ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

Καραμανλής κατά «τζαμπατζήδων»: Όποιος δεν κόβει εισιτήριο στο μετρό πρέπει να νιώθει ως απόβρασμα της κοινωνίας

Καραμανλής κατά «τζαμπατζήδων»: Όποιος δεν κόβει εισιτήριο στο μετρό πρέπει να νιώθει ως απόβρασμα της κοινωνίας Facebook Twitter
EUROKINISSI
17

Με σκληρή γλώσσα μίλησε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Α. Καραμανλής για όσους χρησιμοποιούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς χωρίς να πληρώνουν και να ακυρώνουν κανονικά εισιτήριο. 

Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΣΚΑΪ και στην εκπομπή του Άρη Πορτοσάλτε, ο κ. Καραμανλής έκανε λόγο για τζαμπατζήδες τονίζοντας πως «ο ίδιος ο άνθρωπος που κάνει αυτή την πράξη πρέπει να νιώθει ως απόβρασμα της κοινωνίας» ενώ αναφέρθηκε και στο ζήτημα της επαιτείας. 

Ο κ. Καραμανλής αποκάλυψε και τα επόμενα βήματα που σκοπεύει να λάβει το υπουργείο σε επικοινωνιακό επίπεδο καμπάνιας: «Αυτό που σκεφτόμαστε να κάνουμε, είναι κάτι το οποίο έχει συμβεί στη Γαλλία και την Αμερική, είναι να υπάρξει μια πολύ μεγάλη διαφημιστική καμπάνια για τους λεγόμενους τζαμπατζήδες. Το ζήτημα δεν είναι να έρθω εγώ να σε πιάσω, το ζήτημα είναι ότι ο ίδιος ο άνθρωπος που κάνει αυτή την πράξη πρέπει να νιώθει ως απόβρασμα της κοινωνίας. Δεν είναι δυνατόν να μπαίνουμε τσάμπα στο Μετρό» είπε χαρακτηριστικά. 

«Έχει μειωθεί αρκετά ο χρόνος που κλείνει η μπάρα αλλά υπάρχει και ζήτημα ελέγχου από τους υπαλλήλους της ΣΤΑΣΥ (...) Το ηλεκτρονικό εισιτήριο έχει μειώσει τους τζαμπατζήδες στο μετρό, έχουμε πολύ έντονο πρόβλημα στην ΟΣΥ, στα λεωφορεία όπου πραγματικά δεν υπάρχει κανένας έλεγχος. Κάποια στιγμή πρέπει η πολιτεία να εφαρμόσει τον νόμο».

Κληθείς από τον Άρη Πορτοσάλτε να απαντήσει σε ερώτημα για την επαιτεία που από τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο «κύλησε και στο μετρό», όπως είπε ο δημοσιογράφος, ο κ. Καραμανλής κατηγόρησε την προηγούμενη κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ ότι «οι διαβοήτες αλλαγές στον ποινικό κώδικα σχεδόν την επιτρέπουν, αν δεν την ανέχονται, την επαιτεία» εκφράζοντας ο ίδιος την εκτίμηση ότι θα χρειαστεί νομοθετική παρέμβαση ειδικά για τους χώρους του μετρό που «πρέπει να είναι η βιτρίνα κάθε πόλης». 

Ο κ. Καραμανλής αρχικά αναφέρθηκε στον μικρό αριθμό μηχανημάτων για την έκδοση εισιτηρίων, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται ουρές, καθώς και στον συνωστισμό τις ώρες αιχμής. Όπως αποκάλυψε, το 34% των συρμών σε μετρό, τραμ και ηλεκτρικό είναι παροπλισμένο ενώ συγκεκριμένα στο μετρό από του 97 ενεργούς συρμούς οι 23 είναι ακινητοποιημένοι. «Αυτό δεν μπορεί να συμβαίνει», σχολίασε. «Αυτό που μας ανησυχεί είναι τι θα γίνει τον Σεπτέμβριο» ενώ υπογράμμισε την ανάγκη για σωστό προγραμματισμό των αδειών καθώς το καλοκαίρι ένα τεράστιο ποσοστό εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ βρίσκεται σε άδεια. 

Το επίμαχο απόσπασμα στο 15:33

 
*ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ποιος είναι το απόβρασμα της κοινωνίας; Από τον Άρη Δημοκίδη
Πολιτική
17

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μητσοτάκης: Η προστασία των συνόρων είναι αναπόσπαστο μέρος της μεταναστευτικής στρατηγικής

Πολιτική / Μητσοτάκης: Η προστασία των συνόρων είναι αναπόσπαστο μέρος της μεταναστευτικής στρατηγικής

Ο κ. Μητσοτάκης επανέλαβε την ανάγκη για επιπλέον χρηματοδότηση σε ευρωπαϊκό επίπεδο για τη διαχείριση και την προστασία των συνόρων, συμπεριλαμβανομένων φυσικών κατασκευών
LIFO NEWSROOM
Ζέττα Μακρή: «Οι μαθητές με τη χρήση του 10% θα δίνουν Πανελλήνιες τον Σεπτέμβρη»

Πολιτική / Σκέψεις για Πανελλήνιες και τον Σεπτέμβριο με τη χρήση του 10%, σύμφωνα με τη Ζέττα Μακρή

Η νέα πρόταση για τις εξετάσεις του Σεπτεμβρίου βρίσκεται υπό συζήτηση, ενώ οι αλλαγές στις Πανελλήνιες Εξετάσεις συνεχίζουν να αποτελούν αντικείμενο διαβούλευσης με τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές
LIFO NEWSROOM
Μητσοτάκης: «Άνευ όρων η υποστήριξη στην Ουκρανία - Να διαθέσουμε περισσότερα στην άμυνα»

Πολιτική / Μητσοτάκης: «Άνευ όρων η υποστήριξη στην Ουκρανία - Να διαθέσουμε περισσότερα στην άμυνα»

Η σύνοδος διεξάγεται σε μια περίοδο κατά την οποία η Ευρώπη βρίσκεται αντιμέτωπη με κρίσιμες προκλήσεις, καθιστώντας τη συνεργασία μεταξύ των κρατών-μελών πιο επιτακτική από ποτέ
LIFO NEWSROOM
Επαγγελματίες Οπλίτες: Μπορούν να παραμείνουν μέχρι τη συμπλήρωση 35 ετών υπηρεσίας ή του 60ού έτους της ηλικίας τους

Πολιτική / Επαγγελματίες Οπλίτες: Μπορούν να παραμείνουν μέχρι τη συμπλήρωση 35 ετών υπηρεσίας ή του 60ού έτους της ηλικίας τους

Στόχος της πρωτοβουλίας του υπουργού Εθνικής Άμυνας για την αναθεώρηση του νομικού πλαισίου είναι η κάλυψη των αναγκών των Ενόπλων Δυνάμεων
LIFO NEWSROOM
Μητσοτάκης για επέκταση Ιονίας Οδού: Ο δρόμος αυτός γίνεται μια γέφυρα φιλίας μεταξύ Ελλάδας-Αλβανίας

Πολιτική / Ξεκάθαρο μήνυμα Μητσοτάκη σε Τίρανα: Οι υποχρεώσεις της Αλβανίας έρχονται από το παρελθόν

Πριν τη Σύνοδο της ΕΕ για τα Δυτικά Βαλκάνια, ο πρωθυπουργός έστειλε μήνυμα στον Έντι Ράμα - «Εμείς ουσιαστικά είμαστε οι ρυθμιστές της ταχύτητας με την οποία η Αλβανία θα κινείται προς την Ευρώπη»
LIFO NEWSROOM
Σακελλαροπούλου: Το παράδειγμά σας, μας εμπνέει και μας δίνει ελπίδα

Πολιτική / Η Σακελλαροπούλου βράβευσε Ελληνίδες και Έλληνες με αθόρυβη κοινωνική προσφορά

Παρασημοφορήθηκε η αγρότισσα που δώρισε υπερσύγχρονο ασθενοφόρο στο ΕΚΑΒ Μεσολογγίου και το ζευγάρι που έδωσε 100.000 ευρώ στο Νοσοκομείο Διδυμοτείχου - Ποιοι άλλοι τιμήθηκαν
LIFO NEWSROOM
Γεραπετρίτης: Η ένταξη της Σερβίας στην ΕΕ αποτελεί γεωπολιτική αναγκαιότητα

Πολιτική / Γεραπετρίτης: Η ένταξη της Σερβίας στην ΕΕ αποτελεί γεωπολιτική αναγκαιότητα

Ο υπουργός Εξωτερικών υπενθύμισε πως σήμερα πραγματοποιείται στις Βρυξέλλες η Σύνοδος Κορυφής ΕΕ - Δυτικών Βαλκανίων και υπογράμμισε τη σταθερή στήριξη της Ελλάδας στην ευρωπαϊκή προοπτική της Σερβίας
LIFO NEWSROOM
Μπελέρης για δυτικά Βαλκάνια: Να μην πλησιάζουμε κράτη απλώς και μόνο για να μην υποκύψουν στη Ρωσία

Πολιτική / Μπελέρης για δυτικά Βαλκάνια: Να μην πλησιάζουμε κράτη απλώς και μόνο για να μην υποκύψουν στη Ρωσία

«Αν η ποιότητα της δημοκρατίας και η πολιτική σταθερότητα δεν έχουν φτάσει σε ικανοποιητικό επίπεδο, μπορεί, όντας κράτη-μέλη, αυτές οι χώρες να επανεμφανίσουν σύνδρομα και παθογένειες της ιστορίας τους», είπε ο Φρέντι Μπελέρης
LIFO NEWSROOM

σχόλια

9 σχόλια
Παραβάτες είναι και μόνο αυτό αφορά την πολιτεία και τον όποιο οργανισμό συγκοινωνιών.Βρίσκεις τρόπους να περιορίσεις το τζαμπέ,μπαίνει και κανένα πρόστιμο,για να μη χάνονται έσοδα,για να πληρώνουν όλοι για τις υπηρεσίες,που χρησιμοποιούν,και τέλος.Άντε να κάνεις και μια καμπάνια,που επιβραβεύει τον ευσυνείδητο,γιατί συνεισφέρει στη βελτίωση των συγκοινωνιών κτλ.Τι σαλταρισμένα πράγματα είναι τέτοιες ηθικολογικές κρίσεις για έναν άνθρωπο,που δεν ακύρωσε ένα εισιτήριο;Σιγά μην πέφτει και προβολέας πάνω στον παραβάτη και ακούγεται απ'τα μεγάφωνα "βρωμερό σκουλήκι".
Λοιπόν έχω τοποθετηθεί πολλές φορές κατά της λαθροεπιβίβασης στα ΜΜΕ και εννοείται ότι πρέπει να καταπολεμηθεί. ΑΛΛΑ, δεν περιμένω από υπουργό, νέο άνθρωπο, με όρεξη κτλ κτλ κτλ να μιλάει για αποβράσματα και τζαμπατζήδες... Από έναν υπουργό περιμένουμε να ακούσουμε μέτρα και χάραξη πολιτικής και όχι διχαστικό λόγο και χαρακτηρισμούς. Ακόμη, ο τρόπος που διατυπώθηκε το ερώτημα για την επαιτεία από τον αμερόληπτο αυτόν δημοσιογράφο προφανώς και δεν έχει να κάνει με ποια μέτρα η πολιτεία θα αντιμετωπίσει το πρόβλημα αυτό (άνθρωποι στην επαιτεία) και περισσότερο με το "θα τους πάρετε από το μετρό να μην τους βλέπουμε;".
Εγώ αναρωτιέμαι, ποιός είναι το πραγματικό απόβρασμα της κοινωνίας; Αυτός που παίρνει τρεις κι εξήντα και δίνει το δέκα - δεκαπέντε τοις εκατό του μισθού του για να μετακινείται και αποφασίζει να μην κόψει εισιτήριο επειδή μπορεί να μην του έχει μείνει μία για να κόψει εισιτήριο (που είναι ούτως ή άλλως πανάκριβο);Ή αυτός που, από την ασφάλεια που του δίνει η σιγουριά ότι δεν πρόκειται ποτέ των ποτών να ανησυχήσει για την επιβίωση του ίδιου και της οικογένειας του, τσουβαλιάζει και όχι μόνο χαρακτηρίζει με απύθμενο θράσος αυτόν που δεν έκοψε εισιτήριο ως "απόβρασμα της κοινωνίας", αλλά θέλει να τον πείσει κιόλας, να τον αυθυποβάλλει να νιώθει ως απόβρασμα;Ειλικρινά, ποιος από τους δύο είναι το πραγματικό, το αυθεντικό, το ορίτζιναλ απόβρασμα;
Καλά και εμείς που κόβουμε εισιτήριο δεν είμαστε και το ζεύγος Αγγελόπουλου ούτε έχουμε διασφαλίσει την επιβίωσή μας για πάντα. Απλά από τον μισθό μας έχουμε ως δεδομένο ότι 30 ευρώ θα δίνουμε τον μήνα για τη μετακίνησή μας, και δεν σκεφτήκαμε προκλητικά "έλα μωρε θα χτυπήσει άλλος και θα μπω"
Και, για να μην παρεξηγηθώ, ακόμα κι αν ο τσαμπατζής δεν βρίσκεται σε οικονομική δυσχέρεια, από που κι ως που "απόβρασμα"; Και, κυρίως, τι δηλώνει αυτή η νοοτροπία και οι χαρακτηρισμός που την συνοδεύει για εκείνον που την εκφράζει; Ποιος επιδεικνύει μεγαλύτερη (βγάζει μάτι) αντικοινωνικότητα; Ο παράνομος, ή ο υπερασπιστής του νόμου και αρμόδιος για την τήρηση του; Τι θέση κατέχει; Ποιός τον έβαλε εκεί; Θα τον αφήσει εκεί, ή θα τον αντικαταστήσει αν ο ίδιος δεν έχει την ευθιξία να παραιτηθεί;
Αυτή είναι δήλωση ανθρώπου που δεν έχει ανησυχήσει ποτέ στην ζωή του για το αν φτάνουν τα κουκιά για να βγει εισιτήριο. Ή μάλλον, που δεν χρειάστηκε να πάρει ποτέ ΜΜΜ, μια και ως γόνος Καραμανλή μετακινείται μόνο σε δερμάτινα καθίσματα.
Ο Μητσοτάκης πρόσφατα ήταν άτεγκτος σε δύο περιπτώσεις:https://www.lifo.gr/now/politics/240067/i-nd-diegrapse-ton-xristo-skaloympaka-gia-anartiseis-toy-sta-social-mediahttps://www.lifo.gr/now/greece/244120/ede-kai-diagrafi-apo-ti-nd-giaastynomiko-poy-dilone-oti-ellada-tha-kyvernietai-me-tin-isxy-ton-klompΟ Αχιλλέας ούτε επίπληξη. Πρέπει βλέπεις να κρατάμε και τις ισορροπίες στο κόμμα. Μην σηκωθεί ξαφνικά κανένα μπαϊράκι από την Καραμανλική πτέρυγα...
Η μηνιαία κάρτα στην Αθήνα με αυτά τα μέσα δεν θα πω πως είναι ακριβή.Αλλά απόβρασμα είναι οι υπεύθυνοι της εταιρίας Α.Μ. που αναγκάζει τους ανάπηρους που θα μπουν στο πάρκινγκ της Δ. Πλακεντίας να πληρώσουν και αυτό-λες και έχουν άλλο τρόπο να κινηθούν στη Αθήνα ή άλλο χώρο να βάλουν το αναπηρικό του αυτοκίνητο.Εκεί είναι τα μεγάλα αποβράσματα.
Εκεί που ισχύει πραγματικά η "δωρεάν συγκοινωνία" είναι στο τραμ, ιδιαίτερα στο παραλιακό μέτωπο. Ελάχιστοι μόνο ιθαγενείς με κάρτα ακυρώνουν επιδεικτικά ενώ το πλήθος κοιτά απλανώς...Θυμάμαι το 2014 στην Κωνσταντινούπολη ότι ο χώρος της στάσης του τραμ είχε διακριτική περίφραξη. Έξω από αυτήν υπήρχε υπάλληλος που απλώς παρατηρούσε. Δίπλα του, ακυρωτικό μηχάνημα.Τις λίγες μέρες που έμεινα δεν είδα κανέναν χωρίς εισητήριο.