To Netflix σάρωσε τα Gotham Awards με το Lost Daughter και το Squid Game

To Netflix σάρωσε τα Gotham Awards με το Lost Daughter και το Squid Game Facebook Twitter
Η Ολίβια Κόλμαν στην ταινία Lost Daughter της Μάγκι Τζίλενχαλ. Φωτο: Courtesy of Venice Film Festival
0

Τα Gotham Awards, μια γιορτή του ανεξάρτητου αμερικανικού σινεμά που τα τελευταία χρόνια έχει κάνει άνοιγμα και σε διεθνείς παραγωγές, πραγματοποίησαν χτες την 31η απονομή τους στη Νέα Υόρκη, εγκαινιάζοντας επισήμως την περίοδο των κινηματογραφικών βραβείων. Τα συγκεκριμένα βραβεία έχουν αποκτήσει αυξημένο ενδιαφέρον εσχάτως, καθώς μέσα στην τελευταία δεκαετία έχουν υποδείξει τέσσερις φορές τον οσκαρικό νικητή, βραβεύοντας τα Birdman, Spotlight, Moonlight και Nomadland.

Αυτό, σύμφωνα με τους αναλυτές, δεν καθιστά οσκαρικό φαβορί τoν μεγάλο νικητή της βραδιάς, το Lost Daughter της Μάγκι Τζίλενχαλ με πρωταγωνίστρια την Ολίβια Κόλμαν, του δίνει όμως μια σημαντική ώθηση στον δρόμο για τις υποψηφιότητες. Η ταινία του Netflix που γυρίστηκε στις Σπέτσες, βασίζεται σε μυθιστόρημα της Έλενα Φεράντε και θα δούμε στη χώρα μας το καλοκαίρι στα θερινά πήρε 4 από τα 5 βραβεία στα οποία ήταν υποψήφια, καθιστώντας το Netflix μεγάλο νικητή της βραδιάς, καθώς η πολυσυζητημένη κορεατική σειρά του Squid Game έφυγε με το βραβείο Καλύτερης Νέας Σειράς διάρκειας άνω των 40 λεπτών.

Το δανέζικο animated ντοκιμαντέρ Flee, μια ταινία που συγκεντρώνει μεγάλες πιθανότητες να βρεθεί υποψήφια τόσο για Όσκαρ Διεθνούς Ταινίας όσο και για Ντοκιμαντέρ, όπως το περσινό Collective, έφυγε από την απονομή με το βραβείο Καλύτερου Ντοκιμαντέρ.

Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο της απονομής είναι ότι τα ερμηνευτικά βραβεία της ήταν φέτος gender neutral, με κοινές κατηγορίες αντρών για γυναικών. Υπάρχει μια μερίδα που θεωρεί πως η κατάργηση του διαχωρισμού των ερμηνειών σε ανδρικές και γυναικείες θα αποτελέσει ακόμα ένα βήμα προς την ισότητα των φύλων, δεν είμαστε σίγουροι, όμως, ότι οι ηθοποιοί συμφωνούν κατά βάθος, καθώς αυτή η πρακτική θα σημάνει τη μείωση των πιθανοτήτων τους για βράβευση.

Αναλυτικά τα βραβεία:

Καλύτερη ΤαινίαThe Lost Daughter

Πρωτοεμφανιζόμενος Σκηνοθέτης: Μάγκι Τζίλενχαλ (The Lost Daughter)

Καλύτερο Σενάριο: The Lost Daughter

Καλύτερη Ερμηνεία σε Α’ Ρόλο: Ολίβια Κόλμαν (The Lost Daughter), Φράνκι Φάισον (The Killing of Kenneth Chamberlain) - Ισοπαλία

Καλύτερη Ερμηνεία σε Β’ Ρόλο: Τρόι Κότσουρ (CODA)

Πρωτοεμφανιζόμενος Καλλιτέχνης: Εμίλια Τζόουνς (CODA)

Καλύτερο Ντοκιμαντέρ: Flee

Καλύτερη Νέα Σειρά (διάρκεια > 40’): Squid Game

Καλύτερη Διεθνής Ταινία: Drive My Car

Καλύτερη Νέα Σειρά (διάρκεια< 40’): Reservation Dogs

Καλύτερη Νέα Σειρά Τεκμηρίωσης: Phlly D.A.

Καλύτερη Ερμηνεία σε Νέα Σειρά: Ιθαν Χοκ (The Good Lord Bird), Θούσο Μπέντου (The Underground Railroad) - Ισοπαλία

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ