Η Κάρι Μπράντσο και το Sex and the City συνάντησαν το The Big Lebowski σε μια μοναδική διαφήμιση

Η Κάρι Μπράντσο και το Sex and the City συνάντησαν το The Big Lebowski σε μια μοναδική διαφήμιση Facebook Twitter
0

Τι θα μπορούσε να φέρει μαζί τον χαρακτήρα του Τζεφ Μπρίτζες από το «The Big Lebowski» με την fashionista Κάρι Μπράντσο της Σάρα Τζέσικα Πάρκερ από το «Sex and the City»; Μια νέα διαφήμιση για το Super Bowl έχει την απάντηση. 

Στο νέο διαφημιστικό σποτ για λογαριασμό της Stella Artois ο The Dude αποχαιρετά τα White Russians και η Κάρι Μπράντσο τα cosmopolitan. 

Φυσικά οι θρυλικοί χαρακτήρες δεν αναβίωσαν μόνο για να πιουν μια μπίρα. Η καμπάνια πίσω από την διαφήμιση είναι μια συνεργασία ανάμεσα στην εταιρία Stella Artois και την φιλανθρωπική οργάνωση Water.org του Ματ Ντέιμον, στο πλαίσιο του #PourItForward που σκοπό έχει την παροχή καθαρού νερού σε άτομα που το στερούνται. 

Η διαφήμιση ξεκινά με την Μπράντσο, που φοράει ένα εντυπωσιακό φόρεμα, να κάθεται σε ένα εστιατόριο αλλά αυτή τη φορά να αρνείται να παραγγείλει το σύνηθες κοκτέιλ της, προκαλώντας σοκ στους υπόλοιπους θαμώνες. Το ίδιο περίπου συμβαίνει όταν καταφτάνει ο Μπρίτζες ως The Dude. Αμφότεροι παραγγέλνουν τελικά μια Stella Artois. «Καλή επιλογή», λέει η Μράντσο με τον Lebowski να απαντά: «Η αλλαγή μπορεί να κάνει καλό». 

Δείτε το βίντεο: 

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ