Αθηναϊκή Ζυθοποιία

Αθηναϊκή Ζυθοποιία Facebook Twitter
0

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, υποδέχτηκε το φετινό καλοκαίρι με δύο ακόμη βραδιές γευσιγνωσίας μπίρας. Σε συνεργασία με τα εστιατόρια Cash στο Κεφαλάρι και Γιάντες στα Εξάρχεια, δόθηκε η ευκαιρία στο  κοινό να ενημερωθεί για τα διάφορα είδη μπίρας και τα χαρακτηριστικά τους και να απολαύσει νέες γευστικές εμπειρίες.

Τα εξαιρετικά πιάτα των ειδικά σχεδιασμένων μενού που δημιούργησαν οι chefs των εστιατορίων, Γιάννης Σολάκης για το Cash και Αλέξανδρος Καρδάσης για το Γιάντες, αναδείχθηκαν με τους ζύθους Amstel Premium Pilsener, ΒΙΟΣ 5, Duvel και Amstel Bock δημιουργώντας μοναδικές γευστικές συζυγίες. Ενδεικτικά, η Amstel Premium Pilsener συνόδευσε το ψάρι με αγκινάρες και την παραλλαγή χόρτων, η  ΒΙΟΣ 5 απογείωσε τα θαλασσινά με εσπεριδοειδή ενώ η Amstel Bock ήταν ο ιδανικός συνδυασμός για τις γλυκές απολαύσεις.

Οσοι δεν καταφέρατε μέχρι τώρα να απολαύσετε μια Βραδιά Γευσιγνωσίας Μπίρας, έχετε ακόμα μια ευκαιρία! Το επόμενο ραντεβού έχει οριστεί την Τρίτη 5 Ιουλίου στο εστιατόριο Altamira, στο Μαρούσι. Αυτή η Βραδιά Γευσιγνωσίας Μπίρας, θα είναι ένα υπέροχο ταξίδι σε νέες γευστικές  συζυγίες, όπου  το ιδιαίτερο μενού από ethnic πιάτα που επιμελούνται οι σεφ του Altamira, Αννα Λαγούτη και Σταύρος Ζαφειράτος, με την καθοδήγηση του κριτικού γεύσης Δημήτρη Αντωνόπουλου, θα συνδυαστούν ιδανικά με τις  εκλεκτές μπίρες της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM