Ο Ράσελ Κρόου βοήθησε εστιατόριο της Βηρυτού να ανοίξει ξανά μετά τη φονική έκρηξη- Κι ας μην έχει φάει ποτέ εκεί

Ο Ράσελ Κρόου βοήθησε εστιατόριο της Βηρυτού να ανοίξει ξανά μετά τη φονική έκρηξη- Κι ας μην έχει φάει ποτέ εκεί Facebook Twitter
EPA
0

Ο Ράσελ Κρόου βοήθησε ένα εμβληματικό εστιατόριο της Βηρυτού να ανοίξει ξανά, μετά τις καταστροφές από τη φονική έκρηξη στην πόλη.

Ο ηθοποιός έκανε δωρεά 5.000 δολαρίων για να βοηθήσει να ανοίξει ξανά το Le Chef- που οι Times το χαρακτηρίζουν ένα από τα πιο διάστημα εστιατόρια της Μέσης Ανατολής- παρότι ο ίδιος δεν έχει φάει ποτέ εκεί.

O Ράσελ Κρόου έβαλε με αυτό το ποσό το «λιθαράκι» του στον έρανο που έγινε για την ενίσχυση του εστιατορίου, κατά τον οποίο συγκεντρώθηκαν συνολικά 17.800 δολάρια. Ο ηθοποιός έμαθε για τα δεινά του Le Chef από δύο πρώην κατοίκους της Βηρυτού, που πλέον ζουν στη Νέα Υόρκη.

Η δωρεά έγινε στη μνήμη του φίλου του Άντονι Μπουρντέν- που αυτοκτόνησε το 2018- ο οποίος είχε επισκεφθεί το Le Chef στην εκπομπή του, σύμφωνα με τους Times.

Ο ιδιοκτήτης Σαρμπέλ Μπασίλ, ευχαρίστησε σε βίντεο τον ηθοποιό και τον κάλεσε να επισκεφθεί τον Λίβανο και το εστιατόριο, ενώ ο Κρόου μέσω Twitter έστειλε τις ευχές του στην «οικογένεια» του Le Chef.


Το εστιατόριο είναι αναπόσπαστο κομμάτι της Βηρυτού εδώ και πάνω από μισό αιώνα. Από το 1967 που άνοιξε έχει επιβιώσει από πολλές συμφορές- ανάμεσά τους και ο εμφύλιος- αλλά όλα φάνηκε να τελειώνουν όταν η φονική έκρηξη του Αυγούστου ισοπέδωσε συνοικίες σε ακτίνα χιλιομέτρων.

Ο ίδιος ο Μπασίλ αλλά και δύο σερβιτόροι τραυματίστηκαν από την έκρηξη. Αυτή την εβδομάδα ο 51χρονος άνοιξε ξανά το εστιατόριό του, κάτι που δεν πίστευε ότι είναι δυνατό, αλλά πραγματοποιήθηκε με τη βοήθεια των χρημάτων από τον έρανο.

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ