Αντιδράσεις προκαλεί η είδηση πως ο Ντι Κάπριο ενδέχεται να υποδυθεί τον μυστικιστή ποιητή Τζελαλεντίν Ρουμί

Αντιδράσεις προκαλεί η είδηση πως ο Ντι Κάπριο ενδέχεται να υποδυθεί τον μυστικιστή ποιητή Τζελαλεντίν Ρουμί Facebook Twitter
1

 

Η ανακοίνωση μιας επερχόμενης βιογραφικής ταινίας, της οποίας το σενάριο υπογράφει ο βραβευμένος με Όσκαρ σεναριογράφος David Franzoni, έχει προκαλέσει ήδη αντιδράσεις χωρίς καν να έχουν αρχίσει τα γυρίσματα.

Ο σεναριογράφος μίλησε για το φιλμ που θα πραγματεύεται τη ζωή του Πέρση ποιητή και μυστικιστή Τζελαλεντίν Ρουμί ο οποίος θεωρείται μια από τις επιδραστικότερες προσωπικότητες στον ιδεολογικό-θρησκευτικό χώρο του Ισλάμ. Σε συνέντευξή του στον Guardian ο σεναριογράφος εξέφρασε τη διάθεσή του να ανατρέψει πολλά στερεότυπα γύρω από του Μουσουλμάνους αλλά και την ιστορική αυτή φιγούρα, τονίζοντας πως ο Ρουμί είναι πολύ δημοφιλής στις ΗΠΑ.

Όμως ο Franzoni προκάλεσε αντιδράσεις όταν ρωτήθηκε για τον προσανατολισμό του ως προς το κάστινγκ και τους πρωταγωνιστές καθώς απάντησε πως θέλει τον Λεονάρντο Ντι Κάπριο για να ενσαρκώσει τον Πέρση ποιητή. Και αυτή ακριβώς η δήλωσή του πυροδότησε αντιδράσεις καθώς η επιλογή ενός λευκού ηθοποιού για το ρόλο ενός Πέρση, δεν αφήνει θετικές εντυπώσεις σε όσους υποστηρίζουν την καμπάνια #OscarsSoWhite και την έλλειψη της διαφορετικότητας στο Χόλιγουντ ως προς το ζήτημα της φυλής και του χρώματος του δέρματος.

Ο Franzoni, ο οποίος έγραψε το σενάριο για το blockbuster "Ο Μονομάχος", είπε ότι έχει ήδη πάει στην Τουρκία με τον παραγωγό Stephen Joel Brown και έχει κάνει συναντήσεις με μελετητές του Ρουμί στην Κωνσταντινούπολη.

Εκτός από Ντι Κάπριο πρόσθεσε επίσης πως στο ρόλο του μέντορα του ποιητή θα ήθελε τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ, επιλογή που απλά προκάλεσε ακόμη μεγαλύτερη απογοήτευση σε όσους  αντιτίθεται στην επιλογή λευκών ηθοποιών για τέτοιους ρόλους.

 


Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Αθήνα: Πως γλύτωσε από την μπουλντόζα ένα ιστορικό κτίριο της πόλης

Πολιτισμός / Πώς ένα ιστορικό κτίριο της Αθήνας γλίτωσε από την μπουλντόζα

Όσα αναφέρουν στη LiFO επιστήμονες από τις δύο οργανώσεις που προσέφυγαν στο ΣτΕ, ζητώντας να αποτραπεί η κατεδάφιση μιας μεσοπολεμικής κατοικίας και να χαρακτηριστεί το κτίριο διατηρητέο.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ

σχόλια

1 σχόλια
Δηλαδή δεν μπορεί να βρεθεί (ή μήπως απαγορεύεται;) κάποιος άλλος (ίσως από αυτούς που διαμαρτύρονται) για να φτιάξει μια ταινία για τον Ρουμί, με ό,τι ηθοποιούς θέλει ο ίδιος.Όχι όμως... πρέπει να την φτιάξει ο βραβευμένος σεναριογράφος, με ένα τεράστιο προφανώς budget, αλλά να την φτιάξει με όποιον ηθοποιό θέλουμε εμείς (ή να μην την φτιάξει με όποιον ηθοποιό δεν εγκρίνουμε - διαλέγετε και παίρνετε).Η πολιτική ορθότητα συνεχώς κερδίζει έδαφος (πάντα βέβαια με τα λεφτά ή το όραμα των άλλων)... άντε, στο μέλλον να προ-καθορίζεται και το περιεχόμενο κάθε ταινίας, ώστε να ικανοποιεί όποιον αφορά.