Άμπερ Χερντ: Φοβόμουν ότι ο Τζόνι Ντεπ θα με σκότωνε

Άμπερ Χερντ: Φοβόμουν ότι ο Τζόνι Ντεπ θα με σκότωνε Facebook Twitter
EPA
0

Η Αμερικανίδα ηθοποιός Άμπερ Χερντ δήλωσε στην κατάθεσή της σήμερα πώς φοβόταν ότι Τζόνι Ντεπ, θα την σκότωνε.

Η δίκη είναι σε εξέλιξη στο Λονδίνο εναντίον της The Sun και η Χερντ, κατέθεσε ως μάρτυρας υπεράσπισης υπέρ της εφημερίδας, την οποία ο Ντεπ κατηγορεί ότι τον δυσφήμισε παρουσιάζοντάς τον ως βίαιο, σε ένα ρεπορτάζ τον Απρίλιο του 2018,.

Η Χερντ υποστήριξε ότι ο πρώην σύζυγός της την απειλούσε, την εκφόβιζε και της ασκούσε σωματική και ψυχολογική βία. Ορισμένα από τα επεισόδια αυτά «ήταν τόσο σοβαρά που φοβόμουν ότι θα με σκότωνε, είτε σκοπίμως, είτε επειδή θα έχανε τον έλεγχο» ανέφερε στη γραπτή μαρτυρία της η 34χρονη ηθοποιός.

Το ζευγάρι πήρε διαζύγιο το 2017, μετά από 15 μήνες θυελλώδους γάμου. Η Χερντ, κατά την έκδοση του διαζυγίου, απέσυρε την κατηγορία σε βάρος του 57χρονου συζύγου της για βιαιοπραγία και εκείνος δέχτηκε να της παραχωρήσει 7 εκατομμύρια δολάρια, που εκείνη τελικά τα δώρισε σε διάφορες οργανώσεις.

Όταν ρωτήθηκε από τη δικηγόρο του Ντεπ, την Έλινορ Λόους, η Άμπερ Χερντ υποστήριξε ότι ήταν θύμα επαναλαμβανόμενης σωματικής βίας. «Απείλησε πολλές φορές να με σκοτώσει, ιδίως προς το τέλος της σχέσης μας», πρόσθεσε. Αναφέρθηκε μεταξύ άλλων σε μια διαφωνία που είχαν το 2015, όταν βρίσκονταν σε ένα ξενοδοχείο στο Τόκιο και συζητούσαν το προγαμιαίο σύμφωνό τους. Εκείνος «κάθισε στην πλάτη μου και με χτύπησε στο πίσω μέρος του κεφαλιού», περιέγραψε. Κατά τη διάρκεια του καυγά «είπε ότι δεν το ήθελε (το σύμφωνο), ότι μου είχε εμπιστοσύνη και ότι μόνος τρόπος για να τελειώσει (ο γάμος) ήταν ο θάνατος», πρόσθεσε.

Η Χερντ είπε επίσης ότι ο Ντεπ «την κράτησε όμηρο επί τρεις ημέρες», όταν πήγε να τον επισκεφθεί στην Αυστραλία, όπου ήταν σε εξέλιξη τα γυρίσματα της ταινίας «Οι Πειρατές της Καραϊβικής». Σε ένα σπίτι «απομονωμένο, σε απόσταση 20 λεπτών από κάθε βοήθεια», βρέθηκε «χωρίς να μπορεί να φύγει» μαζί με έναν «βίαιο, μανιοκαταθλιπτικό άνθρωπο, που έχει προβλήματα διπολισμού και ψύχωση που του προκάλεσαν τα ναρκωτικά», τα οποία κατανάλωνε καθημερινά, μαζί με αλκοόλ, περιέγραψε.

«Ήταν το χειρότερο πράγμα που έχω βιώσει ποτέ. Είχα τραύματα στη μύτη και τα χείλια, είχα κοψίματα στα χέρια», συνέχισε, υποστηρίζοντας ότι ο Ντεπ είχε «παρανοϊκές παραισθήσεις», ουρούσε μπροστά σε άλλους ανθρώπους και έκρυψε ωμό κρέας σε μια ντουλάπα. Ο ίδιος απέδιδε την ευθύνη των πράξεών του όχι στον εαυτό του αλλά στο «τέρας». «Μιλούσε για αυτό σαν να ήταν ένα άλλο πρόσωπο, μια άλλη προσωπικότητα που τα έκανε όλα αυτά και όχι ο ίδιος».

Η Άμπερ Χερντ υποστηρίζει επίσης ότι πρόσωπα του περιβάλλοντος του Ντεπ προσπαθούσαν να την πείσουν «να μείνει ή να επιστρέψει» μετά τα βίαια επεισόδια. Και εκείνη έμεινε στη σχέση τους, ελπίζοντας ότι θα τον βοηθούσε να απεξαρτηθεί.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM
Κίλιαν Μέρφι

Πολιτισμός / Ο Κίλιαν Μέρφι, ο Νόμος του Μέρφι και η Μαριόν Κοτιγιάρ από αύριο στους κινηματογράφους

Η κινηματογραφική μεταφορά των «Μικρών Πραγμάτων σαν κι Αυτά», ένα εγχώριο εμπορικό στοίχημα από τον σκηνοθέτη της «Ευτυχίας» και τρεις ακόμα επιλογές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Πολιτισμός / Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Ο βιογράφος του Αλέν Ντελόν, δήλωσε πως ο μεγάλος Γάλλος ηθοποιός «από σεξουαλική άποψη είχε εξερευνήσει τα πάντα, με άνδρες, με γυναίκες και κάνοντας τρίο»
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ