Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε

Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
6

Τις τελευταίες ημέρες το Instagram της Κιμ Καρντάσιαν έχει γεμίσει από φωτογραφίες, τραβηγμένες υποτίθεται από παπαράτσι.

Η Κιμ απεικονίζεται σε διάφορες (και αδιάφορες) καθημερινές δραστηριότητες αλλάζοντας συνεχώς ρούχα, σε βαθμό που κάποια μέρα έφτασε να εμφανιστεί με έξι διαφορετικά σύνολα.

Επειδή όμως μιλάμε για την Κιμ, για αρχή ας πούμε πως τίποτα, μα τίποτα δεν ήταν τυχαίο σε όλο αυτό. Και ειδικά όταν μιλάμε για ένα τεράστιο κοινό εκατομμυρίων ανθρώπων που την ακολουθούν.

Όσοι βιάστηκαν να συμπεράνουν πως πρόκειται απλώς για τα γνωστά ναρκισσιστικά καμώματα της διάσημης σταρ, η πραγματική εξήγηση όχι μόνο εκπλήσσει αλλά αποδεικνύει πως χωρίς αμφιβολία έχουμε πλέον να κάνουμε με μια πανέξυπνη γυναίκα που έχει τερματίσει την τέχνη της διαφήμισης.

Δηλαδή- όλες αυτές οι φωτογραφίες της να περπατά στο δρόμο, να πηγαίνει για παγωτό και γενικά να απλώς να ζει με στιλ την καθημερινότητά της, ήταν εντελώς στημένες. Όχι μόνο αισθητικά, αλλά κυρίως για τον σκοπό που εξυπηρετούσαν, το να διαφημίζει δηλαδή σε κάθε ευκαιρία αλλά χωρίς να το πει, τα ρούχα της Season 6 του brand «Yeezy», του συζύγου της Κάνιε Γουέστ. 

Αν και οι περισσότεροι πείστηκαν πως την σταρ φωτογράφιζαν κάθε φορά σε ανύποπτο χρόνο οι παπαράτσι, με μια πιο προσεκτική ματιά παρατήρησαν πως όλες οι εμφανίσεις της ήταν επιμελημένες μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια αφού είχε βάλει σε όλες το χέρι της η διάσημη στιλίστρια Καρίν Ρουατφέλντ, πρώην εκδότρια της γαλλικής Vogue. Το τελικό βήμα ήταν η Κιμ να προσθέτει σε κάθε φωτογραφία το hashtag #Yeezy, δίπλα από τη λεζάντα και voilà- είχαν έτοιμες και με ελάχιστο κόπο τις διαφημίσεις για τη νέα σειρά ρούχων. 

Και μπορεί ο Κάνιε Γουέστ να κρατά χαμηλό προφίλ τον τελευταίο καιρό -η συγκεκριμένη συλλογή δεν παρουσιάστηκε καν στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης όπως οι προηγούμενες- αλλά οπωσδήποτε κατάφερε να κλείσει τη χρονιά με μια από τις πιο πρωτότυπες και έξυπνες ιδέες στη βιομηχανία της μόδας εδώ και πάρα πολύ καιρό. 

Ουσιαστικά η Κιμ έκανε μια ψηφιακή επίδειξη μόδας σε ένα κοινό 105 εκατομμυρίων  ανθρώπων χωρίς κανένα έξοδο.

Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Αυτές οι φωτογραφίες κρύβουν το πανέξυπνο κόλπο μάρκετινγκ της Κιμ Καρντάσιαν που κανείς δεν κατάλαβε Facebook Twitter
Πολιτισμός
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το Υπουργείο Πολιτισμού και η Εθνική Λυρική Σκηνή παρουσιάζουν: 3ο Φεστιβάλ Λατρευτικής Μουσικής

Πολιτισμός / 3ο Φεστιβάλ Λατρευτικής Μουσικής: Μια κατανυκτική εμπειρία στους δρόμους και στα τοπόσημα της Αθήνας

Σε καλλιτεχνική διεύθυνση Γιώργου Κουμεντάκη, το φεστιβάλ θα παρουσιάσει περισσότερες από 40 συναυλίες και καλλιτεχνικές δράσεις σε εκκλησίες, μουσεία, αρχαιολογικούς και συναυλιακούς χώρους, καλωσορίζοντας για πρώτη φορά στο πρόγραμμά του και την Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης.
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Πράδο: Πλαστός ο «χαμένος πίνακας» του Καραβάτζιο – Στο στόχαστρο έμπορος τέχνης για απάτη

Πολιτισμός / Μουσείο Πράδο: Πλαστός ο «χαμένος πίνακας» του Καραβάτζιο – Στο στόχαστρο έμπορος τέχνης για απάτη

Η έκθεση του Πράδο ήταν καταπέλτης: το έργο δεν είναι αυθεντικός Καραβάτζιο, αλλά δημιούργημα αγνώστου καλλιτέχνη με «μέτρια τεχνική αρτιότητα», εκτιμώντας την πραγματική αξία του σε μόλις 22.000 ευρώ
LIFO NEWSROOM
Βραβεία GLAAD - Σίνθια Ερίβο: «Οι αντωνυμίες they/them υπάρχουν από τις απαρχές του κόσμου»

Πολιτισμός / Βραβεία GLAAD - Σίνθια Ερίβο: «Οι αντωνυμίες they/them υπάρχουν από τις απαρχές του κόσμου»

Η ηθοποιός τιμήθηκε με το βραβείο Stephen F. Kolzak, το οποίο απονέμεται σε «ανοιχτά queer μέλη της κοινότητας του θεάματος ή των MME για το έργο τους προς την εξάλειψη της ομοφοβίας»
LIFO NEWSROOM
Η Ακαδημία ζητά συγγνώμη για τη μη στήριξη στον Παλαιστίνιο νικητή των Όσκαρ, Χαμντάν Μπαλάλ

Πολιτισμός / Η Ακαδημία ζητά συγγνώμη για τη μη στήριξη στον Παλαιστίνιο νικητή των Όσκαρ, Χαμντάν Μπαλάλ

«Ζητάμε ειλικρινά συγγνώμη από τον κ. Μπαλάλ και όλους τους καλλιτέχνες που αισθάνθηκαν ότι δεν υποστηρίχθηκαν από την προηγούμενη δήλωσή μας» αναφέρει η σχετική ανακοίνωση
LIFO NEWSROOM
Η Coca-Cola Hellenic ακύρωσε την εκδήλωσή της στο Καλλιμάρμαρο

Πολιτισμός / Η Coca-Cola Hellenic ακύρωσε την εκδήλωσή της στο Καλλιμάρμαρο

Σύμφωνα με την εταιρεία «κατά τη διάρκεια των εργασιών ακολουθήθηκαν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες, τηρώντας απόλυτα τα αρχιτεκτονικά σχέδια και τις μελέτες, όπως είχαν υποβληθεί και εγκριθεί»
LIFO NEWSROOM
Όσκαρ: Πάνω από 500 διάσημοι ηθοποιοί και σκηνοθέτες επικρίνουν την Ακαδημία για τη μη υποστήριξη του Χαμντάν Μπαλάλ

Πολιτισμός / Όσκαρ: Πάνω από 500 διάσημοι ηθοποιοί και σκηνοθέτες επικρίνουν την Ακαδημία για τη μη υποστήριξη του Χαμντάν Μπαλάλ

Οι ηθοποιοί Μαρκ Ράφαλο και Πενέλοπε Κρουζ, ο βραβευμένος με Όσκαρ σκηνοθέτης Αλφόνσο Κουαρόν συμπεριλαμβάνονται στα ονόματα που έχουν υπογράψει ανοιχτή επιστολή που καταδικάζει την έλλειψη δημόσιας υποστήριξης της Ακαδημίας προς τον Παλαιστίνιο κινηματογραφιστή
LIFO NEWSROOM
Αθωώθηκε η Dua Lipa για το «Levitating» – Το δικαστήριο απέρριψε αγωγή για λογοκλοπή

Πολιτισμός / Αθωώθηκε η Dua Lipa για το «Levitating» – Το δικαστήριο απέρριψε αγωγή για λογοκλοπή

Ο δικαστής είχε αποφανθεί τότε πως δεν υπήρχε καμία ένδειξη πως η Lipa ή οι συνδημιουργοί της είχαν ποτέ «πρόσβαση» στο τραγούδι του συγκροτήματος – βασικό προαπαιτούμενο για τη στοιχειοθέτηση περί λογοκλοπής
LIFO NEWSROOM