Το 23χρονο μοντέλο από τη Ρωσία ζήτησε συγνώμη για τη φωτογράφιση που προκάλεσε οργή στο Ντουμπάι

Το 23χρονο μοντέλο από τη Ρωσία ζήτησε συγνώμη για τη φωτογράφιση που προκάλεσε οργή στο Ντουμπάι Facebook Twitter
0

Το 23χρονο μοντέλο από τη Ρωσία που κατάφερε αρχικά να εντυπωσιάσει και στη συνέχεια να εξοργίσει με την παρακινδυνευμένη της φωτογράφιση, έσπασε τελικά τη σιωπή της και μίλησε για όσα έγιναν πριν και μετά το shooting στον ουρανοξύστη.

Κρεμασμένη στο κενό από τον 73ο όροφο του Cayan Tower στο Ντουμπάι, η Viki Odintcova, δεν πέρασε απαρατήρητη από τις αρχές και η αστυνομία την κάλεσε να υπογράψει μια δέσμευση πως δεν θα ξαναθέσει σε κίνδυνο τη ζωή της ενώ της έκανε και αυστηρή επίπληξη επειδή δεν είχε πάρει άδεια.

Το 23χρονο μοντέλο από τη Ρωσία ζήτησε συγνώμη για τη φωτογράφιση που προκάλεσε οργή στο Ντουμπάι Facebook Twitter

Σφοδρή ήταν και η κριτική που της ασκήθηκε από την εταιρία διαχείρισης του ουρανοξύστη καθώς δεν είχε παρθεί καμία άδεια για την εκτέλεση μιας τόσο παράτολμης φωτογράφισης.

Σε συνέντευξή της μετά τη θύελλα αντιδράσεων η 23χρονη αναφέρει πως μεγάλη ήταν και η ενόχληση από τους γονείς της καθώς της έβαλαν να δεσμευτεί πως δεν θα το ξανακάνει

Στη συνέχεια παραδέχτηκε πως έχει συμφωνήσει να μην κάνει ξανά μια τόσο παρακινδυνευμένη φωτογράφιση και κάλεσε τους εκατομμύρια θαυμαστές της να μην διανοηθούν να επιχειρήσουν αυτό που έκανε εκείνη.

Μιλώντας από τη Μόσχα, η Odintcova ισχυρίστηκε η τρομακτική σκηνή ήταν κάτι που συμφωνήθηκα την τελευταία στιγμή με το φωτογράφο Alexander Mavrin.

Το 23χρονο μοντέλο από τη Ρωσία ζήτησε συγνώμη για τη φωτογράφιση που προκάλεσε οργή στο Ντουμπάι Facebook Twitter
Το 23χρονο μοντέλο από τη Ρωσία ζήτησε συγνώμη για τη φωτογράφιση που προκάλεσε οργή στο Ντουμπάι Facebook Twitter


«Δεν είχαμε σκεφτεί πώς να το κάνουμε, δεν έγιναν πρόβες, αλλά ήταν απόφαση της στιγμής», είπε η 23χρονη που αποκάλυψε πως ο άντρας με το μούσι που την κρατάει ήταν ο Oleg Sherstyachenko, ένας γνωστός κασκαντέρ. Αυτή του η ιδιότητα ήταν που την έκανε να τον εμπιστευτεί και να αφεθεί κυριολεκτικά στα χέρια του.

Μιλώντας πάντως για το πώς κατάφεραν να κάνουν κάτι τέτοιο χωρίς να τους αντιληφθεί κανείς, αναφέρει πως κανείς δεν τους εμπόδισε. Είπε πως πέρασαν 40 λεπτά στη οροφή χωρίς να τους εμποδίσει κανείς και πως όταν εισήλθαν στον ουρανοξύστη το μόνο που έκαναν ήταν α να δείξουν τις ταυτότητές τους. Για το φινάλε της συνέντευξης στη Daily Mail, ζήτησε και πάλι συγγνώμη για την αναστάτωση που προκάλεσε, αλλά αρνήθηκα κατηγορηματικά πως όλο αυτό έγινε για τη δημοσιότητα και για να κερδίσει likes instagram.

Σημειώνεται πάντως πως η 23χρονη πλέον μετρά πάνω από 3,3 εκατ. ακόλουθους στο instagram - και ο αριθμός αυτός έγινε τόσο μεγάλος τις τελευταίες μέρες...

Το 23χρονο μοντέλο από τη Ρωσία ζήτησε συγνώμη για τη φωτογράφιση που προκάλεσε οργή στο Ντουμπάι Facebook Twitter
Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ