ΕΛΣΤΑΤ: Κατά 12,3% αυξήθηκαν οι λιανικές πωλήσεις τον Μάρτιο

ΕΛΣΤΑΤ: Κατά 12,3% αυξήθηκαν οι λιανικές πωλήσεις τον Μάρτιο Facebook Twitter
0

Αύξηση 12,3% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας τον Μάρτιο εφέτος, παρά το γεγονός ότι στις μισές από τις επιμέρους κατηγορίες των καταστημάτων ο τζίρος ήταν μειωμένος.

Ειδικότερα, αύξηση του όγκου των πωλήσεων καταγράφηκε σε: Μεγάλα καταστήματα τροφίμων (12,5%), Έπιπλα- ηλεκτρικά είδη-οικιακό εξοπλισμό (6,2%), Πολυκαταστήματα (1,2%) και Τρόφιμα- ποτά- καπνό (0,8%).

Στον αντίποδα, οι πωλήσεις κινήθηκαν πτωτικά σε: Ένδυση- υπόδηση (28,1%), Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (3%), Βιβλία- χαρτικά- λοιπά είδη (2,2%) και Φαρμακευτικά- καλλυντικά (0,5%).

Όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, ο γενικός δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές) παρουσίασε αύξηση 12,3% τον Μάρτιο 2022 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2021, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2022 σημείωσε αύξηση 2,3%. Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε αύξηση 1,8% τον Μάρτιο 2022 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2022.

Ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών (κύκλος εργασιών σε τρέχουσες τιμές) παρουσίασε αύξηση 20,2% τον Μάρτιο 2022 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2021, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2022 σημείωσε αύξηση 5,6%.

Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε αύξηση 2,7% τον Μάρτιο 2022 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2022.

Με πληροφορίες ΑΠΕ-ΜΠΕ

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καμπανάκι από την ΕΚΤ: Κίνδυνος για νέα κρίση χρέους στην Ευρωζώνη

Οικονομία / Καμπανάκι από την ΕΚΤ: Κίνδυνος για νέα κρίση χρέους στην Ευρωζώνη

Η ΕΚΤ επισήμανε «τα αυξημένα επίπεδα χρέους και τα υψηλά δημοσιονομικά ελλείμματα», καθώς και την υποτονική ανάπτυξη και τις αβεβαιότητες που προκαλούνται από τα πρόσφατα «εκλογικά αποτελέσματα σε ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο»
LIFO NEWSROOM