H Kim Kardashian είναι ίσως η κορυφαία εκπρόσωπος της υπερέκθεσης και για την ώρα, η τακτική αυτή αποδίδει. Όμως όσοι νομίζουν πως αυτό έγινε ως δια μαγείας ή τυχαία, μάλλον κάνουν λάθος καθώς η περσόνα έχει καταφέρει να κάνει τον πιο ισχυρό στρατό followers στα social media, τα Μέσα ασχολούνται μαζί της διαρκώς και όπου εμπλέκεται το όνομά της επιχειρηματικά, οι τραπεζικοί λογαριασμοί αυξάνουν σε μηδενικά. Όσο και αν κάποιοι τη μισούν και τη χλευάζουν, η Kim είναι φαινόμενο της εποχής. Το Wire αποδόμησε ένα από τα πιο κερδοφόρα και δημοφιλή εγχειρήματά της που μόλις έκλεισε δύο χρόνια λειτουργίας και από τα δεδομένα προκύπτουν μερικά αρκετά ενδιαφέροντα στοιχεία για την εποχή και τη μάζα.
Ο κόσμος έχει ξοδέψει 30.342 χρόνια για το παιχνίδι της Kardashian. Ένα παιχνίδι που μέσα σε χρόνο ρεκόρ κατέγραψε 45 εκατομμύρια downloads και μέσα σε δύο χρόνια έχει φέρει κέρδη 16 δισ. δολάρια κέρδη του παιχνιδιού. Σε μια πιο σύνθετη ερμηνεία αυτού του αριθμού, ο χρόνος αντιστοιχεί σε περίπου 15.000 ανθρώπινες γενιές.
Τι κάνει τους χρήστες να ξοδεύουν τόσο πολύ χρόνο σε ένα παιχνίδι; Με πάνω από 160 εκατομμύρια οπαδούς σε όλες τις πλατφόρμες των social media, η Κim δικαίως θεωρείται η "αυτοκράτειρα" του ίντερνετ με ένα ιδιαίτερα αποτελεσματικό εμπορικό βεληνεκές. Ο γάμος της με τον Kanye West, βοήθησε επίσης, αλλά κανείς δεν μπορεί να πει πως η "δόξα" που γνωρίζει οφείλεται σε αυτό. Το ίδιο το παιχνίδι σκοπό έχει να κάνει τους παίχτες να βιώσουν ψηφιακά και να πετύχουν το lifestyle της Kardashian. Δεν προσφέρει καμία ειδική γνώση, δεν απαιτεί καμία δεξιότητα και δεν είναι καν ανταγωνιστικό. Είναι απλά ξόδεμα χρημάτων σε μια εικονική πραγματικότητα. Όλα όσα κάνεις εκεί μέσα έχουν αντίτιμο και ο κόσμος πληρώνει.
σχόλια