Μητέρα και γιος πίσω από την κλοπή τεράστιας αξίας κοσμημάτων της Ταμάρα Έκλεστοουν

Μητέρα και γιος πίσω από την κλοπή τεράστιας αξίας κοσμημάτων της Ταμάρα Έκλεστοουν Facebook Twitter
H Ταμάρα Ταμάρα Έκλεστοουν, ο σύζυγός της και η κόρη τους
0

Μια μητέρα και ο γιος της, είναι πίσω από την κλοπή τεράστιας αξίας κοσμημάτων της κληρονόμου της Formula 1, Ταμάρα Έκλεστόουν, μεταδίδουν βρετανικά μμε.

Η υπόθεση είχε κάνει το γύρο του κόσμου, καθώς η αξία των κοσμημάτων που εκλάπησαν από την έπαυλη της Έκλεστοουν στο Λονδίνο τον περασμένο Δεκέμβριο, φτάνει τα 67 εκατ. δολάρια.

Μητέρα και γιος πίσω από την κλοπή τεράστιας αξίας κοσμημάτων της Ταμάρα Έκλεστοουν Facebook Twitter

Η Maria Mester, 47 ετών και ο 29χρονος γιος της Emil-Bogdan Savastru, κατηγορούνται για συνωμοσία κλοπής. Η γυναίκα ήταν οικιακή βοηθός και ο γιος της δούλευε σε μπαρ και μετά τις εξελίξεις αναμένεται να οδηγηθούν ενώπιον δικαστηρίου στα τέλη του μήνα. Ο ρόλος τους στη κλοπή δεν έχει ακόμη γίνει γνωστός.

Η λεία των ληστών αποτελούνταν από δαχτυλίδια, πανάκριβα ρολόγια, σκουλαρίκια με πολύτιμους λίθους και ένα βραχιόλι Cartier αξίας 100.000 δολαρίων. Μικρό μέρος από τα κλοπιμαία έχουν ανακτηθεί, αναφέρει το BBC. Για την ίδια υπόθεση έγιναν επίσης δύο συλλήψεις ανδρών, αλλά τελικά αφέθηκαν ελεύθεροι αν και ο ρόλος τους ακόμη ερευνάται.

Μητέρα και γιος πίσω από την κλοπή τεράστιας αξίας κοσμημάτων της Ταμάρα Έκλεστοουν Facebook Twitter
To Cartier βραχιόλι και μερικά δαχτυλίδια που ήταν ανάμεσα στα κλοπιμαία

Η διάρρηξη πιστεύεται πως έγινε μέσα από τον κήπο της έπαυλης και οι δράστες παραβίασαν τα χρηματοκιβώτια στην κρεβατοκάμαρα. Η Ταμάρα Έκλεστοουν και ο σύζυγός της Τζέι Ρούτλαντ, είχαν φύγει από αρχοντικό τους στην Kensington Palace Garden, σε μια από τις θεωρητικά καλύτερα φυλασσόμενες περιοχές του Λονδίνου, για να κάνουν διακοπές Χριστουγέννων.

Η 35χρονη Ταμάρα είναι η κόρη του Μπέρνι Έκλεστοουν του Βρετανού μεγαλοεπιχειρηματία, πρώην αφεντικού της Formula 1. H έπαυλη στην οποία κατοικεί στο Λονδίνο όπου σημειώθηκε η διάρρηξη είναι αξίας 97 εκατ. δολαρίων, σύμφωνα με το Forbes.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο απολογισμός του Εθνικού θεάτρου την τριετία 2022-2025

Πολιτισμός / Ο απολογισμός του Εθνικού Θεάτρου για την τριετία 2022-2025

Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου Γιάννης Μόσχος παρουσίασε τον καλλιτεχνικό και οικονομικό απολογισμό της τριετίας της θητείας του λίγο πριν την ανακοίνωση του ονόματος του διαδόχου του.
LIFO NEWSROOM
Στίβεν Φράι: «Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ανήκουν εδώ και πρέπει να επιστρέψουν στην Ελλάδα»

Πολιτισμός / Στίβεν Φράι: «Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ανήκουν εδώ και πρέπει να επιστρέψουν στην Ελλάδα»

«Είμαι ικανός να νιώσω και ντροπή εξαιτίας της χώρας μου» τόνισε στην ομιλία του στο αμφιθέατρο του Μουσείου Ακρόπολης ο διακεκριμένος Βρετανός ηθοποιός, Στίβεν Φράι
LIFO NEWSROOM
Η τελετή απονομής των International Opera Awards 2025 για πρώτη φορά στην Εθνική Λυρική Σκηνή

Πολιτισμός / Η τελετή απονομής των International Opera Awards για πρώτη φορά στην Εθνική Λυρική Σκηνή

«Η μεγάλη διεθνής διοργάνωση ξεχωρίζει τα σπουδαιότερα καλλιτεχνικά επιτεύγματα στον κόσμο της λυρικής τέχνης και επιβραβεύει νεότερους αλλά και διακεκριμένους καλλιτέχνες της όπερας», δήλωσε ο καλλιτεχνικός διευθυντής, Γιώργος Κουμεντάκης
LIFO NEWSROOM
GRAIL AWARDS 2025:Βραβεία και 29 Έπαινοι στη 2η διοργάνωση των Ελληνικών Βραβείων Αρχιτεκτονικής, Εσωτερικών Χώρων και Φωτισμού

Πολιτισμός / GRAIL AWARDS 2025:Βραβεία και 29 Έπαινοι στη 2η διοργάνωση των Ελληνικών Βραβείων Αρχιτεκτονικής, Εσωτερικών Χώρων και Φωτισμού

Ο θεσμός των Βραβείων Αρχιτεκτονικής, Εσωτερικών Χώρων και Φωτισμού GRAIL, ένωσε την εγχώρια δημιουργική σκηνή, στοχεύοντας σταθερά και σθεναρά, στην εξωστρέφεια της ελληνικής αρχιτεκτονικής εντός και εκτός
LIFO NEWSROOM
Γάτες, αμβλώσεις και εφιαλτικά σαββατοκύριακα από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Γάτες, αμβλώσεις και εφιαλτικά Σαββατοκύριακα από αύριο στους κινηματογράφους

Ένας μεγάλος αριθμός νέων ταινιών κυκλοφορεί στους κινηματογράφους αυτή την εβδομάδα, με την παράσταση να κλέβουν το πραγματικά υπέροχο και οσκαρικό animation «Flow» και το σκληρό, δύσθυμο, μα απαραίτητο «April» της Λέα Κουλουμπεγκασβίλι.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ