300.000 άνθρωποι πλήρωσαν 14 εκατ. $ για να αγοράσουν τυφλά αυτό που λάνσαρε η Κιμ Καρντάσιαν

300.000 άνθρωποι πλήρωσαν 14 εκατ. $ για να αγοράσουν τυφλά αυτό που λάνσαρε η Κιμ Καρντάσιαν Facebook Twitter
4

Είναι σχεδόν σίγουρο πως η περίπτωση της Κιμ Καρντάσιαν θα μπορούσε να διδαχθεί κάποια στιγμή σε σχολές μάρκετινγκ.

Για μια ακόμη φορά αποδεικνύεται το πόσο επιδραστική και επιτυχημένη είναι πλέον στον χώρο του διαδικτύου και έχει κάνει όλες τις οικονομικές εφημερίδες να ασχολούνται με την στρατηγική της.

Μπορεί να έχει περάσει μόλις μία εβδομάδα από τότε που κυκλοφόρησαν τα νέα αρώματα KKW της Κιμ Καρντάσιαν, αλλά τα Crystal Gardenia, Crystal Gardenia Citrus και Crystal Gardenia Oud έγιναν ήδη sold out στο διαδίκτυο.

Το πιο παράδοξο στην υπόθεση είναι πως τα αρώματα ξεπούλησαν χωρίς να έχει μυρίσει ποτέ κανείς, αφού όλα αγοράστηκαν μέσω διαδικτύου!

Όπως φαίνεται οι θαυμαστές της διάσημης σταρ, την εμπιστεύτηκαν με κλειστά μάτια και αγόρασαν και το τελευταίο μπουκαλάκι από τα συνολικά 300.000 που κυκλοφόρησαν σε πρώτο στάδιο. Με τιμή 35 δολάρια για τα 30 ml. και 60 δολάρια για τα 75 ml., αν υποθέσουμε πως κυκλοφόρησε ανάλογες παρτίδες για κάθε άρωμα, αυτό σημαίνει πως μέσα σε έξι μόλις ημέρες οι πωλήσεις άγγιξαν τα 14 εκατ. δολάρια. Αυτή τη στιγμή δεν είναι διαθέσιμο κανένα από τα αρώματα.


«Ήθελα απλώς να σας ευχαριστήσω όλους τόσο πολύ που αγοράσατε το άρωμά μου. Ήταν τόσο επιτυχημένο ξεκίνημα. Είμαι πολύ ενθουσιασμένη. Είμαι σίγουρη πως θα το λατρέψετε και είναι τρελό όλο αυτό. Ήταν η πρώτη φορά που πωλείται online και χωρίς tester, και χωρίς να το έχει μυρίσει ποτέ κανείς. Ήταν μεγάλη τιμή που με εμπιστευτήκατε. Ανυπομονώ να μου στείλετε μήνυμα στο Twitter για να μου πείτε πόσο σας άρεσε το άρωμα, όταν το παραλάβετε», σχολίασε η Κιμ. 

Για την ιστορία, ο λόγος που η Κιμ επέλεξε για συσκευασία του αρώματος ένα μπουκάλι που μοιάζει με κρύσταλλο, είναι επειδή μετά την ληστεία στο Παρίσι, οι φίλοι της τής έφερναν θεραπευτικούς κρυστάλλους για καλή τύχη. «Μου άρεσε πάρα πολύ η ιδέα από κάτι τόσο αγνό, που σε κάνει ευτυχισμένο και σε γιατρεύει από την χαοτική ζωή σου. Απλώς ήθελα να δημιουργήσω αρώματα που θα με ηρεμούσαν και θα με έκαναν χαρούμενη», έχει πει η Κιμ. 

‪Didn’t get a chance to order before the fragrances sold out? Sign up for our emails at KKWFRAGRANCE.COM to find out when they will be back in stock! Photo cred @nataliehalcro ‬

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη KKW FRAGRANCE (@kkwfragrance) στις

Πολιτισμός
4

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η νέα ταινία του Κρίστοφερ Νόλαν: Ένα έπος δράσης βασισμένο στην «Οδύσσεια» του Ομήρου

Πολιτισμός / Η νέα ταινία του Κρίστοφερ Νόλαν: Ένα έπος δράσης βασισμένο στην «Οδύσσεια» του Ομήρου

Ο Νόλαν έχει συγκεντρώσει ένα εντυπωσιακό καστ για την επική αφήγηση. Μεταξύ των πρωταγωνιστών βρίσκονται οι Ματ Ντέιμον, Τομ Χόλαντ, Αν Χάθαγουεϊ, Ζεντάγια, Λουπίτα Νιόνγκο, Ρόμπερτ Πάτινσον και Σαρλίζ Θερόν
LIFO NEWSROOM
«Her Story»: Η κινεζική απάντηση στη «Barbie» που σπάει ταμεία και σηκώνει θύελλα αντιδράσεων

Πολιτισμός / «Her Story»: Η κινεζική απάντηση στη «Barbie» που σπάει ταμεία και σηκώνει θύελλα αντιδράσεων

Η ταινία, γραμμένη και σκηνοθετημένη από τη Shao Yihui, καταγράφει τη ζωή τριών γυναικών στη Σαγκάη, μέσα από ιστορίες που αναδεικνύουν τη σύγχρονη γυναικεία ενδυνάμωση
LIFO NEWSROOM
Τέχνη και διασκέδαση για τις γιορτές

Πολιτισμός / Τέχνη και διασκέδαση για τις γιορτές

Νέες ταινίες, πάρτι, κλασική μουσική, σημαντικές εικαστικές εκθέσεις και στολισμένα spots στην πόλη για τις εβδομάδες των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ, ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ, ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ
Τούρκοι αρχαιολόγοι: Εντοπίσαμε το σημείο που έγινε η μάχη του Γρανικού του Μεγάλου Αλεξάνδρου

Πολιτισμός / Τούρκοι αρχαιολόγοι: Εντοπίσαμε το σημείο που έγινε η μάχη του Γρανικού του Μεγάλου Αλεξάνδρου

Για να προσδιορίσει τη διαδρομή που ακολούθησε ο Μέγας Αλέξανδρος για να φτάσει στο πεδίο της μάχης, η ομάδα των επιστημόνων μελέτησε προσεκτικά αρχαίες πηγές
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Γιατί έτσι; Οι άνθρωποι που αγόρασαν τα νέα προϊόντα είχαν ήδη την ισχυρή υπόνοια ότι θα αποδειχθούν πολύ καλά επειδή τα προηγούμενα αρώματα που έβγαλε η Kim σε συνεργασία με μεγάλη εταιρεία παραγωγής είναι άριστα. Δεν τα αγόρασαν τόσο "τυφλά" σαν τα πρόβατα όσο ακούγεται εκ πρώτης επομένως.Η Kim δεν είναι χαζή. Ξέρει τι κάνει και πώς να το κάνει. Ή έχει εκπληκτικούς συμβούλους πλάι της. Αλλά κι αυτό (το να επιλέγει και να ακούει τους καλύτερους) μια μορφή εξυπνάδας είναι τελικά.
Όλες οι μυρμηγκοφωλιές έχουν μια βασίλισσα.Και όλα τα μυρμηγκάκια δουλεύουν ακατάπαυστα ώστε να μην της λείψει τίποτα.H φύση και οι νόμοι της, έχουν προνοήσει.