Πλασματικές φέρεται να ήταν οι προσφορές για μία ακόμη χρονιά την περίοδο του Black Friday στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με την Καθημερινή, το 8,32% των προϊόντων που διακινήθηκαν μέσω του Skroutz πωλήθηκαν με έκπτωση πάνω από 10%. Είναι ενδεικτικό, ότι το 87,9% των προϊόντων πωλήθηκαν στην ίδια τιμή ή σχεδόν στην ίδια τιμή με την περίοδο πριν το Black Friday, ενώ το 3,78% των προϊόντων όχι μόνο δεν διατέθηκαν με έκπτωση, αλλά πωλήθηκαν ακριβότερα.
Το ίδιο βέβαια συνέβη και πέρυσι, όταν το ποσοστό των προϊόντων που όντως διατέθηκαν με έκπτωση ήταν μόλις 8,5%. Φέτος, αυξήθηκαν τα προϊόντα, κυρίως βρεφικά και παιδικά είδη, που διατέθηκαν και πιο ακριβά.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη σύγκριση που έκανε η ομάδα Business Intelligence της Skroutz, προκύπτει ότι κατά τη φετινή Black Friday το 7,71% των προϊόντων στην κατηγορία «Παιδικά – Βρεφικά» πωλήθηκε ακριβότερα σε σύγκριση με την περίοδο 7-13/11/2020.
Επίσης, σε ποσοστό άνω του 10% τα χριστουγεννιάτικα στολίδια/λαμπάκια/διακοσμητικά που αγοράστηκαν μέσω Skroutz διατέθηκε σε υψηλότερες τιμές την περίοδο της Black Friday.
Αρκετά υψηλότερο είναι φέτος και το ποσοστό των προϊόντων τεχνολογίας που πωλήθηκαν ακριβότερα, 5,14% έναντι 1,6% το 2019, ενώ η κατηγορία στην οποία παρατηρείται το μικρότερο ποσοστό προϊόντων που διατέθηκαν ακριβότερα είναι αυτή των ειδών αυτοκινήτου και μηχανής (1,31% φέτος έναντι 1,4% πέρυσι).
Τις μεγαλύτερες εκπτώσεις πάντως παρουσίασαν οι κατηγορίες «Υγεία και Ομορφιά» και «Μόδα», κατηγορίες στις οποίες πωλήθηκε με έκπτωση άνω του 10%, 12,8% και 9,84% των προϊόντων, αντιστοίχως.