Αυξημένα έσοδα από τις αποκρατικοποιήσεις στην Πορτογαλία

Αυξημένα έσοδα από τις αποκρατικοποιήσεις στην Πορτογαλία Facebook Twitter
1

Οι μετοχές της πορτογαλικής εταιρείας ταχυδρομείων ανατιμήθηκαν 7% κατά τη χθεσινή πρώτη ημέρα διαπραγμάτευσής τους στο Χρηματιστήριο της Λισαβόνας, σηματοδοτώντας μία επιτυχημένη αποκρατικοποίηση που βοήθησε την Πορτογαλία να υπερβεί περαιτέρω τον στόχο για τα έσοδα από τις αποκρατικοποιήσεις στο πλαίσιο του μνημονίου της.

Με την πώληση του 70% των μετοχών της CTT - η πρώτη πώληση που έγινε μέσω του Χρηματιστηρίου από το 2008 -, τα έσοδα της Πορτογαλίας από τη διάθεση κρατικής περιουσίας ανήλθαν σε 6,9 δις. ευρώ, υπερκαλύπτοντας τον στόχο των 5,5 δις. ευρώ που είχε τεθεί για το τέλος του 2013.

Πηγή: ΑΠΕ

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Οικονομία / Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Το ανανεωμένο έντυπο περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές, νέους κωδικούς και αυτοματοποιημένες διαδικασίες που στοχεύουν στη διευκόλυνση των φορολογουμένων
LIFO NEWSROOM
Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Οικονομία / Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Είναι υποχρεωμένη να διοικεί απείθαρχους υφιστάμενους, κάθε ώρα της ημέρας, επί επτά ημέρες της εβδομάδας κι αυτό μπορεί να μας διδάξει πολλά, δηλώνει ο Manoj Bhargava, ιδρυτής της 5-hour Energy
LIFO NEWSROOM
Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οικονομία / Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οι υποσχέσεις των Ευρωπαίων ηγετών για αύξηση του δανεισμού προκειμένου να αυξηθούν οι στρατιωτικές δαπάνες έχουν αναδιαμορφώσει τη δημοσιονομική εικόνα που πρέπει να αντιμετωπίσει η ΕΚΤ
LIFO NEWSROOM
Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Οικονομία / Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Από τις αρχές Μαρτίου ξεκινά η εφαρμογή του νέου Κώδικα Δεοντολογίας για τις προσφορές και τις εκπτώσεις, με στόχο να εξαλειφθούν οριστικά οι παραπλανητικές πρακτικές
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια