Τηλεφωνικές εταιρείες της Ινδίας αντικατέστησαν με ένα ηχογραφημένο μήνυμα τριάντα δευτερολέπτων για τον κορωνοϊό τον παραδοσιακό τόνο κλήσης.
Jio, BSNL και Vodafone ήταν ανάμεσα στα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας που υιοθέτησαν το μέτρο κατόπιν προτροπής της κυβέρνησης. Στην αρχή του μηνύματος, που είναι ηχογραφημένο στα αγγλικά, ακούγεται ο βήχας ενός ανθρώπου αντί του χαρακτηριστικού τόνου κλήσης. Ωστόσο πολλές ιστοσελίδες έδωσαν στη δημοσιότητα τρόπους ώστε οι χρήστες των τηλεφώνων να παύουν το μήνυμα μετά από παράπονα ότι γίνεται ενοχλητικό. Στο ηχογραφημένο μήνυμα ακούγονται πληροφορίες για τον κορωνοϊό και μπορεί να το ακούσει μόνο εκείνος που καλεί.
Η Kinjal Pandya-Wagh, δημοσιογράφος του BBC στο Νέο Δελχί αναφέρει πως εδώ και μία εβδομάδα οι χρήστες κινητών τηλεφώνων ακούνε το ηχογραφημένο μήνυμα όταν καλούν. «Βοήθησε τους ανθρώπους να μάθουν για τα συμπτώματα και τι πρέπει να κάνουν όταν τα εμφανίζουν» είπε, προσθέτοντας ότι το μήνυμα προκάλεσε πανικό σε όσους είχαν ήδη άγχος για τον ιό. Το μήνυμα ακούστηκε για πρώτη φορά στις 09 Μαρτίου χωρίς να προκαλέσει αίσθηση ενώ από την επόμενη ημέρα διάφορες ιστοσελίδες ξεκίνησαν να δίνουν οδηγίες στους χρήστες για το πώς μπορούν να επαναφέρουν τον κλασικό τόνο κλήσης.
Υπενθυμίζεται ότι χθες η Ινδία ανακοίνωσε ότι κλείνει για το κοινό όλα τα μουσεία και τα αξιοθέατα, μεταξύ αυτών το διάσημο Ταζ Μαχάλ, από σήμερα, εξαιτίας του νέου κορωνοϊού. «Όλα τα μνημεία, για την είσοδο στα οποία απαιτείται εισιτήριο, και όλα τα μουσεία έλαβαν εντολές να κλείσουν έως την 31η Μαρτίου» ανέφερε ο υπουργός Τουρισμού Πράχλαντ Πατέλ. Μέχρι χθες, η Ινδία καταμετρούσε 114 κρούσματα και 2 θανάτους από τον νέο κορωνοϊό.
Με πληροφορίες από BBC
σχόλια