Ο Ντάνι Μπόιλ ετοιμάζει καινούργιο «28 Days Later»

Ο Ντάνι Μπόιλ ετοιμάζει καινούργιο «28 Days Later» Facebook Twitter
0

Ο Ντάνι Μπόιλ αποκάλυψε πως ετοιμάζει την συνέχεια της ταινίας «28 Days Later». 

Ο γνωστός σκηνοθέτης είπε στην βρετανική εφημερίδα Independent πως ήδη ετοιμάζει μια τρίτη ταινία με τον Άλεξ Γκάρλαντ, κινηματογραφικό παραγωγό του «Ex Machina», ο οποίος είχε γράψει και την πρώτη ταινία που κυκλοφόρησε το 2002.

«Με τον Άλεξ είχαμε μια καταπληκτική ιδέα για το τρίτο μέρος. Είναι καταλλήλως καλή. Η αρχική ταινία οδήγησε σε μια κατά κάποιον τρόπο αναζωπύρωση των ταινιών ζόμπι και [η νέα ταινία] δεν αναφέρεται σε τίποτε από αυτά. Δεν είναι μπαγιάτικη. [Ο Άλεξ] έχει επικεντρωθεί στην σκηνοθεσία της δικής του δουλειά αυτή τη στιγμή, οπότε είναι σε εκκρεμότητα, αλλά ποτέ δεν ξέρεις», σημείωσε ο Ντάνι Μπόιλ.

Το «28 Days Later» προβλήθηκε στους κινηματογράφους το 2002, με πρωταγωνιστή τον Σίλιαν Μέρφι (Peaky Blinders) σον ρόλο του Τζιμ, ενός κούριερ που ξυπνά 28 ημέρες μετά από μια εισβολή ζόμπι που κατέστρεψε τον πλανήτη. Την ταινία ακολούθησε πέντε χρόνια αργότερα το σίκουελ «28 Weeks Later», σε σκηνοθεσία Juan Carlos Fresnadillo.

Ο Ντάνι Μπόιλ αποκάλυψε επίσης πως θα επέλεγε τον Ρόμπερτ Πάτινσον για τον ρόλο του Τζέιμς Μποντ, αν ήταν στο χέρι του. Ο ίδιος επρόκειτο να αναλάβει την σκηνοθεσία του «Bond 25» αλλά τελικά η συνεργασία δεν ευδοκίμησε λόγω «καλλιτεχνικών διαφορών».

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ