Matrix 4: Νέες εικόνες από τα γυρίσματα - Ντελίριο για τον Κίανου Ριβς

Matrix 4: Νέες εικόνες από τα γυρίσματα - Ντελίριο για τον Κίανου Ριβς Facebook Twitter
Νέες εικόνες από τα γυρίσματα του Matrix 4 με τον Κίανου Ριβς
0

Οι νέες εικόνες με τον Κίανου Ριβς και την Κάρι Αν Μος από τα γυρίσματα του Matrix 4 στους δρόμους του Σαν Φραντσίσκο προκάλεσαν για άλλη μία φορά ντελίριο ενθουσιασμού μεταξύ των αιώνιων θαυμαστών του ηθοποιού και της ταινίας.

Αυτή τη φορά ο Ριβς καταγράφηκε ως συνεπιβάτης της μοτοσικλέτας που «οδηγούσε» η Μος, η οποία στην πραγματικότητα βρισκόταν πάνω σε πλατφόρμα που μετακινούσε τεράστιος γερανός στους δρόμους του νυχτερινού Σαν Φραντσίσκο.

 

O κινηματόγραφικός «Νίο» τον οποίο ενσαρκώνει ο 55χρονος ηθοποιός μετά από 18 χρόνια, έχει πολύ πιο μακριά μαλλιά - στο στυλ ενός άλλου δημοφιλούς χαρακτήρα του Ριβς, ο Τζον Γουίκ. Φορά το μακρύ, μαύρο, χαρακτηριστικό του πανωφόρι και χαιρετά χωρίς δυσφορία όποιον του απευθύνεται.


Οι πιο ενθουσιώδεις φαν του Ριβς, αλλά και του Matrix φαίνεται να αναζητούν στους δρόμους του Σαν Φραντσίσκο μια κλεφτή ματιά από τα γυρίσματα, ενδιαφέρον που πυροδοτεί και η ίδια η παραγωγή ώστε να εντείνει την ανυπομονησία για το νέο σίκουελ.

Προ ημερών, άλλωστε, είχαν διαρρεύσει οι πρώτες φωτογραφίες από τα γυρίσματα, με τον διάσημο ηθοποιό να τραβά τα βλέμματα των περαστικών που ανακάλυπταν έκπληκτοι πως το πρόσωπο που ακολουθούσε το πολυπληθές κινηματογραφικό συνεργείο δεν ήταν άλλο από τον αγέραστο Ριβς.


Προς το παρόν, άγνωστες παραμένουν οι λεπτομέρειες της πλοκής της νέας ταινίας, για την οποία δεν ήταν καν η πρώτη επιλογή ο Ριβς στο ρόλο του Νίο. Η παραγωγή είχε προσεγγίσει τότε τον Γουίλ Σμιθ, ο οποίος όμως απέρριψε το ρόλο. 

Με πληροφορίες από Independent/hollywoodpipeline.com

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ