Οι Ginger Creepers ανοίγουν την Παρένθεση με Βιρτζίνια Γουλφ και Λάσλο Κρασναχορκάι

Oι GINGER CREEPERS ανοίγουν την Παρένθεση, ένα θεατρικό χώρο Facebook Twitter
0

Ο Χρήστος Καπενής και ο Γρηγόρης Χατζάκης, που αποτελούν τη θεατρική ομάδα Ginger Creepers Theater Band, μας συστήνουν το νέο τους εγχείρημα, την “Παρένθεση”.

Μετά τα δύο χρόνια θεατρικής παύσης, -έχοντας επικεντρωθεί στο διαδικτυακό έργο τους, αφού δημιούργησαν σε συνεργασία με την πλατφόρμα aejaa, το νέο οπτικοακουστικό είδος Ραδιοπτικό Θέατρο (Radioptical Theater) και παρουσίασαν εκεί 5 δουλειές- επιστρέφουν ανοίγοντας έναν δικό τους χώρο, που συστήνουν ως “χώρο πειραμάτων”.

Έναν χώρο που στόχο έχει τη συνάντηση ανθρώπων και τον ανοιχτό άμεσο διάλογο σε καλλιτεχνικό και κοινωνικό επίπεδο, την ανταλλαγή ιδεών και τη συνεργασία.

Συστήνουν λοιπόν την Παρένθεσή τους με δύο θεατρικές παραγωγές. Δύο ιστορίες προσωπικής επαναδιαπραγμάτευσης. Την “Κυρία Ντάλογουεη”, εμπνευσμένη από το ομώνυμο μυθιστόρημα της Βιρτζίνια Γουλφ σε σκηνοθεσία Γρηγόρη Χατζάκη, με τη σταθερή συνεργάτη της ομάδας Δώρα Παρδάλη και την Τζίνα Σταυρουλάκη. Η δεύτερη είναι μία θεατρική έκθεση, εμπνευσμένη, σχεδιασμένη και εκτελεσμένη από τους Ginger Creepers, με τίτλο “Καθόμαστε Σε Ένα Τραπέζι. Ο Ένας Κοιτάει Τις Γρίλιες. Από Κάπου Ακούγεται Ο Τελευταίος Λύκος.”, με αφορμή το βιβλίο του Λάσλο Κρασναχορκάι “Ο Τελευταίος Λύκος”.

Η Κυρία Ντάλογουεη

Βιρτζίνια Γουλφ

Η αφήγηση μίας συνηθισμένης μέρας στη ζωή της Κλαρίσα Ντάλογουεη, μίας μεσήλικης γυναίκας στο μεσοπολεμικό Λονδίνο και πώς φαινομενικά ασήμαντα γεγονότα επηρεάζουν και αναδιαμορφώνουν την οπτική της για τη ζωή.

Στον χώρο υπάρχουν δύο Ντάλογουεη. Η μία Ντάλογουεη, στα πλήκτρα, αφηγείται στους καλεσμένους της, μέσα από σκέψεις, ήχους, εικόνες, την ιστορία εκείνης της ημέρας και πώς την επηρέασε. Η δεύτερη Ντάλογουεη, ετοιμάζεται να υποδεχτεί τους καλεσμένους της, λίγη ώρα πριν.

Με αφορμή το βιβλίο της Β. Γουλφ, ένα από τα μεγαλύτερα και επιδραστικότερα μεταμοντέρνα μυθιστορήματα του 20ου αιώνα, ο Γρηγόρης Χατζάκης στήνει μία παράσταση για τη δύναμη της ζωής, την αξία της υποκειμενικότητα του χρόνου, το απροσμέτρητο μέγεθος του τίποτα.

Συντελεστές

Διασκευή / Σκηνοθεσία: Γρηγόρης Χατζάκης

Σκηνογραφική Επιμέλεια: Ζωή Αρβανίτη

Μουσική: Βύρων Κατρίτσης

Κοστούμια: Λίλα Νόβα

Επιμέλεια Κίνησης: Πετρίνα Γιαννάκου

Παίζουν:

Δώρα Παρδάλη

Τζίνα Σταυρουλάκη

Καθόμαστε σε ένα τραπέζι. Ο ένας κοιτάει τις γρίλιες. Από κάπου ακούγεται ο τελευταίος λύκος

Λάσλο Κρασναχορκάι / GCTB

Κάθονται σε ένα τραπέζι, ανάμεσα σε εκθέματα. Συζητάνε, είναι μια μέρα στη ρουτίνα τους. Ο ένας θυμάται την ιστορία, που τον είχαν καλέσει να γυρίσει ένα ντοκιμαντέρ για την ανάπλαση μιας περιοχής στην Ισπανία. Στο μέρος εκείνο είχε εντοπιστεί και ο τελευταίος λύκος της περιοχής. Κι εκείνος άρχισε να αναζητάει τα ίχνη του. Κι άφησε το ντοκιμαντέρ για την ανάπλαση. Άφησε τα πάντα.

Οι Ginger Creepers ανοίγουν τον χώρο τους και προσκαλούν τον κόσμο στον δικό τους τελείως κόσμο. Σε μια διαφορετική εμπειρία, μία θεατρική έκθεση όπου και οι ίδιοι λειτουργούν ως μέρος της, για να επαναδιαπραγματευτούν -με άξονα το βιβλίο του Λ. Κρασναχορκάι, “Ο Τελευταίος Λύκος”- την “ανάπλαση” του σύγχρονου θεάματος και των σχέσεων που το συγκροτούν.

Συντελεστές

Σύλληψη / Απόδοση / Σκηνική Σύνθεση / Σκηνοθεσία / Ερμηνεία: Ginger Creepers

Σκηνογραφική Επιμέλεια: Ζωή Αρβανίτη

Μουσική: Βύρων Κατρίτσης

Κοστούμια: Λίλα Νόβα

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM
Κίλιαν Μέρφι

Πολιτισμός / Ο Κίλιαν Μέρφι, ο Νόμος του Μέρφι και η Μαριόν Κοτιγιάρ από αύριο στους κινηματογράφους

Η κινηματογραφική μεταφορά των «Μικρών Πραγμάτων σαν κι Αυτά», ένα εγχώριο εμπορικό στοίχημα από τον σκηνοθέτη της «Ευτυχίας» και τρεις ακόμα επιλογές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Πολιτισμός / Αλέν Ντελόν: Νέα βιογραφία υποστηρίζει πως ο μύθος του γαλλικού σινεμά ήταν αμφιφυλόφιλος

Ο βιογράφος του Αλέν Ντελόν, δήλωσε πως ο μεγάλος Γάλλος ηθοποιός «από σεξουαλική άποψη είχε εξερευνήσει τα πάντα, με άνδρες, με γυναίκες και κάνοντας τρίο»
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ