Όσοι, και κυρίως όσες, ήλπιζαν σε ένα ακριβές αντίγραφο του εντυπωσιακού δαχτυλιδιού αρραβώνων της Μέγκαν Μαρκλ με τον πρίγκιπα Χάρι, μάλλον θα απογοητευθούν, καθώς οι βασιλικοί χρυσοχόοι και για την ακρίβεια οι άνθρωποι της φίρμας Cleave and Company που συνεργάζονται με το παλάτι, δηλώνουν ότι δεν πρόκειται να υπάρξει κανένα αντίγραφο αυτού του κοσμήματος.
Γενικώς, κατά το παρελθόν, ήταν σύνηθες το φαινόμενο της παραγωγής κάποιων κομματιών -ακριβών αντιγράφων με φθηνότερα πετράδια- από κοσμήματα μελών της βασιλικής οικογένειας της Αγγλίας, που συμβόλιζαν κάποια μεγάλη στιγμή στη ζωή τους. Αυτό, όμως, αλλάζει με το συγκεκριμένο δαχτυλίδι.
Γιατί, όμως; Όπως εξήγησε στο Associated Press ο Stephen Connelly, διευθυντής της "Cleave and Company", κατ' αρχάς ήταν σοκαριστικός ο τρόπος που ο κόσμος κατέκλυσε την επιχείρηση, ζητώντας ένα αντίγραφο του δαχτυλιδιού της Μέγκαν Μαρκλ. Ήταν τέτοιες οι διαστάσεις που αυτός ο αρραβώνας πήρε μέσω των media, ήταν τέτοια η προσοχή που προσέλκυσε αυτό το κόσμημα, που ακόμη και οι εμπειρότεροι της φίρμας, απλώς δεν ήξεραν πώς να διαχειριστούν την κατάσταση.
«Δεν θα δημιουργήσουμε αντίγραφα αυτού του δαχτυλιδιού. Αν θέλετε ένα δαχτυλίδι, θα σχεδιάσουμε ένα διαφορετικό για εσάς», ήταν η λύση που είχε να αντιτάξει σε όλη αυτή τη φρενίτιδα ο Connelly. Ωστόσο, δεν πρόκειται για δική του απόφαση, αλλά για κάτι που έτσι κι αλλιώς είχε ζητήσει ο πρίγκιπας Χάρι.
Το γεγονός ότι το κεντρικό διαμάντι προέρχεται από τη Μποτσουάνα και ότι τα άλλα δύο που το πλαισιώνουν είναι από την προσωπική κοσμηματοθήκη της αδικοχαμένης πριγκίπισσας Νταϊάνα -κι ότι γι' αυτούς τους λόγους ο Χάρι δεν θέλει να προκύψουν αντίγραφα, τουλάχιστον, όχι από την εταιρεία που συνεργάζεται με το παλάτι- ήταν το μεγαλύτερο μυστικό που έπρεπε να κρατήσει ο άνθρωπος που το κατασκεύασε. Όπως εξομολογείται ο David Thomas, επί χρόνια κοσμηματοποιός του Στέμματος, «αυτό ήταν το μεγαλύτερο μυστικό που έπρεπε να κρατήσει και με τον Τύπο να (τον) βομβαρδίζει με χιλιάδες ερωτήσεις για τα πετράδια, το κόστος, τη συναισθηματική αξία».
Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε, «οι κοσμηματοποιοί είναι λίγο σαν τους γιατρούς: ποτέ δεν πρέπει να αποκαλύπτουν στοιχεία που αφορούν τους ασθενείς τους».