Eurovision 2024: Η Ελένη Φουρέιρα επέστρεψε και ξεσήκωσε το Μάλμε

Eurovision 2024: Η Ελένη Φουρέιρα επέστρεψε και ξεσήκωσε το Μάλμε Facebook Twitter
Η Ελένη Φουρέιρα στη Eurovision 2024 / X
0

Η Ελένη Φουρέιρα επέστρεψε και ξεσήκωσε τους πάντες στην έναρξη του A' ημιτελικού του 68ου διαγωνισμού της Eurovision.

Ντυμένη στα χρυσά με δημιουργία της Σήλιας Κριθαριώτη και τραγουδώντας το «Fuego», η Ελένη Φουρέιρα «άνοιξε» τον φετινό διαγωνισμό στο Μάλμε της Σουηδίας και όλο το στάδιο την αποθέωσε, τραγουδώντας μαζί της. Η τραγουδίστρια μαζί με οκτώ χορευτές έδωσαν το ρυθμό για την έναρξη του μουσικού διαγωνισμού με μία ανανεωμένη χορογραφία του «Fuego» του 2018 από τον Bill Roxenos.

Η ίδια μάλιστα χόρεψε και σε οριεντάλ ρυθμούς, αφήνοντας τους θεατές άφωνους, όπως διακρίνεται και στα σχόλια που από το πρώτο λεπτό κατέκλυσαν το Twitter. Κάποιοι μάλιστα σε αυτά, την αποκαλούν «βασίλισσα της Eurovision».

Μετά την Ελένη Φουρέιρα, στη σκηνή εμφανίστηκαν ο Σουηδός τραγουδιστής, Eric Saade, ο οποίος το 2011 είχε φέρει την 3η θέση για τη χώρα του και  η Λατίνα σταρ Chanel, η οποία κατέκτησε την 3η θέση για την Ισπανία το 2022. Η επιτυχημένη pop star ανέβηκε στη σκηνή και έβαλε φωτιά, με το τραγούδι που υπενθυμίζεται πως έφερε την Κύπρο στη 2η θέση το 2018.

Αξίζει να σημειωθεί πως η σειρά εμφάνισης όλων των χωρών στον Α΄ ημιτελικό έχει ως εξής: Κύπρος, Σερβία, Λιθουανία, Ιρλανδία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ουκρανία, Πολωνία, Κροατία, Ισλανδία, Γερμανία, Σλοβενία, Φινλανδία, Μολδαβία, Σουηδία, Αζερμπαϊτζάν, Αυστραλία, Πορτογαλία, Λουξεμβούργο.

 

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM
Κίλιαν Μέρφι

Πολιτισμός / Ο Κίλιαν Μέρφι, ο Νόμος του Μέρφι και η Μαριόν Κοτιγιάρ από αύριο στους κινηματογράφους

Η κινηματογραφική μεταφορά των «Μικρών Πραγμάτων σαν κι Αυτά», ένα εγχώριο εμπορικό στοίχημα από τον σκηνοθέτη της «Ευτυχίας» και τρεις ακόμα επιλογές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Πολιτισμός / Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Ο βιογράφος του Αλέν Ντελόν, δήλωσε πως ο μεγάλος Γάλλος ηθοποιός «από σεξουαλική άποψη είχε εξερευνήσει τα πάντα, με άνδρες, με γυναίκες και κάνοντας τρίο»
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ