«Μύθος» οι μεγάλες προσφορές την περίοδο της Black Friday

«Μύθος» οι μεγάλες προσφορές την περίοδο της Black Friday Facebook Twitter
EUROKINISSI
0

Πλασματικές φέρεται να ήταν οι προσφορές για μία ακόμη χρονιά την περίοδο του Black Friday στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με την Καθημερινή, το 8,32% των προϊόντων που διακινήθηκαν μέσω του Skroutz πωλήθηκαν με έκπτωση πάνω από 10%. Είναι ενδεικτικό, ότι το 87,9% των προϊόντων πωλήθηκαν στην ίδια τιμή ή σχεδόν στην ίδια τιμή με την περίοδο πριν το Black Friday, ενώ το 3,78% των προϊόντων όχι μόνο δεν διατέθηκαν με έκπτωση, αλλά πωλήθηκαν ακριβότερα.

Το ίδιο βέβαια συνέβη και πέρυσι, όταν το ποσοστό των προϊόντων που όντως διατέθηκαν με έκπτωση ήταν μόλις 8,5%. Φέτος, αυξήθηκαν τα προϊόντα, κυρίως βρεφικά και παιδικά είδη, που διατέθηκαν και πιο ακριβά.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη σύγκριση που έκανε η ομάδα Business Intelligence της Skroutz, προκύπτει ότι κατά τη φετινή Black Friday το 7,71% των προϊόντων στην κατηγορία «Παιδικά – Βρεφικά» πωλήθηκε ακριβότερα σε σύγκριση με την περίοδο 7-13/11/2020.

Επίσης, σε ποσοστό άνω του 10% τα χριστουγεννιάτικα στολίδια/λαμπάκια/διακοσμητικά που αγοράστηκαν μέσω Skroutz διατέθηκε σε υψηλότερες τιμές την περίοδο της Black Friday.

Αρκετά υψηλότερο είναι φέτος και το ποσοστό των προϊόντων τεχνολογίας που πωλήθηκαν ακριβότερα, 5,14% έναντι 1,6% το 2019, ενώ η κατηγορία στην οποία παρατηρείται το μικρότερο ποσοστό προϊόντων που διατέθηκαν ακριβότερα είναι αυτή των ειδών αυτοκινήτου και μηχανής (1,31% φέτος έναντι 1,4% πέρυσι). 

Τις μεγαλύτερες εκπτώσεις πάντως παρουσίασαν οι κατηγορίες «Υγεία και Ομορφιά» και «Μόδα», κατηγορίες στις οποίες πωλήθηκε με έκπτωση άνω του 10%, 12,8% και 9,84% των προϊόντων, αντιστοίχως. 

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Οικονομία / Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Από τις αρχές Μαρτίου ξεκινά η εφαρμογή του νέου Κώδικα Δεοντολογίας για τις προσφορές και τις εκπτώσεις, με στόχο να εξαλειφθούν οριστικά οι παραπλανητικές πρακτικές
LIFO NEWSROOM
Στο Ταμείο Ανάκαμψης εντάχθηκε το Ενιαίο Μητρώο Ακινήτων

Οικονομία / Στο Ταμείο Ανάκαμψης εντάχθηκε το Ενιαίο Μητρώο Ακινήτων

Θα συγκεντρώνει, συστηματοποιεί και ενσωματώνει ψηφιακή πληροφορία που τηρείται από διαφορετικούς φορείς του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα και αφορά συνολικά στα στοιχεία των ακινήτων της χώρας
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Άνοιξε η πλατφόρμα των αιτήσεων - Βήμα βήμα η διαδικασία

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Άνοιξε η πλατφόρμα των αιτήσεων - Βήμα βήμα η διαδικασία

Ποιοι δικαιούνται voucher μέχρι και 600 ευρώ - Τι προβλέπεται για συνταξιούχους, τρίτεκνους και πολύτεκνους, μονογονεϊκές οικογένειες, άτομα με αναπηρία και γονείς τέκνων με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Προκηρύχθηκε διεθνής διαγωνισμός για έρευνα και εκμετάλλευση υδρογονανθράκων στο Ιόνιο

Οικονομία / Προκηρύχθηκε διεθνής διαγωνισμός για έρευνα και εκμετάλλευση υδρογονανθράκων στο Ιόνιο

Η προκήρυξη όπως σημειώνει το ΥΠΕΝ έρχεται σε συνέχεια της αποδοχής της σχετικής εκδήλωσης ενδιαφέροντος για περιοχές της Πελοποννήσου από τις εταιρείες Chevron και HELLENiQ Energy
LIFO NEWSROOM