Ιταλία: Ακτιβιστές για το κλίμα πέταξαν αλεύρι σε έργο του Άντι Γουόρχολ στο Μιλάνο

Ιταλία: Ακτιβιστές για το κλίμα πέταξαν αλεύρι σε έργο του Άντι Γουόρχολ στο Μιλάνο Facebook Twitter
0

Αυτοαποκαλούμενοι ακτιβιστές κατά του κλίματος πέταξαν σήμερα αλεύρι πάνω σε ένα σπορ αυτοκίνητο που είχε ζωγραφίσει ο Αμερικανός ποπ καλλιτέχνης Άντι Γουόρχολ και το οποίο εκτίθεται σε έκθεση στο Μιλάνο. 

Είναι η τρίτη φορά αυτό τον μήνα που ακτιβιστές από την ομάδα Ultima Generazione (Τελευταία γενιά) βάζουν στο στόχαστρο εκθέσεις τέχνης.

Στις 4 Νοεμβρίου, ακτιβιστές είχαν πετάξει σούπα πάνω σε ένα έργο του Βαν Γκογκ στη Ρώμη και στις 15 Νοεμβρίου πέταξαν μαύρο υγρό πάνω σε έναν πίνακα του Γκούσταβ Κλιμτ στη Βιέννη. Και τα δύο έργα προστατεύονταν από τζάμι και δεν υπέστησαν ζημιές.

Η εικόνα του BMW Art Car μετά την σημερινή επίθεση.

Ο Γουόρχολ το ζωγράφισε το 1979, την ίδια χρονιά που έλαβε μέρος στον 24ωρο αγώνα ταχύτητας στη Λε Μαν στη Γαλλία, προτού αποσυρθεί από τον δρόμο και τοποθετηθεί σε μουσείο.

Οι ενέργειες της Ultima Generazione που γίνονται για να προωθήσει πιο αυστηρή δράση για το κλίμα προκειμένου να αντιμετωπιστεί η παγκόσμια υπερθέρμανση συμπίπτουν με τις συνομιλίες για το κλίμα στη Αίγυπτο.

Η διάσκεψη για την κλιματική αλλαγή COP27 προγραμματιζόταν να τελειώσει σήμερα, αλλά αναμένεται να παραταθεί καθώς αντιπρόσωποι από σχεδόν 200 χώρες προσπαθούν να συμφωνήσουν για το πώς θα προχωρήσουν.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ