H Cosco θέλει τον Πειραιά μέσα στα 30 μεγαλύτερα λιμάνια του κόσμου ως το 2018

H Cosco θέλει τον Πειραιά μέσα στα 30 μεγαλύτερα λιμάνια του κόσμου ως το 2018 Facebook Twitter
2

H Cosco Shipping σχεδιάζει να αυξήσει τον όγκο των εμπορευματοκιβωτίων που διακινούνται από το λιμάνι του Πειραιά κατά 35% έως το 2018, δήλωσε ο νέος διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ, Φου Τσενγκ Κιου, σε συνέντευξη που έδωσε στο Reuters.

 

H Cosco θέλει να αυξήσει την κίνηση εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι στα 5 εκατομμύρια TEU (μονάδα μέτρησης εμπορευματοκιβωτίων) με βάση το σχέδιο της να καταστήσει την Ελλάδα σε διαμετακομιστικό κόμβο για το ταχέως αναπτυσσόμενο εμπόριο μεταξύ της Ασίας και της Ανατολικής Ευρώπης, δήλωσε ο Φου. «Εάν φθάσουμε το επίπεδο αυτό… το λιμάνι του Πειραιά θα είναι μεταξύ των 30 μεγαλύτερων λιμανιών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων», ανέφερε.

 

Η σχεδιαζόμενη επέκταση θα καταστήσει τον Πειραιά το πέμπτο μεγαλύτερο λιμάνι από πλευράς κίνησης εμπορευμάτων από όγδοο που είναι σήμερα, ξεπερνώντας τα ισπανικά λιμάνια Βαλένθια και Αλχεθίρας, σύμφωνα με στοιχεία του PortEconomics.

 

Η Cosco έχει δαπανήσει εκατομμύρια ευρώ για να αναβαθμίσει τις εγκαταστάσεις του λιμανιού και η ετήσια κίνηση υπερτριπλασιάσθηκε από το 2010, φθάνοντας στα 3,3 εκατ. TEU από 880.000, ενώ προβλέπεται να φθάσει τα 3,7 εκατομμύρια φέτος, αναφέρει το Reuters. Ο Πειραιάς εκτινάχθηκε πέρυσι στην 44η θέση της παγκόσμιας κατάταξης εμπορευματικών λιμανιών από την 93η που ήταν το 2010, τόνισε ο Φου.

 

Η εμπορευματική δραστηριότητα αντιστοιχεί σε πάνω από το μισό του συνολικού τζίρου του Πειραιά, που ανήλθε σε περίπου 100 εκατ. ευρώ πέρυσι. Με βάση τη σύμβαση ιδιωτικοποίησης του ΟΛΠ, η Cosco πρέπει να ολοκληρώσει επενδύσεις περίπου 300 εκατ. ευρώ σε μία πενταετία, πριν αποκτήσει ένα πρόσθετο 16% των μετοχών του. Ο Φου δήλωσε ότι οι πρόσθετες επενδύσεις θα χρησιμοποιηθούν κυρίως για την αναβάθμιση των επισκευών πλοίων, των εφοδιαστικών αλυσίδων και δραστηριοτήτων κρουαζιέρας, προσθέτοντας ότι τον Νοέμβριο θα είναι έτοιμο ένα αναλυτικό επιχειρησιακό πρόγραμμα.

 

«Με τις επενδύσεις μας (θέλουμε) να δημιουργήσουμε περισσότερες θέσεις εργασίας προς όφελος της τοπικής κοινωνίας», σημείωσε ο Φου. «Μια εταιρεία, φυσικά, πάντα χρειάζεται νέο αίμα … για να αναπτυχθεί», πρόσθεσε. Στον ΟΛΠ εργάζονται περίπου 1.100 άτομα. Τα συνδικάτα ήταν αντίθετα με την πώληση του, φοβούμενα μειώσεις των θέσεων εργασίας και των μισθών και επιδείνωση των συνθηκών εργασίας. Ο Φου δήλωσε ότι η Cosco «είναι πολύ προσεκτική και πολύ σοβαρή για τα θέματα αυτά… και τα αντιμετωπίζει σύμφωνα με τη νομοθεσία».

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πρόωρη αποπληρωμή του πρώτου μνημονίου - Το σχέδιο της κυβέρνησης

Οικονομία / Πρόωρη αποπληρωμή του πρώτου μνημονίου - Το σχέδιο της κυβέρνησης

Η ισχυρή ανάπτυξη και τα υψηλά πρωτογενή πλεονάσματα επιτρέπουν στην Ελλάδα να αποπληρώσει πρόωρα τις δανειακές υποχρεώσεις που ανέλαβε κατά τη διάρκεια των μνημονίων και να διανείμει κοινωνικό μέρισμα στους πολίτες
LIFO NEWSROOM
Airbnb: Μη νόμιμη η εγκύκλιος της ΑΑΔΕ για το τέλος επιτηδεύματος – Παραπομπή στην Ολομέλεια του ΣτΕ

Οικονομία / Airbnb: Μη νόμιμη η εγκύκλιος της ΑΑΔΕ για το τέλος επιτηδεύματος – Παραπομπή στην Ολομέλεια του ΣτΕ

Αιτήσεις ακύρωσης της επίμαχης εγκυκλίου είχαν καταθέσει η ΠΟΜΙΔΑ, ο «Σύνδεσμος Εταιρειών Βραχυχρόνιας Μίσθωσης Ακινήτων» και πέντε εταιρείες βραχυχρόνιας μίσθωσης ακινήτων
LIFO NEWSROOM