Live

Μοσκοβισί: Πιθανόν να αλλάξουν οι όροι για το χρέος

Μοσκοβισί: Πιθανόν να αλλάξουν οι όροι για το χρέος Facebook Twitter
SOOC
0

Πιθανό το ενδεχόμενο να υπάρξουν αλλαγές στους όρους για το ελληνικό χρέος, δήλωσε ο Πιέρ Μοσκοβισί, χωρίς όμως να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες για το θέμα. Πάντως οι δηλώσεις αυτές έρχονται μετά τις δηλώσεις ευρωπαίων αξιωματούχων για επιμήκυνση της διάρκειας ωρίμανσης των ελληνικών ομολόγων και σε περίοδο χάριτος. Οι αξιωματούχοι απέκλεισαν πάντως και πάλι το ενδεχόμενο κουρέματος.

Ο Επίτροπος Οικονομικών και Νομισματικών Υποθέσεων, Πιερ Μοσκοβισί έκανε και μια αποτίμηση του αποτελέσματος των ελληνικών εκλογών λέγοντας ότι οι ψηφοφόροι επέλεξαν τη συμφωνία με την Ευρώπη και την υλοποίηση των μεταρρυθμίσεων.

0

Live

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Οικονομία / Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Το ανανεωμένο έντυπο περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές, νέους κωδικούς και αυτοματοποιημένες διαδικασίες που στοχεύουν στη διευκόλυνση των φορολογουμένων
LIFO NEWSROOM
Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Οικονομία / Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Είναι υποχρεωμένη να διοικεί απείθαρχους υφιστάμενους, κάθε ώρα της ημέρας, επί επτά ημέρες της εβδομάδας κι αυτό μπορεί να μας διδάξει πολλά, δηλώνει ο Manoj Bhargava, ιδρυτής της 5-hour Energy
LIFO NEWSROOM
Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οικονομία / Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οι υποσχέσεις των Ευρωπαίων ηγετών για αύξηση του δανεισμού προκειμένου να αυξηθούν οι στρατιωτικές δαπάνες έχουν αναδιαμορφώσει τη δημοσιονομική εικόνα που πρέπει να αντιμετωπίσει η ΕΚΤ
LIFO NEWSROOM
Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Οικονομία / Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Από τις αρχές Μαρτίου ξεκινά η εφαρμογή του νέου Κώδικα Δεοντολογίας για τις προσφορές και τις εκπτώσεις, με στόχο να εξαλειφθούν οριστικά οι παραπλανητικές πρακτικές
LIFO NEWSROOM