Η Azealia Βanks παραδέχτηκε πως δάγκωσε μια γυναίκα στο στήθος και για να γλιτώσει τη φυλακή ξεκινά μαθήματα διαχείρισης θυμού

Η Azealia Βanks παραδέχτηκε πως δάγκωσε μια γυναίκα στο στήθος και για να γλιτώσει τη φυλακή ξεκινά μαθήματα διαχείρισης θυμού Facebook Twitter
0

H τραγουδίστρια Azealia Banks έχει καταφέρει τα τελευταία χρόνια να απασχολεί περισσότερο τα μίντια με την ακραία προκλητική της συμπεριφορά, παρά με τη μουσική της.

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, η 25χρονη συναίνεσε στο να παρακολουθήσει μαθήματα διαχείρισης θυμού αφότου ομολόγησε την ενοχή της για επίθεση που σχετίζεται με ένα περιστατικό που έλαβε χώρα το 2015.

Η Βanks συνελήφθη με την κατηγορία πως δάγκωσε στο στήθος μια γυναίκα υπάλληλο ασφαλείας σε ένα νυχτερινό κέντρο διασκέδασης στη Νέα Υόρκη. Το κατηγορητήριο αναφέρει πως στη συνέχεια την γρονθοκόπησε και την έσπρωξε βίαια, και όλα αυτά επειδή δεν την αναγνώρισαν στην είσοδο.

Ο ράπερ Νέα Υόρκη επρόκειτο να δικαστεί για πλημμέλημα, επίθεση και απόπειρα επίθεσης, αλλά θα παρακολουθήσει συνεδρίες για 26 εβδομάδες προκειμένου να δικαστεί για διατάραξη τάξης και ανάρμοστη συμπεριφορά.

Το περιστατικό, που συνέβη τον Δεκέμβριο του 2015, είναι ένα μόνο από τα πολλά στα οποία έχει εμπλακεί η τραγουδίστρια που μεταξύ άλλων έχει επιτεθεί σε αεροσυνοδό, ενώ την περασμένη χρονιά είχε απασχολήσει τα ταμπλόιντ για έναν μεγάλο καβγά που ξέσπασε σε πάρτι του ηθοποιού Ράσελ Κρόου.

Ο δικηγόρος John Vafa, ο οποίος βοήθησε στο να διευθετήσει τη συμφωνία της Banks έχει επιβεβαιώσει την είδηση και πρόσθεσε πως η τραγουδίστρια είναι επίσης υποχρεωμένη να κάνει συχνές συναντήσεις με τον δικαστή και θα πρέπει όλο αυτό το διάστημα να μην εμπλακεί σε κάποιο άλλο επεισόδιο. Η μη συμμόρφωση μπορεί να οδηγήσει μέχρι και σε χρόνο φυλάκισης.

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ