Άζια Αρτζέντο: «Γνωρίζουμε ποιοι είστε. Δεν θα ζήσετε ατιμώρητοι»

Άζια Αρτζέντο: «Γνωρίζουμε ποιοι είστε. Δεν θα ζήσετε ατιμώρητοι» Facebook Twitter
0

Αίσθηση προκάλεσαν τα όσα είπε χθες η Άζια Αρτζέντο, μία από τις γυναίκες που έχουν κατηγορήσει τον παραγωγό του Χόλιγουντ Χάρβεϊ Γουάινστιν για σεξουαλική επίθεση, στην τελετή λήξης του Φεστιβάλ των Καννών.

Η ιταλίδα ηθοποιός ανέφερε κατά τη διάρκεια της ομιλίας της ότι μεταξύ των παρευρισκόμενων υπάρχουν και άλλοι που έχουν επιτεθεί σεξουαλικά εναντίον γυναικών.

Η Αρτζέντο, μία από τις γυναίκες τις οποίες επικαλέστηκε ο Ρόναν Φάροου στο δημοσίευμά του στο περιοδικό New Yorker τον Οκτώβριο, κατήγγειλε ότι ο Γουάινστιν τη βίασε στη διάρκεια του Φεστιβάλ των Καννών το 1997, όταν ήταν 21 ετών.

Ο Γουάινστιν αρνείται τις κατηγορίες και ένας δικηγόρος του έχει απαντήσει ότι οι ισχυρισμοί της Αρτζέντο είναι ψευδείς.

«Το 1997 έπεσα θύμα βιασμού από τον Χάρβεϊ Γουάνστιν. Ήμουν 21 ετών. Το φεστιβάλ αυτό ήταν το πεδίο που κυνηγούσε», δήλωσε η Ιταλίδα ηθοποιός στη διάρκεια ομιλίας της πριν την απονομή των βραβείων.

«Θα ήθελα να κάνω μια πρόβλεψη: ο Χάρβεϊ Γουάινστιν δεν θα είναι ξανά ποτέ ευπρόσδεκτος εδώ», πρόσθεσε.

«Μια ολόκληρη κοινότητα του γύρισε την πλάτη, ακόμη και εκείνοι που ποτέ δεν επέκριναν τις πράξεις του», συνέχισε η Αρτζέντο, ενώ κατήγγειλε: «Και μεταξύ σας, στο κοινό, υπάρχουν αυτοί τους οποίους θα πρέπει να δείξουμε με το δάκτυλο εξαιτίας της συμπεριφορά σας απέναντι στις γυναίκες, μια συμπεριφορά ανάξια αυτής της βιομηχανίας, οποιασδήποτε βιομηχανίας».

«Γνωρίζετε ποιοι είστε, αλλά το πιο σημαντικό, γνωρίζουμε εμείς ποιοι είστε», κατέληξε η Αρτζέντο εν μέσω χειροκροτημάτων. «Δεν θα σας επιτρέψουμε να ζείτε ατιμώρητοι», υπογράμμισε προτού υψώσει τη γροθιά της σε ένδειξη διαμαρτυρίας.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Αθήνα: Πως γλύτωσε από την μπουλντόζα ένα ιστορικό κτίριο της πόλης

Πολιτισμός / Πώς ένα ιστορικό κτίριο της Αθήνας γλίτωσε από την μπουλντόζα

Όσα αναφέρουν στη LiFO επιστήμονες από τις δύο οργανώσεις που προσέφυγαν στο ΣτΕ, ζητώντας να αποτραπεί η κατεδάφιση μιας μεσοπολεμικής κατοικίας και να χαρακτηριστεί το κτίριο διατηρητέο.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ