H Maybelline προσέλαβε έναν άντρα για να γίνει το πρόσωπο για την νέα της μάσκαρα

H Maybelline προσέλαβε έναν άντρα για να γίνει το πρόσωπο για την νέα της μάσκαρα Facebook Twitter
0

Sexy Silver Daddy NEW YEARS EVE MAKEUP TUTORIAL is now up on my channel! Link in my bio ?? check it out my loves!

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης ?Manny Gutierrez (@mannymua733) στις

H νέα της διαφημιστική καμπάνια της Maybelline για την Big Shot Mascara της Colossal περιέχει όχι μία, αλλά δύο καινοτομίες- σηματοδοτεί την συνεργασία της για πρώτη φορά με influencers από το χώρο του makeup και ταυτόχρονα έχει ως πρωταγωνιστή έναν άντρα. 

Ο Manny Gutierrez είναι ένας πολύ διάσημος makeup artist, ειδικά στο Instagram και το Youtube, όπου μετρά 3 εκατομμύρια και περίπου 2.2 followers αντίστοιχα, οι οποίοι και παρακολουθούν στενά τα tutorials που δημοσιεύει στον λογαριασμό του με συμβουλές για το σωστό βάψιμο. Μαζί με την blogger Shayla, που έχει επίσης τεράστια επιρροή στο Instagram, επιλέχθηκαν για την νέα καμπάνια της Maybelline προκειμένου να διαφημίσουν το γνωστό προϊόν της εταιρείας μέσα από μια σειρά βίντεο και φωτογραφιών.

Bossed up. We are so excited to share the secret campaign we shot with @makeupshayla @mannymua733 and #mnysweepstakes winner, @jflowers1533! Get ready. Part I will be live on all Maybelline social channels tomorrow.

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Maybelline New York (@maybelline) στις



Την συνεργασία ανακοίνωσε ο ίδιος ο Manny μέσα από σχετικό βίντεο, δηλώνοντας φοβερά ενθουσιασμένος που του δόθηκε η ευκαιρία να λάβει μέρος στην καμπάνια της εταιρείας. «Νιώθω συνεπαρμένος που κατάφερα να δουλέψω με μια μάρκα όπως η Maybelline που αναγνωρίζει το ταλέντο ενός άντρα influencer και είναι πρόθυμη να τον αναδείξει» σχολίασε. 


Υπενθυμίζεται πως τον περασμένο Οκτώβριο, ο 17χρονος makeup artist και δημοφιλής YouTuber James Charles έγινε το νέο πρόσωπο της CoverGirl και πρωταγωνιστεί στην καινούργια καμπάνια του κολοσσού των καλλυντικών και ειδών μακιγιάζ. Αυτή ήταν η πρώτη φορά που ένα αγόρι επιλέχθηκε να γίνει το πρόσωπο της εταιρείας και την ανατρεπτική αυτή κίνηση παρουσίασε τότε η τραγουδίστρια Katy Perry. Το Harper's Bazaar και άλλα μίντια εξήραν την επιλογή του James Charles, κυρίως γιατί έτσι η εταιρεία έθεσε νέα στάνταρτς στο χώρο της μόδας και της διαφήμισης. Και όπως φαίνεται είχαν πολύ δίκιο. 

* Με πληροφορίες από US Magazine και Glamour

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Φερνάντα Τόρες κερδίζει Χρυσή Σφαίρα 26 χρόνια μετά την υποψηφιότητα της μητέρας της στην ίδια κατηγορία

Πολιτισμός / Η Φερνάντα Τόρες κερδίζει Χρυσή Σφαίρα 26 χρόνια μετά την υποψηφιότητα της μητέρας της στην ίδια κατηγορία

Η νίκη της Τόρες έχει ιδιαίτερη σημασία, καθώς η μητέρα της, Φερνάντα Μοντενέγκρο, είχε προταθεί για το ίδιο βραβείο το 1999 για το “Central Station”, το οποίο της χάρισε και υποψηφιότητα για Όσκαρ
LIFO NEWSROOM
Χρυσές Σφαίρες 2025: Θριάμβευσαν «Emilia Perez» και «Brutalist» - Όλοι οι νικητές

Πολιτισμός / Χρυσές Σφαίρες 2025: Θριάμβευσαν «Emilia Perez», «Shogun» και «Brutalist» - Όλοι οι νικητές

Η οικοδέσποινα της βραδιάς, Νίκι Γκλέιζερ, προσέφερε καυστικά σχόλια για τη βιομηχανία, αγγίζοντας θέματα όπως οι πολιτικές εξελίξεις και οι οικονομικές πιέσεις που αντιμετωπίζει το Χόλιγουντ
LIFO NEWSROOM
Φυλαχτό για προστασία από τον καρκίνο βρέθηκε στην Αντιόχεια Πισιδίας στη Μικρά Ασία

Πολιτισμός / Φυλαχτό για προστασία από τον καρκίνο βρέθηκε στην Αντιόχεια Πισιδίας στη Μικρά Ασία

Κατά την εξέταση του φυλαχτού, οι ερευνητές παρατήρησαν ότι η μία πλευρά είχε μια φιγούρα καβουριού, ενώ η άλλη πλευρά περιείχε το όνομα ενός άρρωστου κοριτσιού και των γονέων του
LIFO NEWSROOM
Έφυγε από τη ζωή η Rosita Missoni, η γυναίκα που καθόρισε την ιταλική μόδα

Πολιτισμός / Πέθανε η Rosita Missoni, η γυναίκα που καθόρισε την ιταλική μόδα

Η πρώτη πασαρέλα πραγματοποιήθηκε στο Μιλάνο το 1966, σε έναν ιστορικό χώρο, το Teatro Gerolamo, με τη συνεργασία του καλλιτέχνη Lucio Fontana. Οι παρουσιάσεις τους συχνά συνδύαζαν μόδα και τέχνη, προσελκύοντας κριτικούς από όλο τον κόσμο
LIFO NEWSROOM