Η Σελένα Γκόμεζ αποκάλυψε πως πάσχει από διπολική διαταραχή

Η Σελένα Γκόμεζ αποκάλυψε πως πάσχει από διπολική διαταραχή Facebook Twitter
Η Σελένα Γκόμεζ αποκάλυψε στο Live show της Μάιλι Σάιρους ότι πάσχει από διπολική διαταραχή
0

Την αποκάλυψη ότι πάσχει από διπολική διαταραχή έκανε on camera η Σελένα Γκόμεζ.

Η τραγουδίστρια και ηθοποιός προχώρησε σε αυτή την προσωπική αποκάλυψη χθες ενώ μιλούσε στην ιντερνετική εκπομπή της Μάιλι Σάιρους, και όπως είπε μοιράζεται το μήνυμά της, το οποίο όμως ενδεχομένως να μη φτάσει στις μάζες με τον τρόπο που αυτή ελπίζει.

«Μετά από αρκετά χρόνια συνειδητοποίησα ότι ήμουν διπολική. Άρχισα να μαθαίνω περισσότερες λεπτομέρειες γι αυτό και αυτό με βοήθησε» είπε μεταξύ άλλων.

Η τραγουδίστρια βρέθηκε στο Live show της Μάιλι Σάιρους «Bright Minded», και είπε μεταξύ άλλων ότι η καταγωγή της και η ανατροφή της στο Τέξας την εμπόδιζαν να αποκαλύψει την αλήθεια για τα ζητήματα ψυχικής υγείας που αντιμετωπίζει.

Μόλις όμως αποφάσισε να μιλήσει ανοιχτά για τη διαταραχή της είπε ότι «ήθελα να μάθω τα πάντα» και αυτό τη έκανε να μη φοβάται πια.

Η Γκόμεζ δήλωσε μεταξύ άλλων ότι με αυτήν της την αποκάλυψη θέλει να βοηθήσει και άλλους ανθρώπους που ενδεχομένως αντιμετωπίζουν ανάλογα προβλήματα.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ