Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε

Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
6

Τις τελευταίες ημέρες το Instagram της Κιμ Καρντάσιαν έχει γεμίσει από φωτογραφίες, τραβηγμένες υποτίθεται από παπαράτσι.

Η Κιμ απεικονίζεται σε διάφορες (και αδιάφορες) καθημερινές δραστηριότητες αλλάζοντας συνεχώς ρούχα, σε βαθμό που κάποια μέρα έφτασε να εμφανιστεί με έξι διαφορετικά σύνολα.

Επειδή όμως μιλάμε για την Κιμ, για αρχή ας πούμε πως τίποτα, μα τίποτα δεν ήταν τυχαίο σε όλο αυτό. Και ειδικά όταν μιλάμε για ένα τεράστιο κοινό εκατομμυρίων ανθρώπων που την ακολουθούν.

Όσοι βιάστηκαν να συμπεράνουν πως πρόκειται απλώς για τα γνωστά ναρκισσιστικά καμώματα της διάσημης σταρ, η πραγματική εξήγηση όχι μόνο εκπλήσσει αλλά αποδεικνύει πως χωρίς αμφιβολία έχουμε πλέον να κάνουμε με μια πανέξυπνη γυναίκα που έχει τερματίσει την τέχνη της διαφήμισης.

Δηλαδή- όλες αυτές οι φωτογραφίες της να περπατά στο δρόμο, να πηγαίνει για παγωτό και γενικά να απλώς να ζει με στιλ την καθημερινότητά της, ήταν εντελώς στημένες. Όχι μόνο αισθητικά, αλλά κυρίως για τον σκοπό που εξυπηρετούσαν, το να διαφημίζει δηλαδή σε κάθε ευκαιρία αλλά χωρίς να το πει, τα ρούχα της Season 6 του brand «Yeezy», του συζύγου της Κάνιε Γουέστ. 

Αν και οι περισσότεροι πείστηκαν πως την σταρ φωτογράφιζαν κάθε φορά σε ανύποπτο χρόνο οι παπαράτσι, με μια πιο προσεκτική ματιά παρατήρησαν πως όλες οι εμφανίσεις της ήταν επιμελημένες μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια αφού είχε βάλει σε όλες το χέρι της η διάσημη στιλίστρια Καρίν Ρουατφέλντ, πρώην εκδότρια της γαλλικής Vogue. Το τελικό βήμα ήταν η Κιμ να προσθέτει σε κάθε φωτογραφία το hashtag #Yeezy, δίπλα από τη λεζάντα και voilà- είχαν έτοιμες και με ελάχιστο κόπο τις διαφημίσεις για τη νέα σειρά ρούχων. 

Και μπορεί ο Κάνιε Γουέστ να κρατά χαμηλό προφίλ τον τελευταίο καιρό -η συγκεκριμένη συλλογή δεν παρουσιάστηκε καν στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης όπως οι προηγούμενες- αλλά οπωσδήποτε κατάφερε να κλείσει τη χρονιά με μια από τις πιο πρωτότυπες και έξυπνες ιδέες στη βιομηχανία της μόδας εδώ και πάρα πολύ καιρό. 

Ουσιαστικά η Κιμ έκανε μια ψηφιακή επίδειξη μόδας σε ένα κοινό 105 εκατομμυρίων  ανθρώπων χωρίς κανένα έξοδο.

Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Πολιτισμός
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Τζέρι Σάινφελντ δηλώνει πλέον ότι δεν πιστεύει ότι η «ακραία αριστερά» έχει καταστρέψει την κωμωδία

Πολιτισμός / Ο Τζέρι Σάινφελντ δηλώνει πλέον ότι δεν πιστεύει ότι η «ακραία αριστερά» έχει καταστρέψει την κωμωδία

Παραδέχεται πως αυτή η άποψη ήταν λανθασμένη και αναφέρει πως οι κωμικοί πρέπει να προσαρμόζονται στις αλλαγές της κοινωνίας, όπως κάνουν οι σκιέρ όταν πλοηγούνται σε δύσκολες πίστες
LIFO NEWSROOM
Η Τζέιν Φόντα θα τιμηθεί με το βραβείο Lifetime Achievement SAG 2025

Πολιτισμός / Η Τζέιν Φόντα θα τιμηθεί με το βραβείο Lifetime Achievement SAG 2025

Η πρόεδρος του σωματείου, Φραν Ντρέσερ, χαρακτήρισε τη Φόντα «μια πρωτοπόρο και εξαιρετικά ταλαντούχα, μια δυναμική προσωπικότητα που έχει διαμορφώσει το τοπίο της ψυχαγωγίας, της ακτιβιστικής δράσης και της κουλτούρας με αδιάκοπο πάθος»
LIFO NEWSROOM
65ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Έναρξη με «Maria» και Αντζελίνα Τζολί

Πολιτισμός / 65ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Έναρξη με «Maria» και Αντζελίνα Τζολί

Η πολυαναμενόμενη ταινία του Πάμπλο Λαραΐν για τη Μαρία Κάλλας θα ανοίξει το φετινό φεστιβάλ - Λήξη με την ταινία «The End» του Τζόσουα Οπενχάιμερ, παρουσία του υποψήφιου για Όσκαρ σκηνοθέτη.
LIFO NEWSROOM
«Joker: Folie à Deux»: Αναμένεται να χάσει έως 200 ελατ. δολάρια από τις εισπράξεις

Πολιτισμός / «Joker: Folie à Deux»: Αναμένεται να χάσει έως 200 εκατ. δολάρια από τις εισπράξεις

Η Warner Bros. υπερασπίστηκε την ταινία, τονίζοντας ότι συνεχίζει να παίζεται στους κινηματογράφους και αναμένεται να κερδίσει περισσότερα έσοδα όταν κυκλοφορήσει στις πλατφόρμες οικιακής ψυχαγωγία
LIFO NEWSROOM
Φονικά χαμόγελα, Ιρλανδοί ράπερ και ο Ντόναλντ Τραμπ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Φονικά χαμόγελα, Ιρλανδοί ράπερ και ο Ντόναλντ Τραμπ από αύριο στους κινηματογράφους

Από τη βιογραφία του Ντόναλντ Τραμπ και το κοψοχολιαστικό «Smile 2» μέχρι τη ρομαντική φαντασία του «Beast» και το απόλυτο crowdpleaser «Kneecap», το κινηματογραφικό πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας προέκυψε πολύ δυνατό.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ελίζαμπεθ Τέιλορ: «Ήμασταν τρομοκρατημένοι»- Ο γιος της θυμάται την εποχή όπου ήταν εθισμένη σε αλκοόλ και ναρκωτικά

Πολιτισμός / Ο γιος της Ελίζαμπεθ Τέιλορ αποκαλύπτει πώς η μητέρα του δέχτηκε να μπει σε κέντρο αποκατάστασης

Η διάσημη σταρ ήταν εθισμένη στο αλκοόλ και τα ναρκωτικά - Ο γιος της, Christopher Wilding, εξηγεί ότι η Τέιλορ υπέφερε από φυσικούς πόνους, ιδιαίτερα στην πλάτη, που την οδήγησαν στη χρήση ισχυρών αναλγητικών φαρμάκων
LIFO NEWSROOM
Ο Πολ Μεσκάλ στο νέο εξώφυλλο της GQ: Ο άνθρωπος πίσω από τους ρόλους και η νέα πρόκληση του «Gladiator II»

Πολιτισμός / Ο Πολ Μεσκάλ στο νέο εξώφυλλο του GQ: Ο άνθρωπος πίσω από τους ρόλους και η νέα πρόκληση του «Gladiator II»

Αναφερόμενος στην επαγγελματική του πορεία, ο Μεσκάλ παραδέχεται ότι ο ρόλος του Connell στο Normal People τον εκτόξευσε σε μια νέα κλίμακα δημοσιότητας, αλλά του έδωσε και την ευκαιρία να εξελιχθεί ως ηθοποιός
LIFO NEWSROOM