Σε λειτουργία τέθηκε η νέα πλατφόρμα για τους πληγέντες από την πανδημία, οι οποίοι έχασαν τη ρύθμιση των 100 και 120 δόσεων, από τον Μάρτιο έως και τον Νοέμβριο.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν μέσω του myBusinessSupport να υποβάλλουν ηλεκτρονικά αίτηση επανένταξής τους στο ίδιο καθεστώς ρύθμισης, με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις, για την υπολειπόμενη οφειλή και για τις δόσεις που απομένουν, αναφέρει ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών.
Οι πολίτες για την επανένταξη στις ρυθμίσεις πρέπει να υποβάλλουν υπεύθυνη δήλωση και να καταβάλλουν, έως τις 31 Δεκεμβρίου 2020, τη δόση Δεκεμβρίου 2020.
Η καταβολή της δόσης Δεκεμβρίου πρέπει να γίνει σε πίστωση της Ταυτότητας Ρυθμισμένης Οφειλής (ΤΡΟ), αποκλειστικά με έναν από τους δύο πιο κάτω τρόπους:
- μέσω web-banking ή
- σε υποκατάστημα στην τράπεζα, μόνο αν δεν είναι δυνατή η καταβολή μέσω web-banking
Η επανένταξη των οφειλετών στις ρυθμίσεις γίνεται την επομένη εργάσιμη από την ημέρα παραλαβής του σχετικού αρχείου των τραπεζών από την Γενική Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΓΔΗΛΕΔ) της ΑΑΔΕ. Η ΓΔΗΛΕΔ θα εκκινήσει τη διαδικασία του σχετικού ελέγχου στις 21 Δεκεμβρίου 2020.
Για πληρωμές που θα γίνουν στις 31 Δεκεμβρίου 2020, η επανένταξη θα ολοκληρωθεί έως και την Πέμπτη, 7 Ιανουαρίου 2021. Στη συνέχεια, στην Προσωποποιημένη Πληροφόρηση, στο myTAXISnet, θα επικαιροποιηθεί η εικόνα της ρύθμισης (δόσεις, ποσά, ημερομηνίες καταβολής).
Διευκρινίζεται ότι οι αιτήσεις επανένταξης ρυθμίσεων στον Εξωδικαστικό Μηχανισμό Ρύθμισης Οφειλών Επιχειρήσεων (ν. 4469/2017) πραγματοποιούνται στην Επιχειρησιακή Μονάδα Είσπραξης (ΕΜΕΙΣ) της ΑΑΔΕ.