Καταργούνται τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας

Καταργούνται τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας Facebook Twitter
4

Την κατάργηση των μηδενικών τελών κυκλοφορίας αλλά και «πιο δίκαια τέλη για φέτος», προανήγγειλε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Τρύφων Αλεξιάδης. «Τα μεγάλα και ακριβά θα επιβαρυνθούν, τα μεσαία δεν θα έχουν καμία αλλαγή, τα μικρά και τα φθηνά θα ελαφρυνθούν», είπε ο κ. Αλεξιάδης.

«Εξετάζουμε να επιβαρύνουμε τα μεγάλα και ακριβά με λίγο παραπάνω από το 0 ή το λίγο που είχανε», είπε στο ραδιόφωνο Παραπολιτικά Fm, σημειώνοντας ότι θα καθυστερήσει η έκδοση των τελών «για να μπορέσουμε να τα κάνουμε πιο δίκαια». 

Δίνοντας ένα παράδειγμα είπε: «Μου ήρθε για παράδειγμα αυτοκίνητο 1.400 κυβικά που δεν είναι μεγάλο, αλλά που κάνει 40.000 ευρώ. Το θεωρείται δίκαιο να μην πληρώσει αυτό 1 € τέλος κυκλοφορίας; Και να πληρώνει τέλος κυκλοφορίας ένα αυτοκίνητο το οποίο μπορεί να είναι και 2.000 κυβικά, αλλά κάνει λιγότερο αυτή τη στιγμή από 3.000-4.000 ευρώ;».

Η οριστική απόφαση αναμένεται μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου.

4

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πρόωρη αποπληρωμή του πρώτου μνημονίου - Το σχέδιο της κυβέρνησης

Οικονομία / Πρόωρη αποπληρωμή του πρώτου μνημονίου - Το σχέδιο της κυβέρνησης

Η ισχυρή ανάπτυξη και τα υψηλά πρωτογενή πλεονάσματα επιτρέπουν στην Ελλάδα να αποπληρώσει πρόωρα τις δανειακές υποχρεώσεις που ανέλαβε κατά τη διάρκεια των μνημονίων και να διανείμει κοινωνικό μέρισμα στους πολίτες
LIFO NEWSROOM
Airbnb: Μη νόμιμη η εγκύκλιος της ΑΑΔΕ για το τέλος επιτηδεύματος – Παραπομπή στην Ολομέλεια του ΣτΕ

Οικονομία / Airbnb: Μη νόμιμη η εγκύκλιος της ΑΑΔΕ για το τέλος επιτηδεύματος – Παραπομπή στην Ολομέλεια του ΣτΕ

Αιτήσεις ακύρωσης της επίμαχης εγκυκλίου είχαν καταθέσει η ΠΟΜΙΔΑ, ο «Σύνδεσμος Εταιρειών Βραχυχρόνιας Μίσθωσης Ακινήτων» και πέντε εταιρείες βραχυχρόνιας μίσθωσης ακινήτων
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Όπως πρέπει να καταργθούν και τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας σε καινούργια αυτοκίνητα κυρίως πετρελαιοκίνητα. Δηλαδή πρέπει να επιβαρύνεις περισσότερο κάποιον ο οποίος δεν έχει την άνεση να αγοράσει καινούργιο αμάξι και μένει με το παλιό βενζινοκίνητο παρά κάποιον ο οποίος έχει 20.000 να αγοράσει ένα καινούργιο πετρελαιοκίνητο;
Το κονσεπτ τους είναι σωστό, προσπαθούν να ωθήσουν την αγορά σε λιγότερο ρυπογόνα αυτοκίνητα, γιαυτό εφαρμόζονται σε πολλές Ευρωπαικές χώρες.Αλλά συμφωνώ οτι σε συνθήκες τέτοιας κρίσης δεν μπορείς να εφαρμόζεις την θεωρητικά ιδανική πολιτική, και υπο τις παρούσες συνθήκες είναι μάλλον λάθος. Το θέμα είναι οτι η αλλαγή δεν γίνεται για εξορθολογισμό, αλλά για να μαζέψουν κανα ψιλό
Συμφωνώ.Άλλωστε αν ήθελαν πραγματικά να μειώσουν τους ρύπους θα σουλούπωναν τα ΜΜΜ ώστε ο κόσμος να αφήνει απλά τα αμάξια σπίτι του. Με τα VW που τώρα βρέθηκε ότι ρυπαίνουν, έχεις καμιά ιδέα για το τι θα γίνει;