Αναστολή λειτουργίας της Airfasttickets αποφάσισε η Διεθνής Ενωση Αερομεταφορών

Αναστολή λειτουργίας της Airfasttickets αποφάσισε η Διεθνής Ενωση Αερομεταφορών Facebook Twitter
7

Σε διαπραγματεύσεις με τη Διεθνή Ένωση Αερομεταφορών βρίσκεται η Airfasttickets έπειτα από την απόφαση της ένωσης να αναστείλει τη λειτουργία της εταιρείας (καθεστώς default) λόγω καθυστέρησης πληρωμών προς τις αεροπορικές εταιρείες. Η καθυστέρηση αφορά τις πληρωμές για το μήνα Μάιο και το ύψος του ποσού που αναφέρεται στην επιστολή φτάνει τα 45 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με το βρετανικό Travel Weekly και τις πληροφορίες στο ρεπορτάζ του in.gr η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών αναφέρει στην επιστολή της προς τις αεροπορικές εταιρείες: "Βρισκόμαστε στη δυσάρεστη θέση να σας ενημερώσουμε πως θέτουμε προσωρινά εκτός αγοράς το βρετανικό γραφείο της Airfasttickets εξαιτίας της αδυναμίας της εταιρείας να τηρήσει τις ημερομηνίες πληρωμών των λογαριασμών της για την εκκαθάριση των πωλήσεων του Μαΐου".

Η ΙΑΤΑ αναφέρει πως θα αναστείλει τη λειτουργία της εταιρείας και στην Ελλάδα και τη Γερμανία λόγω κοινής ιδιοκτησίας των πρακτορείων. Μέχρι στιγμής το online εκδοτήριο της airfasttickets στην Ελλάδα λειτουργεί κανονικά.

Η ΙΑΤΑ αναφέρει ακόμα στην επιστολή της ότι τα ποσά που βρίσκονται σε «ρίσκο» στη βρετανική αγορά είναι 14 εκατ. ευρώ, στη Γερμανία 22 εκατ. και στην Ελλάδα 9 εκατ. ευρώ.

Σε δήλωσή της προς το Travel Weekly, η εταιρεία αναφέρει πως βρίσκεται σε συζητήσεις με την ΙΑΤΑ σχετικά με τους όρους πληρωμής των ομολόγων / εγγυητικών επιστολών της για ποσά που προέκυψαν ως αποτέλεσμα της ταχείας και σημαντικής αύξησης του όγκου των πωλήσεων της εταιρείας και πως παραμένει οικονομικά σταθερή με τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες να συνεχίζονται κανονικά.

 

Την Παρασκευή, ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Airfasttickets Νικόλαος Κοκλώνης, πως το ποσό  που η εταιρεία οφείλει υπάρχει στην τράπεζα ενώ ανέφερε ότι η ταχεία ανάπτυξη της εταιρείας κατά τους τελευταίους μήνες έκανε την ΙΑΤΑ να ζητήσει αύξηση του εγγυητικού ποσού από τα 11 στα 29 εκατ. δολάρια.

7

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Deutche Bank: Απολύθηκαν πάνω από 100 διευθυντικά στελέχη

Διεθνή / Deutche Bank: Απολύθηκαν πάνω από 100 διευθυντικά στελέχη

Ο Κλαούντιο ντε Σάνκτις κλείνει περισσότερα από 300 υποκαταστήματα στη Γερμανία, έχει συγχωνεύσει τρία επίπεδα διοίκησης και μείωσε τον αριθμό των εργαζομένων στο front-office κατά 6,5% καθώς προσπαθεί να περιορίσει τα έξοδα
LIFO NEWSROOM
Χατζηδάκης: Έρχεται νέο νομοσχέδιο για να γίνει το Χρηματιστήριο πιο ελκυστικό

Οικονομία / Χατζηδάκης: Έρχεται νέο νομοσχέδιο για να γίνει το Χρηματιστήριο πιο ελκυστικό

Σε ερώτηση για το ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών, ο Κωστής Χατζηδάκης υπογράμμισε ότι παρά την πρόοδο και τη μεγάλη αύξηση των εξαγωγών την τελευταία πενταετία, παραμένει το πιο σημαντικό πρόβλημα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
υπαρχει επισημη ανακοινωση απο την εταιρεια οτι θα συνεχισει να λειτουργει κανονικα. Η εταιρεια ειναι ελληνικη και ας την υποστηριξουμε. Ας την πολεμουν αυτοι που θίγονται οικονομικά απο την ραγδαία εξέλιξη της και όχι εμείς οι απλοί ταξιδιώτες...
Καλύτερα να περιμένουν οι αναγνώστες που θέλουν να αγοράσουν εισιτήρια μέχρι να αλλάξει απόφαση ο διεθνής οργανισμός για τον αποκλεισμό της εταιρείας. Μπορούν βέβαια να αγοράσουν τα εισιτήρια κατευθείαν από την ιστοσελίδα της αεροπορικής εταιρείας με μεγαλύτερη ασφάλεια.
Βέβαια, ελληνική είναι, αυτοί που θίγονται τι είναι Μαλαίσιοι? Και τι προσφέρει? χαμηλή τιμή μέχρι να θελησεις μια αλλαγή ή ακύρωση. Σου έρχεται διπλή τιμή εάν τα καταφέρεις. Δίνεις 3€-5€ σε ένα πρακτορείο, μιλάς με άνθρωπο και κάνεις τη δουλειά σου. ελληνικό πρακτορείο, οκ?.
Δεσμεύονται τα εισιτήρια μέχρι να πληρωθούν οι απαιτήσεις των αεροπορικών εταιρειών από το πρακτορείο. Η εταιρεία είναι σαν πράκτορας ταξιδίων, σε ρόλου μεσάζοντα. Δηλαδή παίρνει τα χρήματα των πελατών και είναι υποχρεωμένη να πληρώσει αυτήν την οφειλή στις αεροπορικές εταιρείες. Αν δεν πληρώσει τα εισιτήρια είναι άκυρα. Το πρόβλημα άρχισε πριν από περίπου δυο βδομάδες όταν το ηλεκτρονικό σύστημα κρατήσεων της εταιρείας δεν ανανέωνε τις τιμές των εισιτηρίων όπως τα άλλα συστήματα κρατήσεων. Στο τέλος της κράτησης και στο στάδιο πληρωμής δεν ήταν δυνατόν να συμπληρωθεί η συναλλαγή και να γίνει επιβεβαίωση της κράτησης. Τηλεφωνικά είπαν ότι δεν έχουν πρόβλημα και θα μπορούσαν αν αγορασθούν τα εισιτήρια σε αυτή την τιμή. Αλλά ήταν αδύνατο ηλεκτρονικά και αυτό ήταν ύποπτο. Σαν να είχαν χάσει σύνδεση με τα συστήματα παρουσίασης ναύλων και κράτησης θέσεων. Κάποιο πρόβλημα έχει η αφήγηση. Αν χρωστάνε 45 εκατ. ευρώ αυτό σημαίνει περίπου 150.000 εισιτήρια σε ένα μήνα! Δηλαδή 5 χιλιάδες εισιτήρια την ημέρα. Αυτά είναι πολλά για μια εταιρεία με πωλήσεις σε δύο-τρεις μόνο χώρες. Μάλλον χρωστάνε περισσότερο από ένα μήνα ή εν γνώση τους πρόσφεραν χαμηλότερες τιμές από τις πραγματικές για να αυξήσουν τις πωλήσεις για ένα ορισμένο χρονικό διάστημα!Αν η IATA απαιτούσε σαν εγγύηση 11 εκατ. και τώρα 29 εκατ. ευρώ σύμφωνα με την εταιρεία, τότε σημαίνει ότι τριπλασίασαν τις πωλήσεις τους.Η μία πλευρά λέει δεν πλήρωσαν τις κρατήσεις, η άλλη πλευρά λέει περιμένετε και θα αυξήσουμε την εγγύηση. Δεν υπάρχουν πολλές τράπεζες που τριπλασιάζουν σε λίγες μέρες την εγγύηση σε μια εταιρεία αλλά μπορεί να υπάρχει κάποια. Ο μόνος τρόπος να επιβεβαιωθεί αν τα εισιτήρια είναι ακόμη έγκυρα είναι να πάτε στην ιστοσελίδα της αεροπορικής εταιρείας που θα πετάξετε και με τον κώδικα κράτησης εισιτηρίου που σας έδωσε το πρακτορείο να εξακριβώσετε αν υπάρχει τέτοια κράτηση. Αν δεν υπάρχει πάρτε τηλέφωνο τα γραφεία της αεροπορικής εταιρείας για περισσότερες πληροφορίες.