H έκταση που δόθηκε στην καμπάνια μέσω facebook η οποία παρότρυνε τους χρήστες να μποϊκοτάρουν το χριστουγεννιάτικο single του x-factor που πήγαινε «καρφωτό» στην κορυφή των βρετανικών chart αγοράζοντας το single των Rage Against the Machine "Killing in the name of", τελικά απέδωσε.
Το hit του 1992, κατάφερε να εκτοπίσει από την περίοπτη θέση του Christmas Hit το single του νικητή του ριάλιτι x-factor, κατακτώντας το νούμερο 1, αφού κατάφερε να πουλήσει 500.000 κομμάτια σε ψηφιακά downloads, έναντι 450.000 του ριαλιτοτράγουδου.
Να σημειωθεί ότι τα τέσσερα τελευταία χρόνια, την κορυφή των Βρετανικών charts τη Χριστουγεννιάτικη περίοδο, μονοπωλούσαν τα τραγούδια του δημοφιλούς τηλεοπτικού show. Ο παρουσιαστής του show Simon Cowell και στέλεχος μεγάλης δισκογραφικής είχε το θράσος (ή τη διορατικότητα) να προσφέρει εργασία στο τμήμα marketing της εταιρείας του, στους εμπνευστές της ιντερνετικής καμπάνιας. Φυσικά αρνήθηκαν.
Εκστασιασμένος δήλωσε ο Zach De La Rocha, ο φρόντμαν των Rage Against the Machine, οι οποίοι θα δώσουν ένα free live στο Λονδίνο στις αρχές του 2010, για να γιορτάσουν το γεγονός.
σχόλια