Πρώτη σε τηλεθέαση η COSMOTE TV την εβδομάδα 11-17/5

Πρώτη σε τηλεθέαση η COSMOTE TV την εβδομάδα 11-17/5 Facebook Twitter
0

Οι νέες σειρές της COSMOTE TV, «The Great» με την Ελ Φάνινγκ για την ιστορία της αυτοκράτειρας της Ρωσίας, Μεγάλης Αικατερίνης, που φέρει την ιδιαίτερη υπογραφή του Τόνι ΜακΝαμάρα (Η Ευνοούμενη), η πολεμική μαύρη κωμωδία «68 Whiskey», καθώς και ο 2ος κύκλος της ιταλικής σειράς «My Brilliant Friend», που βασίζεται στη σειρά βιβλίων «Τετραλογία της Νάπολης» της Έλενα Φεράντε, βρέθηκαν στις πρώτες θέσεις τηλεθέασης του pop up καναλιού COSMOTE Series Marathon HD, την εβδομάδα 11-17/5.

Από το κινηματογραφικό πρόγραμμα των καναλιών COSMOTE CINEMA HD, το ενδιαφέρον των τηλεθεατών συγκέντρωσαν το ίδιο διάστημα η βραβευμένη στις Κάννες δραματική ταινία του Σεργκέι Λόζνιτσα «Η Δύναμη της Αλήθειας (Donbass)», η πρώτη 3D live action ταινία του βραβευμένου με OSCAR® Άντριου Στάντον (Ψάχνοντας τον Νέμο, WALL-E) «John Carter: Ανάμεσα σε Δύο Κόσμους», αλλά και οι ταινίες δράσης «Επίθεση στη Γουόλ Στριτ (Assault on Wall Street)» και «Μάχη με τον Χρόνο (Interrogation)». Οι παιδικές ταινίες «Οι Απίθανοι (The Incredibles)», «Τίνκερμπελ (Tinker Bell)» και «Ο Βασιλιάς των Λιονταριών 2: Το Βασίλειο του Σίμπα» βρέθηκαν, επίσης, πρώτες στην προτίμηση των μικρών τηλεθεατών.

 

Πρώτη σε τηλεθέαση η COSMOTE TV την εβδομάδα 11-17/5 Facebook Twitter

Τέλος, το COSMOTE HISTORY HD κέρδισε την πρώτη θέση ανάμεσα στα υπόλοιπα κανάλια ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV, με το επεισόδιο της εκπομπής «Μηχανή του Χρόνου» για τις μάχες των Ελλήνων στον πόλεμο της Κορέας (1951) και το δραματοποιημένο ντοκιμαντέρ του Φώτη Κωνσταντινίδη «Η θεϊκή Κρήτη» με πρωταγωνιστή τον Ρόμπερτ Πάουελ (Ο Ιησούς από την Ναζαρέτ), να έρχονται πρώτα σε τηλεθέαση.

Οι συνδρομητές έχουν την ευκαιρία να παρακολουθούν επιλεγμένους τίτλους σειρών, ταινιών και ντοκιμαντέρ και μέσω των on demand καταλόγων της COSMOTE TV.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM