την αναδυόμενη τάση της βιωσιμότητας στη βιομηχανία των αλκοολούχων ποτών και παρουσίασε πρακτικές βιώσιμης διαχείρισης των πρώτων υλών.

Τhe Green Hustle by Absolut: Εκπαιδευτική δράση βιωσιμότητας από την Pernod Ricard Hellas Facebook Twitter

Ο Hampus Thunholm, πολυβραβευμένος Σουηδός bar owner & bartender, μοιράστηκε με το κοινό πώς έχει καταφέρει να μην παράγει καθόλου απορρίμματα στην επιχείρησή του, ως ένα παράδειγμα άριστης πρακτικής βιωσιμότητας. Ακόμη, ανέλυσε πώς το περιβάλλον επηρεάζει το είδος των cocktails που σερβίρονται και παρουσίασε παρασκευές cocktails με πρώτες ύλες από τον κήπο της Οργάνωσης Γη.

Οι παρευρισκόμενοι (bartenders και ιδιοκτήτες bar, πελάτες και συνεργάτες της Pernod Ricard Hellas) αφού ενημερώθηκαν για τη μέθοδο κομποστοποίησης και για τους τρόπους αξιοποίησης των πρώτων υλών που χρησιμοποιούν, δοκίμασαν cocktails από "ανακυκλωμένες" κούπες lime, συμμετείχαν σε διαδραστικά workshops και απόλαυσαν ένα υγιεινό γεύμα μέσα σε μία μοναδική ατμόσφαιρα, στον υπέροχο χώρο της Οργάνωσης Γη.

Ο κ. Julien Merlet, Head of Marketing της Pernod Ricard Hellas δήλωσε: «Για εμάς στην Pernod Ricard Hellas, η δέσμευση και η συνέπεια μας σε δράσεις βιωσιμότητας, αποτελεί προτεραιότητα. Με το The Green Hustle Project, στόχος μας είναι να μοιραστούμε με τους επαγγελματίες bartenders την τεχνογνωσία περιβαλλοντικής βιωσιμότητας στην παρασκευή ποτών που έχουμε αναπτύξει, ενισχύοντας έμπρακτα αυτή τη σημαντική τάση και δημιουργώντας μια νέα κουλτούρα υπευθυνότητας και «πράσινης» διαχείρισης στον κλάδο.»

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

RED WAVE EVENTS BY VICHY LABORATOIRES: Η νέα εποχή στην αντιγήρανση με το νέο Liftactiv Collagen Specialist 16 Bonding Serum

Επιχειρείν/Market / RED WAVE EVENTS BY VICHY LABORATOIRES: Η νέα εποχή στην αντιγήρανση με το νέο Liftactiv Collagen Specialist 16 Bonding Serum

Με φόντο ένα  εντυπωσιακό κόκκινο σκηνικό, στις  εκδηλώσεις σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Ηράκλειο Κρήτης, αποκαλύφθηκε η ολιστική προσέγγιση της Vichy στην αντιγήρανση, συνδυάζοντας την επιστημονική έρευνα και καινοτομία  στην ενίσχυση του κολλαγόνου.
THE LIFO TEAM
Eurelectric: Ανακαλύψτε την ευελιξία των ηλεκτρικών οχημάτων για να εξοικονομήσετε χρήματα για τους πελάτες και να βελτιστοποιήσετε το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας

Επιχειρείν/Market / Eurelectric: Ανακαλύψτε την ευελιξία των ηλεκτρικών οχημάτων για να εξοικονομήσετε χρήματα για τους πελάτες και να βελτιστοποιήσετε το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας

Ένας ιδιοκτήτης ηλεκτρικού οχήματος στην Ευρώπη θα μπορούσε να εξοικονομήσει από €450 έως €2.900 ετησίως, αξιοποιώντας τόσο την έξυπνη όσο και την αμφίδρομη φόρτιση – σύμφωνα με μια νέα μελέτη της Eurelectric-EY.
THE LIFO TEAM
50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM