Καλύτερα να διατηρήσεις τον επαγγελματισμό σου και να μην προβείς σε χαρακτηρισμούς. Το να θέλεις "να το βγάλεις από μέσα σου" που λένε, δεν έχει θέση στις εργασιακές σχέσεις, εκτός αν γίνεται με διπλωματία και είναι σίγουρο οτι θα φέρει αποτέλεσμα.Οπότε αφού έχεις μία ποιότητα υπηρεσιών, μπορείς απλά να λες στον εαυτό σου οτι ΕΣΕΝΑ δεν σου κάνει να έχεις τέτοιο/α πελάτη και να απορρίπτεις αυτές τις συμπεριφορές, όχι να νιώθεις οτι σε απορρίπτουν.
11.6.2017 | 19:40
στερεότυπα , ρατσισμός, κακία όλα μαζί
μου συνέβη κάτι περιέργο, είμαι ελεύθερη επαγγελματίας και πελάτισσα μου (αρκετά δύστροπη) επέλεξε να απευθυνθεί σε συνάδελφό μου άντρα (χωρίς σπουδαίο όνομα στον κύκλο μας) , γιατί ο άντρας λέει της εμπνέει εμπιστοσύνη. Γενικά η επιχείρηση μας παρά την κρίση έχει αξιοσημείωτη ανοδική πορεία, από τους πελάτες μας ακούω τα καλλύτερα λόγια, οι συνεργάτες μου ειναι καλοπληρωμενοι πολύ με το παραπάνω και σε ολα νόμιμοι, και βρέθηκε τώρα αυτή η κυρία να με κρίνει από το φύλλο μου, χωρις να έχει υπάρξει κάποιο λαθος/παράλειψη από μεριάς μας προς την επιχείρηση της και κατα κάποιο τρόπο να μου "γκριζάρει το μέσα μου" . Και μιλάμε τώρα για μία πελάτισσα μας που τα λεφτά που αφήνει η δική μας επιχείρηση στην δική της επιχείρηση είναι τριπλασια ετησιώς από οτι την χρέωνα εγώ συν την αγγαρεία και την τρέλα που έπρεπε να ανεχόμαστε. Φταίω να της πω οτι αν αυτη αισθάνεται κατωτερότητα δεν προέρχεται από το μ@@νι της αλλά από το κεφάλι της???
2